Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale że tę Hondę jeszcze ktoś w ogóle naprawiał to masakra. :duh: Aż się wierzyć nie chce.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
stefan1230 jak masz na mierniku na całym elemencie więcej jak 300 mikronów to jest szpachel i był nie zły dzwon... Ale jak masz tylko na rancie a reszta elementu oryginał to znaczy że była lekka kolizja...

Przecież dobrze widać na zdjęciach jaki był ten dzwon :roll: bez fajerwerków..czego nie można powiedzieć o hondzie :mrgreen:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
stefan1230 jak masz na mierniku na całym elemencie więcej jak 300 mikronów to jest szpachel i był nie zły dzwon... Ale jak masz tylko na rancie a reszta elementu oryginał to znaczy że była lekka kolizja...

 

Co Ty opowiadasz? 300um to szpachli masz około 150, bo lakiernik położy troszkę więcej jak fabryka. Czy sądzisz, że niecała 1/7mm to dużo? Z drugiej strony może być 2x lakier. Kiedyś kładli jeszcze w miarę grube lakiery nie to co obecnie. Na F30 mam oryginał i mam wskazania ~100. Jeżeli dzwon jest duży to nikt nie bawi się w naprawę elementów, bo nie ma co klepać. Wstawia się używkę i po sprawie. Elementy jest sens naprawiać jak masz obcierkę, ryskę, wgniotę po słupku itp. Przecież blacharz nie będzie 3 dni rzeźbił blachy, bo wyjdzie za to tyle co za 3 gotowe elementy.

Zresztą nawet jak jest 500 czy 600 miejscowo to nie ma co płakać. To już mit, że szpachla to zło, bo pęka, rdzewieje czy coś tam. Pęka jak nam jakiś fachowiec położy 1500 czy więcej. Jak położy na mokre czy nie wygrzeje to też mogą być problemy. Wszystko zależy od tego kto to robi.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano

Z tą szpachlą nie jest tak źle, jak miernik pokazuje cokolwiek :) .

 

Zawsze może być gorzej, zerknijcie:

 

 

No cóż, takie rzeźby są z reguły nietrwałe :) .

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Polaczek chce kupić tanio, to "importerzy" mu to umożliwiają i starają się chłopaki z całych sił. :D
Opublikowano
stefan1230 jak masz na mierniku na całym elemencie więcej jak 300 mikronów to jest szpachel i był nie zły dzwon... Ale jak masz tylko na rancie a reszta elementu oryginał to znaczy że była lekka kolizja...

 

Co Ty opowiadasz? 300um to szpachli masz około 150, bo lakiernik położy troszkę więcej jak fabryka. Czy sądzisz, że niecała 1/7mm to dużo? Z drugiej strony może być 2x lakier. Kiedyś kładli jeszcze w miarę grube lakiery nie to co obecnie. Na F30 mam oryginał i mam wskazania ~100. Jeżeli dzwon jest duży to nikt nie bawi się w naprawę elementów, bo nie ma co klepać. Wstawia się używkę i po sprawie. Elementy jest sens naprawiać jak masz obcierkę, ryskę, wgniotę po słupku itp. Przecież blacharz nie będzie 3 dni rzeźbił blachy, bo wyjdzie za to tyle co za 3 gotowe elementy.

Zresztą nawet jak jest 500 czy 600 miejscowo to nie ma co płakać. To już mit, że szpachla to zło, bo pęka, rdzewieje czy coś tam. Pęka jak nam jakiś fachowiec położy 1500 czy więcej. Jak położy na mokre czy nie wygrzeje to też mogą być problemy. Wszystko zależy od tego kto to robi.

 

Ale spokojnie :)

300 um to w zasadzie dobre lakierowanie.

Szpachla to powyżej 350-400 um się zaczyna.

