Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
wielkie dzieki za tak szybka odpowiedź ! :D Jesrem pod wrażeniem. Kręce sie koło tego auta od 2 tygodni, posprawdzałem w aso, historia serwisowa jest rzeczywiście pełna, tylko czemu auto wisi od roku? Do Olsztyna mam ponad 500 km, a dziś wieczorem wróciłem z wa-wy, gdzie sprawdzałem 2 auta i cóż - tupet sprzedających nie zna granic, po prostu masakra - auta z pl salonu, I wł i cóz szkoda wydanych pieniędzy.
Opublikowano
Hej,

Mógłby mi ktoś sprawdzić F30 o nr F535483?

Dziękuję z góry.

viewtopic.php?p=1915674#p1915674

 

 

Odkopię stare auto z Kanady gdzie nie dotarliśmy wówczas do fotek.

Przypomnę, według ASO:

viewtopic.php?p=1916046#p1916046

 

Wrzuciliśmy z Loona raport:

 

Vehicle: 2013 BMW 3-Series 328xi (WBA3B3C51DF535483)

 

Event Date Event Location Odometer Reading Data Source Event Detail

11/12/2012 QC Motor Vehicle Dept. CANADIAN RENEWAL

01/22/2013 QUEBEC, QC Accident Source ACCIDENT OR VEHICLE DAMAGE REPORTED: FRONT CENTER

02/01/2013 QC 5,059 Motor Vehicle Dept. ODOMETER READING FROM CANADIAN PROVINCE CANADIAN RENEWAL

11/15/2013 CANADA Auto Auction AUCTION ANNOUNCED AS SALVAGE, EXTENT OF DAMAGE UNKNOWN

 

Postawiłem hipotezę, że auto przeszło przez tubylcze ręce w związku z prawie 10 miesięcznym od wypadku po aukcję.

Teraz dokopałem się do fotek i okazuje się, że samochód był wstawiony na aukcję 13.02.2013 a sprzedaż miała miejsce dopiero 15.11.2013. Wynika więc z tego, że z jakiś niewiadomych przyczyn samochód prawie rok stał na placu aukcyjnym nim puszczono go w obieg. Bywa i tak, ale tak długie okresy bywają jednak rzadkością.

 

No i fotki, tylko osiem:

https://images.copart.com/website/data/pix/20130213/14368333_1X.JPG

...(podmieniać 1 aż do 8)...

https://images.copart.com/website/data/pix/20130213/14368333_8X.JPG

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano
wielkie dzieki za tak szybka odpowiedź ! :D Jesrem pod wrażeniem. Kręce sie koło tego auta od 2 tygodni, posprawdzałem w aso, historia serwisowa jest rzeczywiście pełna, tylko czemu auto wisi od roku? Do Olsztyna mam ponad 500 km, a dziś wieczorem wróciłem z wa-wy, gdzie sprawdzałem 2 auta i cóż - tupet sprzedających nie zna granic, po prostu masakra - auta z pl salonu, I wł i cóz szkoda wydanych pieniędzy.

 

 

Moim zdaniem sprzedaż takiego auta graniczy z cudem :wink: Kilka przyczyn: ludzie boją się aut z USA (ten wątek forumowy jest odpowiedzią dlaczego), mało osób stać na zakup i utrzymanie takiego auta (a jak stać to biorą nowe w leasing itp.)To taki "martwy" moment :wink: Dla bogatego za stary, dla biednego za drogi :roll:

 

Kolejnym minusem jest lokalizacja - Olsztyn. Z jednej strony po ulicach jeździ sporo tego typu drogich aut, z drugiej są to raczej nówki w leasingach. Tym że auto tanieje i wisi od niemal roku wcale bym się nie przejmował. Także miałem fajne auto na sprzedaż i gdybym nie miał możliwości opisać go i zareklamować na forum prawdopodobnie mógłbym czekać i rok aż ktoś by się pojawił :roll: Mało kto przyjedzie z Trójmiasta, Wawy czy Zagłębia do Olsztyna oglądać jedno auto skoro u siebie ma ich pełno :wink:

