Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a propos tj X5 to z ogłoszenia wynika, iż nie był ściągany trup do odpicowania i na handel w celu szybkiego zysku tylko gość chyba rzeczywiście brał dla siebie i użytkował, skoro pisze, że sprowadził auto sam w 2014 z przebiegiem 44 tys. A z takim przebiegiem właśnie była wystawiona na aukcji pod koniec 2013. Tak więc jest szansa, że do naprawy się może bardziej przyłożył.
Opublikowano

Takie też mam wrażenie po rozmowie, facet sprzedaje bo kupił xc60 w dobrej cenie.

Trochę zaskoczło mnie ,że kierownica pomimo wspomagania ciężko chodzi (nie ma activ steering wheel) ale podbno ten typ tak ma w zwykłym wspomaganiu.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Prosił bym o sprawdzenie VIN WBAVC91070FG66561

 

to jest dział tylko aut z USA, ewentualnie Kanada. To auto co podałeś to rynek niemiecki.

Opublikowano

Witam

Czy możecie mi sprawdzić to auto WDDGJ7HB3FG419542. Jest ono w Polsce zarejestrowane 4 miesiące i sprzedawca za dwa miesiące chce sprzedać. Mówi o szkodzie prawy przód. Chciałbym to zweryfikować.

Opublikowano
Witam

Czy możecie mi sprawdzić to auto WDDGJ7HB3FG419542. Jest ono w Polsce zarejestrowane 4 miesiące i sprzedawca za dwa miesiące chce sprzedać. Mówi o szkodzie prawy przód. Chciałbym to zweryfikować.

 


Nie wiem, czy to nie to konkretne auto akurat... :

:D
Opublikowano

Panowie,


Auto z USa w carfaxie ma: TOTAL LOSS VEHICLE a poniżej SALVAGE TITLE/CERTIFICATE ISSUED

Auto lekko uszkodzone, lewy przód, lecz przednie poduchy wszystkie poszły.


Auto da radę bez problemu zarejestrować w PL?

Opublikowano (edytowane)

Jesli w papierach autka nie jest napisane nic na temat:

FOR JUNK (na złom)

PARTS ONLY (na czesci)

NON-REBUILDABLE (nienaprawialny)

NON- REPAIRABLE (nienaprawialny)

CERTIFICATE OF DESTRUCTION (kasacja)

BILL OFF SALE ( brak dokumentow - tylko faktura) nie do zarejestrowania

WATER FLOOD - ZALANY SŁONĄ WODĄ

FRESH WATER - ZALANY SŁODKĄ WODĄ

BURN - Spalony

To mozna w Polsce zarejestrować.

O ile wiem to da sie obejsc certyfikat destrukcji (w sensie takim ze dla jednego ubezpieczyciela w danym stanie destrukcja to kasacja i zlom totalny, a w innym stanie i w rzeczywistości tylko stluczka bo i tak jest czesto...). Nie bede pisac publicznie jak to robia.

Oczywiscie sa tam jakies wyjątki pewnie ale niech sie wypowiedza osoby zajmujace sie tematem sprowadzania aut...

Jakby byl faktyczny Total loss to by go w Europie zakwalifikowali jako odpad a za to grozi kara chyba 50 tys zl.

Edytowane przez damascus7
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na 99,9% tak. 100% jak podasz dokładny kod salvage na title'u i wiesz z którego to stanu.
3A0jS9b.png
Opublikowano
Tylko czy ta metoda wpisywania numeru w google jest dobra? czy to to auto? Wpisałem numer auta do którego mam raport i się zgada w jednym przypadku a w drugim nie, wyskakują zdjęcia innych aut.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.