Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie szukam Amerykana :) Szukałem 528i a większość znalezionych to Amerykany i wszystkie z ciekawą historią :P

 

Nie martw się, z Niemiec są takie same tylko zdjęć nie ma i nie widzisz. Nikt nie sprawdzi takiego 528 igiełki, bo się to nie opłaci. Jak chcesz mieć 100% jak z salonu to albo PS albo 1 wł. i wyłożenie grubo ponad 150tyś. Możesz też kupić coś lekko stukniętego z USA, była jakaś sztuka lekko bita co wrzucałeś.

 

bng silnik 28i od 2012 roku ma 2.0 R4 245KM, wcześniej był 3.0 R6 258KM

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano
Nie szukam Amerykana :) Szukałem 528i a większość znalezionych to Amerykany i wszystkie z ciekawą historią :P

 

Nie martw się, z Niemiec są takie same tylko zdjęć nie ma i nie widzisz. Nikt nie sprawdzi takiego 528 igiełki, bo się to nie opłaci. Jak chcesz mieć 100% jak z salonu to albo PS albo 1 wł. i wyłożenie grubo ponad 150tyś. Możesz też kupić coś lekko stukniętego z USA, była jakaś sztuka lekko bita co wrzucałeś.

 

bng silnik 28i od 2012 roku ma 2.0 R4 245KM, wcześniej był 3.0 R6 258KM

 

A tu za rzezbe krzycza pod 160 tys zl wiec tez troche kasy do wtopienia w szrot, wedlug mnie warto dolozyc troche i przywiezc sobie igle?

 

Tu masz maly przyklad auto z czysciutkim tytulem jeszcze na gwarancji fabrycznej od autoryzowanego dilera BMW z Connecticut (wschodnie wybrzeze)

Masz tam zalaczony darmowy raport Carfaxu. Motor 2.0 wiec niska akcyza.

 

http://www.cars.com/vehicledetail/detail/626938342/overview/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciekawy crash test. Uderzenie z pominięciem podłużnicy. Takiego jeszcze nie widziałem. Mimo tego jak widać kierowca wyszedł bez szwanku raczej. Fajne w F10 jest to, że przy uderzeniu czołowym wywala również kurtynę odpowiednią, co w tym przypadku pomogło, bo ruch manekina poszedł na ukos.
Opublikowano (edytowane)

Te testy są najbardziej wiarygodne. Jest to uderzenie 25% szerokości samochodu czyli tak jak piszesz mmw podłużnica zostaje a przeszkoda ślizga się po jej boku. Zrobili to z tego względu, ze to bardzo częste typy wypadków. Kierowca chce uciekać za wszelką cenę i nie zdąża. Co prawda dużo lepiej uderzyć całym samochodem niż w ten sposób, ale mało kto to przewodzi, odruch jest zupełnie inny.

Oglądałem jakiś czas temu i BMW wypada genialnie w tych crash testach. Zwróćcie uwagę na testy aut japońskich czy też jak dobrze kojarzę np. VW (Passat CC)

 

Mazda 6 :

Passat CC:

Niby Audi a jednak nie ten poziom, kierowca omija praktycznie całą poduszkę i wali w kiere :mad2: W Maździe głową o słupek. Dla porównania do vaga Audi A4, gdzie już jest całkiem fajnie.

. Edytowane przez Mariusz040

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano

tzw. small overlap crash test- jeden z najbardziej wiarygodnych testow jesli chodzi o bezpieczenstwo(robiony tylko w USA, euroNCAP robi tzw half overlap, uderzenie polowa auta)

ciekawy jest tez side pole crash

Opublikowano

Oglądnąłem wszystkie filmy.

Moim zdaniem F10 wypada na tle konkurencji zdecydowanie najlepiej. Jakieś 10 klas lepiej.

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano

:cool2:

Mercedes i Audi jeszcze trzymają poziom, reszta to porażka. Oczywiście teraz każdy samochód dostanie 5 gwiazdek w NCAP. Konstruktorzy ustawiają podłużnice tak by w teście uderzenia 50% byłu ustawione w osi zgniotu. Wtedy kierowca nigdzie nie leci na bok tylko głową do przodu w poduszkę. Nie ma problemu by w nią nie trafił. I wychodzi, że F10 i Fabia są tak samo bezpieczne :lol:

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano

oo ja pier.... w ''Passtuchu'' manekin nie trafil nawet w poduche i drzwi mu odpadly :D

F10 zdecydowanie najlepiej wypadlo wedlug mnie :cool2:

Opublikowano

mam prosbę - wprawdzie to motocykl :D a nie samochód i z kanady a nie z usa , ale może ktoś pomoże rozwiać moje wątpliwości informacjami i moze zdjęciamiz jakiejś aukcji kanadyjskiej . kolega to oglądał na żywo , poza nadtłuczonymi lusterkami i kilkoma niewielkimi ryskami transportowymi to jest nówka sztuka .

 

http://otomoto.pl/bmw-f-f800st-f800-st-f-800-st-f800-M3324679.html

 

to link do aukcji , z archiwum wychodzi że on byl czarny ... . kameleon ?

 

vin : WDB103402BZX99782

 

z góry dziękuję za pomoc .