 

P.S. jestem z Olsztyna, ale szczerze mówiąc nie mam pojęcia gdzie były wykonane zdjęcia i kiedy? Pewnie z rok temu. Dzwoniłeś do właściciela/sprzedawcy? Treść ogłoszenia jest wyjątkowo bezosobowa, typowy opis z oferty komisu. Na podkładce rejestracyjnej jest Krysgum - takie małe miejscowe imperium motoryzacyjne. Obecnie prowadzą także autoryzowany serwis Wyza w Olsztynie. Przejdę się na spacer może stoi gdzieś tam u nich na placu ;)

 

Oceniając po nr rejestracyjnym auto niemal od nowości jeździ po Olsztynie :wink:

Opublikowano

Cześć

 

Tak auto od początku jest w Olsztynie. Rozmawiałem ze sprzedajacym, pierwszym właścicielem był Pan po 60, ponoć zamożny i dbający o auto, a od 2,5 roku ma je obecny właściciel, ktoremu skonczył się leasing i chce auto sprzedać. Choć skoro auto jest w sprzedaży od stycznia, to leasing chyba skończył się chwilę temu :D Czy jest opcja aby kolega znalazł chwilę i oglądnął ten samochód choć pobieżnie? Jak pisałem, wczoraj wróciłem z Wawy (jechałem z Rzeszowa), oglądałem 2 mazdy cx9 z 2010r, pl salony, miało być pięknie, a jest jak zawsze. Po prostu trudno mi zrozumieć zachowanie ludzi (osób prywatnych, nie handlarzy), którzy wiedzą, że jadę z daleko, że pójdę z autem na sprawdzenie do aso, a mimo tego próbują robić z człowieka idiotę.

 

Muszę kupić auto w tym roku na pełną fakturę, stad też z racji tego, że jest 5 grudnia, ciśnienie powoli zaczyna się robić. Koszty eksploatacji tego auta mnie nie przerażają, bo mam świadomość ewentualnych problemów i kosztów z tym zwiazanych.

Opublikowano
Jak będę miał wolne auto ojca... (swoje sprzedałem i szukam :roll: ) to dryndnę do sprzedawcy i postaram się umówić na małe oględziny. Rozumiem Twoją sytuację, bo faktycznie znaleźć coś normalnego graniczy z cudem. Już 3 wytypowane przeze mnie 5er sprzedano mi dosłownie z przed nosa, cała reszta już na pierwszy rzut oka na zdjęcia ma jakieś "ale", a cudów wcale nie oczekuję. Aktualnie także znalazłem ciekawe auto 500km ode mnie... wycieczka na dwa dni z noclegiem, paliwo = ok 1000zł, bez gwarancji zakupu... :duh: Postaram się pomóc :cool2:
Opublikowano
Hej,

Mógłby mi ktoś sprawdzić F30 o nr F535483?

Dziękuję z góry.

viewtopic.php?p=1915674#p1915674

 

 

Odkopię stare auto z Kanady gdzie nie dotarliśmy wówczas do fotek.

Przypomnę, według ASO:

viewtopic.php?p=1916046#p1916046

 

Wrzuciliśmy z Loona raport:

 

Vehicle: 2013 BMW 3-Series 328xi (WBA3B3C51DF535483)

 

Event Date Event Location Odometer Reading Data Source Event Detail

11/12/2012 QC Motor Vehicle Dept. CANADIAN RENEWAL

01/22/2013 QUEBEC, QC Accident Source ACCIDENT OR VEHICLE DAMAGE REPORTED: FRONT CENTER

02/01/2013 QC 5,059 Motor Vehicle Dept. ODOMETER READING FROM CANADIAN PROVINCE CANADIAN RENEWAL

11/15/2013 CANADA Auto Auction AUCTION ANNOUNCED AS SALVAGE, EXTENT OF DAMAGE UNKNOWN

 

Postawiłem hipotezę, że auto przeszło przez tubylcze ręce w związku z prawie 10 miesięcznym od wypadku po aukcję.