Z drugiej strony - podłuż pod miernik kartę papieru - zwykłą, najzwyklejszą z zeszytu i pojawią się właśnie wskazania 300-400 um - więc to nie jest jakaś wartość, która przesądza o czymkolwiek, spokojnie :)

Opublikowano
Serwus,

 

Uprzejmie proszę o sprawdzenie WBANW13528CZ71008

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=5305668766

 

oferta aktualna z allegro;)

 

Pozdrawiam Marcin

 

Dodam ponoć puknietę delikatnie z przodu na parkingu i z tyłu błotnik nie wiadomo jak mocno

 

http://www.bezwypadkowy.net/forum/59-ocena-auta/10535-e60-535i-z-usa-proba-o-rozszyfrowanie-i-carfax

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano (edytowane)
szpachla jest miejscami panowie tragedi nie bylo kupilem autko za 31tys poki co zobaczymy najwyzej sie sprzeda :D

 

Dokladnie, auto bez tragedii, zadna poducha nie wywalona (przynajmniej w USA) masz tam pewnie poszycie tylko wyciete w tej tylniej cwiartce wiec musieli polozyc troche szpachli na spawy. Nie cykaj, to auto bedzie sie trzymac dobrze bo reszta jest ori. Mam w rodzinie auto bite w tylek, dokladnie tak samo jak Twoje Audi czyli wyciete poszycie blotnika i wspawane nowe, przod nieruszony i poduchy kazda ori (sam kupowalem rozbite wiec wiem dokladnie co bylo)

i jezdze nim od 2011r i nie dzieje sie doslownie nic! Zawsze mowie ze jesli pod siebie to wole bite lekko w tylek niz w przod gdzie wywala Ci poduchy i masz kupe pierdol do wymiany pozniej...

 

Spokojna glowa, za 31 tysi jest git i masz mocy od groma no i dzwiek V8mki :cool2:

Edytowane przez boss22
Opublikowano
I dorzucę jeszcze, co być może wiesz, że te stare, poczciwe 4.2 od VAG'a, uchodzą wśród użytkowników i fanów Audi za jedne z ostatnich pancernych. No i - nie ma to jak dźwięk benzynowej "V-ałki" ;).
Opublikowano

Witam!

Uprzejmie proszę o sprawdzenie autka WBAHL83516DT02346. Znajomy znajomego sprzedaje – lekko uderzony prawy przód. Wygooglowalem autko, znalazłem oryginalną ofertę ze zdjęciami ze strony iaai - nie wygląda tragicznie, ale w opisie jest taka informacja: „start code: won’t start”. Na ile poważny powinien być problem z odpalaniem żeby dostać taki oto wpis? Czy można dowiedzieć się jeszcze czegoś więcej na temat historii tego autka?

Dziękuję z góry i pozdrawiam.

Opublikowano
Najczęściej jest to związane z odpaleniem jakiejkolwiek poduszki. Jeżeli strzeli airbag to auta już nie odpalisz, po wymianie odpowiednich częsci wszystko wróci do normy.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano

Armor, nie chcę Cię zmartwić, ale to co znalazłeś to trzecia przygoda tej 7-ki.

 

Vehicle: 2006 BMW 7-Series 750iL (WBAHL83516DT02346)

 

Event Date Event Location Odometer Reading Data Source Event Detail

10/13/2005 GA 4 mil Motor Vehicle Dept. TITLE (Title #:8468052868013) (Leased Vehicle) REGISTRATION EVENT/RENEWAL (Leased Vehicle)

02/23/2006 MORROW, GA Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL (Leased Vehicle)

02/20/2007 MORROW, GA Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL (Leased Vehicle)

02/19/2008 MORROW, GA Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL (Leased Vehicle)

05/06/2008 GREENVILLE COUNTY, SC State Agency REAR IMPACT WITH ANOTHER VEHICLE (Case #:8110008); MODERATE DAMAGE REPORTED