Opublikowano

VIN podałeś niepoprawny. Jeśli ostatnie 7 znaków jest z tego jednośladu, to raport jest taki:

 

Vehicle: 2011 BMW F800ST (WB1023402BZX99782)

 

08/04/2011 QC Motor Vehicle Dept. CANADIAN RENEWAL

10/08/2011 Accident Source ACCIDENT OR VEHICLE DAMAGE REPORTED: LEFT SIDE

11/10/2011 QC 3,729 km Motor Vehicle Dept. ODOMETER READING FROM CANADIAN PROVINCE

CANADIAN RENEWAL

DAMAGED

 

Masz wyżej drogowskaz, co sprawdzać bardzo dokładnie. Fotek brak.

 

Data for vehicle identification number: WB1023402BZX99782

Model description: F800ST

Market: Europa

Type: 0234

E-Code: K71

Engine: 2-ZYL - 0,79l (62kW)

Transmission: manuell

Body Color: Saphirschwarz Met. (N43)

Production date: 04.02.2011

Assembled in: Berlin

 

Code Sonderausstattung Optional Equipment

X130A Koffer

X135A Steuerung Bedienkonzept

X306A Typenschild Kanada

X313A Kennzeichenadapter

X325A Seitenstrahler vo.gelb hi.rot

X370A Kraftstoffbehälter US

X381A Bedienungsanleitung Englisch

X391A Händlerverzeichnis Übersee

Q431A Ausstattungspaket 1

X519A Heizgriffe

X524A Antiblockiersystem (ABS)

X539A Bordcomputer

X603A Diebstahlwarnanlage

X681A Kofferhalter links/rechts

Y732A Länderausführung Kanada

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano
ostatnie 7 się zgadza , po drodze coś schrzaniłem - klepałem ze zdjęcia tabliczki . czyli leżał na lewej stronie - aktualnie wygląda jak nowy , tylko zmienił kolor z czarnego na jasno-szary . dziękować :D .
Opublikowano
oo ja pier.... w ''Passtuchu'' manekin nie trafil nawet w poduche i drzwi mu odpadly :D

F10 zdecydowanie najlepiej wypadlo wedlug mnie :cool2:

 

Najlepiej sprzedająca się limuzyna :D Nie wiem dlaczego, ale wcześniej nie załączyłem bardzo ciekawej marki. Mianowicie Volvo prezentuje się znakomicie. Przejrzałem kilka modeli i wszystkie mają tendencje do uciekania z rampy, bardzo obniża to skutki przeciażeń dla kierującego. W sumie to Volvo jest znane z bezpieczeństwa.

Import pojazdów z USA, Kanady, Emiratów.


www.importusa.pl

www.facebook.com/importusa

Opublikowano

 

http://easycaptures.com/fs/uploaded/768/5014025045.jpg

Opublikowano (edytowane)

jesli zle to odczytalem to prosze o poprawke

 

auto wywiezione w 2007 do DE

brak historii wypadku ...

czyli wygląda na to ze ktos mial kaprys i sciagnal sobie autko ??

Edytowane przez EdzioSpawacz
Opublikowano
Tu nie ma co rozumieć. Auto prawie na pewno czyste, przynajmniej w USA. A co się działo z nim przez następne 8 lat tego już Ci tu nie powiemy.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano

 

Najlepiej sprzedająca się limuzyna :D Nie wiem dlaczego, ale wcześniej nie załączyłem bardzo ciekawej marki. Mianowicie Volvo prezentuje się znakomicie. Przejrzałem kilka modeli i wszystkie mają tendencje do uciekania z rampy, bardzo obniża to skutki przeciażeń dla kierującego. W sumie to Volvo jest znane z bezpieczeństwa.

 

Chyle rowniez czola w strone Volvo. Marka przeciez slynie z bezpiecznych samochodow juz wieki i prawie kazdy model zbiera najwyzsze noty w testach zderzeniowych. Oni sobie po prostu nie moga pozwolic na wpadke.

 

 

Odnośnie overlap crash warto wydzielić osobny temat bo to ciekawa kwestia

Tu crash test pierwszego x5

http://youtu.be/PV6ltvi7roE

 

Jeszcze kurtyn bocznych nie bylo w tym modelu. Ciekawa sprawa jak przednia szyba dzielnie przyjela uderzenie - bez pekniecia nawet.

Opublikowano

Następny z serii prześwietlania 535xi, tym razem z Berlina, bo z naszych wszystko rzekomo sprzedane co było na Allegro, oprócz tego z Gdańska. Ciekaw jestem co też Helmuty zza Odry kupują w USA:

 

http://tiny.pl/q3b18

 

Vehicle: 2008 BMW 5-Series 535xi (WBANV93518CZ64021)

 

Event Date Event Location Odometer Reading Data Source Event Detail

12/03/2007 WILMINGTON, DE Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

12/05/2007 WILMINGTON, DE 17 mil Motor Vehicle Dept. TITLE (Title #:00058113)

08/01/2008 CONSHOHOCKEN, PA Motor Vehicle Dept. TITLE (Title #:66262776) SALVAGE

POSSIBLE TOTAL LOSS - VEHICLE TITLED/REGISTERED TO AN INSURANCE COMPANY

10/13/2008 NEW YORK, NY Independent Source VEHICLE EXPORTED TO GERMANY

 

Rok 2007 a nie 2008 jak w ogłoszeniu, pytanie czy znajdzie ktoś jakieś fotki jak to było rozwalone ? Przypuszczalnie przód, bo zderzak europejski, pytanie jak mocno i czy tylko.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.