Teraz dokopałem się do fotek i okazuje się, że samochód był wstawiony na aukcję 13.02.2013 a sprzedaż miała miejsce dopiero 15.11.2013. Wynika więc z tego, że z jakiś niewiadomych przyczyn samochód prawie rok stał na placu aukcyjnym nim puszczono go w obieg. Bywa i tak, ale tak długie okresy bywają jednak rzadkością.

 

No i fotki, tylko osiem:

https://images.copart.com/website/data/pix/20130213/14368333_1X.JPG

...(podmieniać 1 aż do 8)...

https://images.copart.com/website/data/pix/20130213/14368333_8X.JPG

 

Bardzo Ci dziękuję, przekażę koledze zdjęcia, na pewno będzie pod wrażeniem biorąc pod uwagę diagnozę przed zakupową w ASO Katowice.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
X5 obadane ;) ja bym brał :D Zainteresowanego poproszę o adres meilowy to podeślę zdjęcia oraz mój raport :wink:
Opublikowano
Cześć

 

Jak pisałem, wczoraj wróciłem z Wawy (jechałem z Rzeszowa), oglądałem 2 mazdy cx9 z 2010r, pl salony, miało być pięknie, a jest jak zawsze. .

 

Jak masz miec dylemat Mazda Cx9 versus BMW F30 328xi to nie mam pytan. Dla mnie Cx9 to Ford mondeo w wersji minivan czyli ta samo g.. tylko w wiekszym opakowaniu, chyba ze masz potrzeby stricte pod minivana to zwracam honor.

 

Ta biala F30 nie jest az tak tragicznie zbita.

Pokaz gosciowi fotki ze wiesz ze miala dzwona itp itd i zbijaj grubo cene lub szukaj innego F30 bo to jezdzi naprawde zaje, a 8 biegowy automat to bajka w tym modelu.

Opublikowano

do kolegi boss - chyba kolega nieuważnie przeczytał całą dyskusję, więc polecam prześledzić ją na spokojnie jeszcze raz i ewentualnie wtedy się wypowiedzieć - ja do bmw f 30 się nie przymierzam :wink: . Na marginesie (niniejszy wątek nie dotyczy rozważań, które auto lepsze i czy warto je porównywać, to kwestia indywidulanych wymagań i prefernecji, wieć rozwijanie tematu w tym kierunku wydaje się zbędne), każdy z nas ma swoje preferencje i w moim przypadku rozpatrywanie mazdy cx 9 z 2011 r., vs bmw x5 z 2007r. nie ogranicza się do kwestii osiągów, komfortu etc, ale również eksploatacji auta na przestrzeni najbliższych 4 lat (i nie chodzi bynajmniej o spalanie auta), a póxniej również kwestii ewentualnej odsprzedazy samochodu. Generalnie preferuje auta, które będą jeżdzić, a nie stać po mechanikach. Kolega pewnie nie miał przyjemności jeżdzić mazdą cx 9 (poórwynanie tego auta do minivana na to wskazuje), więc w skrócie - pozory bardzo mylą. Oczywistym jest, że nie ma co porównywać tego auta do bmw x5 , inny klasa samochodów i inny pułap cenowy auta nowego w salonie, niemniej wcale nie jest to zły samochód, natomiast dla podróżowania rodzinnego oraz użytkowania na co dzień przez kobietę z dzieckiem w pełni wystarczający. Mi zależy na kupnie sprawdzonego samochodu, bezwypadkowego, który nie okaże się szrotem. Stąd też poszukiwania auta z pl salonu, z udokumentowanym przebiegiem, które ma być bezwypadkowe. Kryteria bezwypadkowości wydaje się, że spełnia również owe bmw x5, co zostało również wstępnie potwierdzone przez kolegę johny bravo, za co ponownie serdeczne dzięki, ma relatrywnie niewielki przebieg i serwis w aso, jest czyste w carfaxie stąd też ową bmw również biorę poważnie pod uwagę. Jedynym minusem jest dla mnie wiek auta, w zasadzie 8 lat oraz jego wiek w chwili gdybym to auto potencjalnie chciał sprzedawać, czyli 12 lat i ta kwestia wymaga rozważenia.