09/15/2008 GA 56,841 mil Auto Auction REPORTED AT AUTO AUCTION

09/15/2008 GA 56,841 mil Auto Auction AUCTION ANNOUNCED AS FLEET/LEASE

10/07/2008 BAYSIDE, NY 56,841 mil Dealer Record VEHICLE IN DEALER INVENTORY (COLOR REPORTED AS SILVER); VEHICLE REPORTED TO BE UNDER WARRANTY

06/05/2009 FORT LAUDERDALE, FL 56,841 mill Motor Vehicle Dept. TITLE (Title #:0102604745)

06/05/2009 FORT LAUDERDALE, FL Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

06/18/2009 NY Police Report ACCIDENT REPORTED (Case #:1464)

04/24/2010 FORT LAUDERDALE, FL Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

05/09/2011 FORT LAUDERDALE, FL Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

04/25/2012 WOODHAVEN, NY Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

07/05/2012 WOODHAVEN, NY 77,213 mil Motor Vehicle Dept. TITLE

04/03/2014 WOODHAVEN, NY Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

01/12/2015 NY Auto Insurance Source REPORTED AS INSURANCE LOSS - VEHICLE DISPOSED OF BY INSURER

01/12/2015 NY Auto Insurance Source VEHICLE REPORTED AS TOTAL LOSS

01/12/2015 Auto Insurance Source VEHICLE LOSS CAUSED BY COLLISION

01/12/2015 Auto Insurance Source VEHICLE LOSS CAUSED BY COLLISION

02/23/2015 103,477 mil Auto Insurance Source REPORTED AS INSURANCE LOSS - VEHICLE DISPOSED OF BY INSURER

VEHICLE LOSS CAUSED BY COLLISION

04/03/2015 NY Motor Vehicle Dept. TITLE SALVAGE

POSSIBLE TOTAL LOSS - VEHICLE TITLED/REGISTERED TO AN INSURANCE COMPANY

 

Tak więc dobrze sobie sprawdź ten tyłek, bo jak piszą uszkodzenia były "średnie".

 

A tu wszystkie fotki tego trzeciegu razu:

http://st.salvagebid.com/53964/295140814-1L.jpghttp://st.salvagebid.com/53964/295140814-2L.jpg

http://st.salvagebid.com/53964/295140814-3L.jpghttp://st.salvagebid.com/53964/295140814-4L.jpg

http://st.salvagebid.com/53964/295140814-5L.jpghttp://st.salvagebid.com/53964/295140814-6L.jpg

http://st.salvagebid.com/53964/295140814-7L.jpghttp://st.salvagebid.com/53964/295140814-8L.jpg

http://st.salvagebid.com/53964/295140814-9L.jpghttp://st.salvagebid.com/53964/295140814-10L.jpg

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam!

Uprzejmie proszę o sprawdzenie autka WBAHL83516DT02346. Znajomy znajomego sprzedaje – lekko uderzony prawy przód. Wygooglowalem autko, znalazłem oryginalną ofertę ze zdjęciami ze strony iaai - nie wygląda tragicznie, ale w opisie jest taka informacja: „start code: won’t start”. Na ile poważny powinien być problem z odpalaniem żeby dostać taki oto wpis? Czy można dowiedzieć się jeszcze czegoś więcej na temat historii tego autka?

Dziękuję z góry i pozdrawiam.

 

Czasami jest to tylko kwestia tego, że komuś z obsługi placu nie chciało się ze starterem podejść, a akumulator jest padnięty. Nie ma tu reguły żadnej.

Opublikowano

Bardzo dziękuję za wszystkie informacje i za Waszą pomoc na forum! Cóż tu powiedzieć – najwyraźniej ciężko jest trafić na cudeńko ze Stanów. (: No i w sumie wiadomo, dlaczego tak jest...

Mam jeszcze kolejne pytanie odnośnie tematu aut z USA. Na stronie iaai widziałem listę autoryzowanych brokerów, którzy mogą w moim imieniu licytować w aukcjach i później wysłać autko do Europy. Na ile, Waszym zdaniem, można czuć się bezpiecznie, kupując auto przez takiego brokera?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.