 

Pozdrawiam

 

LK

Opublikowano
Witam:P

Kolejna "Honda" do weryfikacji.

19UUA66284A000825

 

http://obrazki.elektroda.pl/1647401900_1415983140_thumb.jpg

 

Auto długo wisiało na otomoto, kolega kupił je koło tygodnia temu. Można się dowiedzieć coś więcej na temat tego auta?:)

 

Dziekuje :8)

 

 

Kolego ślepak, miałem chwilkę czasu, to poszperałem i masz sesję zdjęciową tej "hondy". Loona parę stron wcześniej

viewtopic.php?p=1936293#p1936293

wrzucił papierologię, więc kumpel będzie miał komplet informacji:

 

https://images.copart.com/website/data/pix/20061114/12018446_1X.JPG

... (podmiana 1 na 2,3,...)

https://images.copart.com/website/data/pix/20061114/12018446_9X.JPG

https://images.copart.com/website/data/pix/20061114/12018446_AX.JPG

 

 

Dziękuje bardzo za foto, szczerze spodziewałem się że będzie gorzej. Bynajmniej nie przekoszony jak wyżej wspomniana E klasa :D :mrgreen:

Opublikowano (edytowane)
do kolegi boss - chyba kolega nieuważnie przeczytał całą dyskusję, więc polecam prześledzić ją na spokojnie jeszcze raz i ewentualnie wtedy się wypowiedzieć - ja do bmw f 30 się nie przymierzam :wink: . Na marginesie (niniejszy wątek nie dotyczy rozważań, które auto lepsze i czy warto je porównywać, to kwestia indywidulanych wymagań i prefernecji, wieć rozwijanie tematu w tym kierunku wydaje się zbędne), każdy z nas ma swoje preferencje i w moim przypadku rozpatrywanie mazdy cx 9 z 2011 r., vs bmw x5 z 2007r. nie ogranicza się do kwestii osiągów, komfortu etc, ale również eksploatacji auta na przestrzeni najbliższych 4 lat (i nie chodzi bynajmniej o spalanie auta), a póxniej również kwestii ewentualnej odsprzedazy samochodu. Generalnie preferuje auta, które będą jeżdzić, a nie stać po mechanikach. Kolega pewnie nie miał przyjemności jeżdzić mazdą cx 9 (poórwynanie tego auta do minivana na to wskazuje), więc w skrócie - pozory bardzo mylą. Oczywistym jest, że nie ma co porównywać tego auta do bmw x5 , inny klasa samochodów i inny pułap cenowy auta nowego w salonie, niemniej wcale nie jest to zły samochód, natomiast dla podróżowania rodzinnego oraz użytkowania na co dzień przez kobietę z dzieckiem w pełni wystarczający. Mi zależy na kupnie sprawdzonego samochodu, bezwypadkowego, który nie okaże się szrotem. Stąd też poszukiwania auta z pl salonu, z udokumentowanym przebiegiem, które ma być bezwypadkowe. Kryteria bezwypadkowości wydaje się, że spełnia również owe bmw x5, co zostało również wstępnie potwierdzone przez kolegę johny bravo, za co ponownie serdeczne dzięki, ma relatrywnie niewielki przebieg i serwis w aso, jest czyste w carfaxie stąd też ową bmw również biorę poważnie pod uwagę. Jedynym minusem jest dla mnie wiek auta, w zasadzie 8 lat oraz jego wiek w chwili gdybym to auto potencjalnie chciał sprzedawać, czyli 12 lat i ta kwestia wymaga rozważenia.

 

Kolgo 81kola. Tak sie sklada ze jezdzilem tym modelem i to sporo dlatego porownalem to auto sarkastycznie do minivana bo wlasnie ta wersje nadwozia mi to auto przypomina jak i rowniez jego prowadzenie ktore nie powala na kolana. Co do samochodu to juz nie sa te same Mazdy ktore robili na japonskich silnikach, zawieszeniach itp, bo jest zbudowane na plycie podlogowej amerykanskiego Forda Fusiona, a nie jest to nic innego jak Europejskie Mondeo, oraz zastosowane w nim silniki to konstrukcje typowo Fordowskie (Ford Edge, F150) ktore srednio wypadaja w USA pod wzgledem zuzycia paliwa oraz niezawodnosci. Jesli marka BMW nie jest dla Ciebie priorytetem i boisz sie awarii na przestrzeni 4-5 lat uzytkowania czyli potrzebujesz czegos zeby praktycznie lac i jezdzic, to raczej powinienes patrzec w kierunku marek typowo Japonskich np Lexusa RX 350 lub Toyoty Rav4, oba te auta maja ponadprzecietna niezawodnosc w klasie SUV i beda niestety tylko ''przemieszczac'' sie bezawarynie az do znudzenia i palcem tam nie dotkniesz niczego przez 4 lata oprocz normalnego serwisu rzecz jasna, jesli natomiast szukasz czegos z ''pazurem'' z czego bedziesz mial ta frajde z jazdy i satysfakcje ze znaczku na masce to wybierzesz X5 (ktora czasem moze byc kaprysna :D ) albo inne z pod znaku bialego smigla :D

Edytowane przez boss22
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprowadziłem ostatnio dla znajomego CX-9 z 2011 roku więc jeździłem tym trochę i powiem tak... takie jest to auto, ile kosztuje. :) Dupy nie urywa ale da się jeździć. Wiadomo, że za takie śmieszne pieniądze nic normalnego nie kupimy z klasy premium w tym roczniku i przebiegu. Mazda CX-9 od BMW X5 technologicznie odstaje o lata świetlne, ale też odstaje cenowo, więc wszystko jest prawidłowo. :) W wersji Grand Touring i czarnym kolorze może się nawet podobać.
Opublikowano
Sprowadziłem ostatnio dla znajomego CX-9 z 2011 roku więc jeździłem tym trochę i powiem tak... takie jest to auto, ile kosztuje. :) Dupy nie urywa ale da się jeździć. Wiadomo, że za takie śmieszne pieniądze nic normalnego nie kupimy z klasy premium w tym roczniku i przebiegu. Mazda CX-9 od BMW X5 technologicznie odstaje o lata świetlne, ale też odstaje cenowo, więc wszystko jest prawidłowo. :) W wersji Grand Touring i czarnym kolorze może się nawet podobać.

 

Tak jak pisalem Ford to nie Japonczyk a niestety wspolczesna Mazda to Ford...

Jesli chodzi o jej walory uzytkowe to bedzie to idealne auto dla kobiety z dzieckiem - wyzszy prog zaladunku, duza przestrzen, dobra widocznosc itp.

Jesli chodzi o niezawodnosc bedzie to niezawodnosc Forda, a ten nie wiem jak stoi w EU ale pewnie podobnie jak w USA.

Przy pozniejszej odpsprzedazy wypada raczej na plus gdyz jak wspomniales auto nie kosztuje duzo zatem powinno sprzedac sie szybciej :think:

 

Nie kumam tylko dlaczego za CX-9 z rocznika 2010-2011 krzycza na otomoto od 85 do 100tys PLN kiedy w Stanach to auto w analogicznym roczniku i okolo 60-80tys mil kosztuje 15-17k USD i to jeszcze jest do utargu :duh: :duh:

 

Kazdy wybierze co jemu dokladnie jest potrzebne.

 

Sorka za off-topa :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja Ci wytłumaczę dlaczego. :) Bo kupując w USA CX-9 za 17 tys. $ w Polsce z wszystkimi opłatami wychodzi on prawie 120 tys. zł. :)

 

Dodam jeszcze jeden plus CX-9. Dzięki zastosowaniu archaicznego silnika można w nim założyć gaz. Takich aut jest już bardzo mało.

Opublikowano
Ja Ci wytłumaczę dlaczego. :) Bo kupując w USA CX-9 za 17 tys. $ w Polsce z wszystkimi opłatami wychodzi on prawie 120 tys. zł. :)

 

Dodam jeszcze jeden plus CX-9. Dzięki zastosowaniu archaicznego silnika można w nim założyć gaz. Takich aut jest już bardzo mało.

 

Tak jestem tego swiadomy ze trzeba zaplacic drugie tyle haraczu :duh: :duh: i jest to dla mnie niepojete jak mozna tak dy...ac narod...

 

Jakby sredniej klasy auto mialo kosztowac w USA 120tys USD ludzie wyszliby na ulice :mad2:

 

W polsce tylko gaz do tego motoru bo 3.7 V6 potrafi lyknac :D

Opublikowano

Witam

 

Widzę, że dyskucja sie rozwinęła :wink: Odnośnie samej CX 9, sam silnik jest bezproblemowy, jak i reszta auta, natomiast lubi nawalić skrzynka rozdzielcza i tania zabawa wtedy nie jest. Poza tym być może auto spokrewnione z fordem (silnik na pewno fordowski), ale generalnie bezawaryjne. Prowadzi się jak na takiego kocka całkiem nieźle. Oczywiście nie ma co porównywać z bmw, czy też innymi markami premium, ale Panowie - to auto to nie ten segment :) Silnik sam sobie też całkiem nieżle sie zbiera i np. w porównaniu z 3.0 si (272 km w x5) raczej nie będzie odstawał (8.2 do 100). Dane z polskich stron są mocno niekatulane (10.1), polecam sięgnąc po info na stronach us. Sam jeżdziłem autem i silnikowo nie jest najgorzej. Z racji na wymiary nie traktuje tego auta jako auta wyścigowego - hamulce w cx 9 są po prostu slabe i nawet wymiana na jakieś wzmocnione zestawy niewiele pomaga. Do żwawej jazdy mam dość mocnego i świeżego saaba 9-3 ss 2.0T po chipie i ten wozek naprawdę daje radę. A rzeczone auto ma być dla małżonki, co nie znaczy, że nie lubi i ona czasem depnąć :D Jeszcze raz dzięki wszystkim, którzy pomogli mi we wstępnym sprawdzeniu owej x5. Rozmawiałem z właścicielem auta i prawdopodobnie będzie przeze mnie sprawdzana na dniach w ASO w Wawie. Mam nadzieje, że wszystko wyjdzie ok. Jestem dość świadomym użytkownikiem samochodów, więc wiadome mi są możliwe konkretne usterki silnika 4.8, a że jest to dość mało awaryjny motor w gamie silnikowej modelu x5, dlatego też moje poszukiwania zawęziły się konkretnie do tej jednostki.

 

Na marginesie, co do gazu, zgadza, się, że wybór aut jest coraz mniejszy, ale jest to jeszcze możliwe w volvo xc 60 3.0 T6, czy też 3.2, rzeczonej x5 4.8, 3.0 si (272 ze stanów), Maździe cx 9 , jeepie grand cherokee 3.6, czy też 5.7, acurze mdx, ewentualnie w infiniti fx35/37 (choć tu ryzko jest podwyższone :lol: Jeżdzą też q7 3.6 fsi i póki co dają rade, ale tu już na dotrysku paliwa.

 

 

Pozdrawiam

 

ŁK

Opublikowano

Wawa, czyli widzę wypracowaliście rozsądny kompromis :cool2: Oczywiście trzeba mieć świadomość, że w aucie różne rzeczy mogą się popsuć, natomiast nie należy brać tego jako regułę i z góry zakładać że po zakupie zacznie się sypać na potęgę :wink: Oglądając "z zaskoczenia" te x5 zobaczyłem wymyte kilka dni wcześniej auto, użytkowane na co dzień, z niemal nowymi oponami, tak samo kompletne hamulce przód/tył, bez przygód blacharskich, z normalnymi śladami ośmioletniej eksploatacji. Także oceniłem je jak najbardziej pozytywnie

 

P.S. jakby ktoś miał możliwość prosiłbym o zerknięcie auta mojego sąsiada: subaru impreza jf1gd29673g511065

Opublikowano (edytowane)
Poza tym być może auto spokrewnione z fordem...

 

nie byc moze tylko jest napewno Fordem :D ta sama plyta podlogowa i zawieszenie co US Ford Fusion czyli EU Mondeo zatem prowadzenie CX9 masz jak w Mondeo. Silnik mimo ze ma znaczek Mazdy jest doslownie wyjety z Forda, ale plus jest taki ze Duratec-ki byly bezawaryjne lecz lubialy sobie lyknac swoje.

 

Na marginesie, co do gazu, zgadza, się, że wybór aut jest coraz mniejszy, ale jest to jeszcze możliwe w volvo xc 60 3.0 T6, czy też 3.2, rzeczonej x5 4.8, 3.0 si (272 ze stanów), Maździe cx 9 , jeepie grand cherokee 3.6, czy też 5.7, acurze mdx, ewentualnie w infiniti fx35/37 (choć tu ryzko jest podwyższone :lol: Jeżdzą też q7 3.6 fsi i póki co dają rade, ale tu już na dotrysku paliwa.

 

chcales powiedziec z bezposrednim wtryskiem :D :D

Dla mnie ''szambo'' oznacza predzej czy pozniej jakies klopoty...

Edytowane przez boss22
Opublikowano
nie chciałem powiedzieć co powiedziałem :wink: sinik jest na wtrysku bezpośrednim, natomiast instalacja lpg jest z dotryskiem benzyny, celem chłodzenia wtrysków benzynowych, czyli w praktyce auto spala gaz i benzynę. Zgadza się, że jest to novum i trudno określić na razie trwałośc takiego rozwiązania ale tak samo było kilka - kilkanaście lat temu z lpg w bardziej skomplikowanych jednostkach benzynowych z wtryskiem pośrednim, które mimo wszystko jeżdzą. Więc kto wie ......
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Więc lepiej sobie kupić diesel'a a nie pitolić się w instalacje LPG za 8 tys. zł, które zużywają tyle benzyny co gazu. :) Ponoć pojawiły się już jeszcze nowsze instalacje bez wad, o których pisałeś, ale jest bardzo ograniczona ilość silników, do których się je stosuje (głównie małe TSI), a do tego cena jest chora.
Opublikowano
Impreza sąsiada ;) ładnie proszę o sprawdzenie: jf1gd29673g511065

 

 

No niestety dostał jakiś tam tytuł - nie mam więcej info :(

 

 

Calculated Owners: 3

 

Class: Mid Range Car - Lower

Engine: 2.5L H4 MPI

Country of Assembly: Japan

Vehicle Age: 11 year(s)

Calculated Owners: 3

 

VIN: JF1GD29673G511065

Year: 2003

Make: Subaru

Model: Impreza WRX

Style/Body: Sedan 4D

 

 

Accident Check

Reported accidents: 0

 

Title and Problem Check

Major title or other problem(s) reported

 

Odometer Check

Your vehicle checks out:

 

Last Reported Odometer Reading: 63,863

 

Vehicle Use and Event Check

Specific vehicle use(s) or events reported

 

View Detailed History

Accident Check

 

Not all accidents / issues are reported to Vehicle History.

 

Title and Problem Check

Problem Reported: Vehicle History's database for this 2003 Subaru Impreza WRX (JF1GD29673G511065) shows a negative title(s) or other problems. When reported to Vehicle History, these events can indicate serious past damage or other significant problems, and disqualifies the vehicle for Vehicle History Buyback Protection. Check the Vehicle Use and Event Check for reported accidents.

 

2 Problem(s) Reported: 15 Title/Problem areas checked:

No abandoned title record

No damaged title or major damage incident record

No fire damaged title record

No grey market title record

No hail damage title record

Insurance loss title or probable total loss record(s)

No junk or scrapped title record

No manufacturer buyback/lemon title record

No odometer problem title record

No rebuilt/rebuildable title record

Salvage title or salvage auction record(s)

No water damaged title record

No NHTSA crash test record

No frame/unibody damage record

No recycling facility record

 

Odometer Check

0 Problem(s) Reported: Mileage Date Reported

17 03/18/2003

20,155 01/19/2005

63,863 03/24/2008

 

Vehicle Use and Event Check

 

0 Event(s) Reported: 6 Vehicle uses checked:

No fleet, rental and/or lease use record

No taxi use record

No police use record

No government use record

No livery use record

No driver education record

 

1 Event(s) Reported: 9 Vehicle events checked:

No accident record reported through accident data sources

No corrected title record

No duplicate title record

No emission/safety inspection record

Loan/Lien record(s)

No fire damage incident record

No repossessed record

No theft record

No storm area registration/title record

Detailed Vehicle History

 

Calculated Owners: 3

 

 

Vehicle: 2003 Subaru Impreza WRX (JF1GD29673G511065)

Event date Location Odometer reading Data Source Details

03/18/2003 CA

17

Motor Vehicle Dept. ODOMETER READING FROM DMV

04/04/2003 TARZANA, CA

Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

04/09/2003 TARZANA, CA

Motor Vehicle Dept. TITLE (Lien Reported)

03/25/2004 VAN NUYS, CA

Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

01/05/2005 VAN NUYS, CA

Motor Vehicle Dept. TITLE (Lien Reported)

01/19/2005 CA

20,155

Motor Vehicle Dept. ODOMETER READING FROM DMV

01/25/2005 VAN NUYS, CA

Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

02/04/2005 VAN NUYS, CA

Motor Vehicle Dept. TITLE (Lien Reported)

03/24/2008 CA

63,863

Motor Vehicle Dept. ODOMETER READING FROM DMV

04/23/2008 NORTH HOLLYWOOD, CA

Motor Vehicle Dept. TITLE

SALVAGE

POSSIBLE TOTAL LOSS - VEHICLE TITLED/REGISTERED TO AN INSURANCE COMPANY

06/11/2008 HOUSTON, TX

Independent Source VEHICLE EXPORTED TO GERMANY

Opublikowano (edytowane)
nie chciałem powiedzieć co powiedziałem :wink: sinik jest na wtrysku bezpośrednim, natomiast instalacja lpg jest z dotryskiem benzyny, celem chłodzenia wtrysków benzynowych, czyli w praktyce auto spala gaz i benzynę. Zgadza się, że jest to novum i trudno określić na razie trwałośc takiego rozwiązania ale tak samo było kilka - kilkanaście lat temu z lpg w bardziej skomplikowanych jednostkach benzynowych z wtryskiem pośrednim, które mimo wszystko jeżdzą. Więc kto wie ......

 

Zatem w takim rozwiazaniu zuzycie benzyny bedzie wieksze niz tylko na poranne odpalanie. Tak czy siak gaz bedzie zawsze spalal sie w wyzszej temperaturze niz benzyna i co za tym idzie zawory, gniazda, pierscionki, wtryski, uszczelka pod glowica jak i sama glowica zawsze dostana wiecej w piz...e. Jak masz zamiar pakowac ''szambo'' w jakies grubsze silniki jak 4.8 X5 to nie ma co liczyc na 5 letnia bezproblemowa jazde. Kwestia teraz do rozpatrzenia to ktory silnik w danym modelu toleruje dobrze gazownie, albo tak jak pisze mmw dieselka lub hybryde jesli jazda glownie miejska :D

Edytowane przez boss22

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.