Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to może najpierw raport:

 

Vehicle: 2011 Audi Q5 Premium Plus (WA1LFAFP4BA011421)

 

Event Date Event Location Odometer Reading Data Source Event Detail

09/04/2010 Independent Source VEHICLE MANUFACTURED AND SHIPPED TO DEALER

09/04/2010 EAST MEADOW, NY Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

10/08/2010 NY 10 mil Motor Vehicle Dept. TITLE

05/10/2011 NASSAU COUNTY, NY State Agency COLLISION WITH ANOTHER VEHICLE (Case #:33867201)

05/18/2011 NY 5,891 mil Auto Auction REPORTED AT AUTO AUCTION

06/22/2011 NY Auto Auction AUCTION ANNOUNCED AS SALVAGE, EXTENT OF DAMAGE UNKNOWN

07/28/2011 Independent Source VEHICLE EXPORTED TO GERMANY

08/12/2011 NY Motor Vehicle Dept. TITLE SALVAGE, POSSIBLE TOTAL LOSS - VEHICLE TITLED/REGISTERED TO AN INSURANCE COMPANY

 

No, a fotki masz tutaj:

https://images.copart.com/website/data/pix/20110517/17558541_1X.JPG

(...) - zmieniając 1X na 2X,3X,4X itd masz następne zdjęcia, aż do ostatniego:

https://images.copart.com/website/data/pix/20110517/17558541_AX.JPG

 

(może ktoś wklei kto umie)

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano

Vehicle: 2007 BMW 3-Series 328i (WBAWL13587PX13337)

 

Event Date Event Location Odometer Reading Data Source Event Detail

04/21/2007 FL 15 mil Motor Vehicle Dept. ODOMETER READING FROM DMV

05/08/2007 FL Motor Vehicle Dept. TITLE (Title #:0098322477) (Leased Vehicle) (Lien Reported)

05/08/2007 BOCA RATON, FL Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL (Leased Vehicle)

01/06/2009 BOCA RATON, FL Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

03/21/2009 BOCA RATON, FL Police Report ACCIDENT REPORTED (Case #:2009004338)

04/27/2009 FL 14,622 mil Motor Vehicle Dept. TITLE (Title #:0098322477) REBUILT/REBUILDABLE SALVAGE

POSSIBLE TOTAL LOSS - VEHICLE TITLED/REGISTERED TO AN INSURANCE COMPANY

 

Sam widzisz jaki to on bezwypadkowy. Zderzak bez obrysówek, a być powinny (raczej nikt go dla estetyki nie wymieniał patrząc na dość lichawe wyposażenie), podobnie prawie wszystkie te auta w USA mają oznaczenie modelu z tyłu, temu widocznie odpadły. Skoro tak, to hipotetycznie cały był malowany, co samo w sobie nie jest jakimś wielkim problemem, niemniej bez przyczyny tego się nie robi, więc tu bardziej chodzi o tą przyczynę, co przy cabrio ma niebagatelne znaczenie. Poniżej porównaj sobie ten egzemplarz do aut stojących w USA:

http://tiny.pl/qvb76

 

Może Loona znajdzie zdjęcia, wtedy zobaczymy czy to przypadkiem nie po AO.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano
To zaraz się dowiem jaki jest teraz przebieg tej Acury :mrgreen: Może i go w PL też skręcili.

A fotki są jakiekolwiek? bo ciekaw jestem czy całego przodu nie było czy może coś delikatniej.

 

A ile kolega ktory ja kupil mial nakrecone na ''szafie'' w chwili zakupu?

 

W chwili obecnej jest 68 tyś mil. Także od 2006 zrobił niby tylko 38tyś mil. Czyli raczej w PL go też skręcili bo licząc km przez lata raczej nie uwierzę że robiono średnio 7 tyś km rocznie :evil:

 

A zdjęcia się uda wyciągnąć ?:))

Opublikowano
No to może najpierw raport:

 

Vehicle: 2011 Audi Q5 Premium Plus (WA1LFAFP4BA011421)

 

Event Date Event Location Odometer Reading Data Source Event Detail

09/04/2010 Independent Source VEHICLE MANUFACTURED AND SHIPPED TO DEALER

09/04/2010 EAST MEADOW, NY Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

10/08/2010 NY 10 mil Motor Vehicle Dept. TITLE

05/10/2011 NASSAU COUNTY, NY State Agency COLLISION WITH ANOTHER VEHICLE (Case #:33867201)

05/18/2011 NY 5,891 mil Auto Auction REPORTED AT AUTO AUCTION

06/22/2011 NY Auto Auction AUCTION ANNOUNCED AS SALVAGE, EXTENT OF DAMAGE UNKNOWN

07/28/2011 Independent Source VEHICLE EXPORTED TO GERMANY

08/12/2011 NY Motor Vehicle Dept. TITLE SALVAGE, POSSIBLE TOTAL LOSS - VEHICLE TITLED/REGISTERED TO AN INSURANCE COMPANY

 

No, a fotki masz tutaj:

https://images.copart.com/website/data/pix/20110517/17558541_1X.JPG

 

 

(...) - zmieniając 1X na 2X,3X,4X itd masz następne zdjęcia, aż do ostatniego:

https://images.copart.com/website/data/pix/20110517/17558541_AX.JPG

 

(może ktoś wklei kto umie)

 

 

Wielkie dzięki.

Opublikowano
Vehicle: 2007 BMW 3-Series 328i (WBAWL13587PX13337)

(...)

Może Loona znajdzie zdjęcia, wtedy zobaczymy czy to przypadkiem nie po AO.

 

Dzięki!

 

Jest szansa dotarcia do zdjęć?

Opublikowano

Raport standardowy:

 

Vehicle: 2008 Jeep Grand Cherokee Limited (1J8HR58278C243822)

 

Event Date Event Location Odometer Reading Data Source Event Detail

11/19/2008 BELLMORE, NY Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

12/31/2008 BELLMORE, NY 5 mil Motor Vehicle Dept. TITLE (Lien Reported)

10/19/2010 BELLMORE, NY Motor Vehicle Dept. REGISTRATION EVENT/RENEWAL

11/21/2010 WESTCHESTER COUNTY, NY State Agency COLLISION WITH ANOTHER VEHICLE (Case #:33678117)

11/21/2010 NY Police Report ACCIDENT REPORTED (Case #:10-1127)

03/30/2011 NY Motor Vehicle Dept. TITLE (Lien Reported) SALVAGE

04/07/2011 Independent Source VEHICLE EXPORTED TO POLAND

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

dziękować,

 

możliwe że maska była wymieniona do tych fotek? czy może nie dostała... ?

Opublikowano

Wiesz co, wg mnie auto było ciut podszykowane do tych zdjęć.

Koszt naprawy ustalili na 20 tys USD - wysoko.

Poduchy wypalone nie były, więc to tez akurat dobrze.

A czy maska była zmieniona?

Ciężko powiedzieć - taka możliwość istnieje zawsze.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
aha jezeli poduchy całe to nie wiem czemu taka wartość...
Opublikowano

Wartość naprawy jest bardzo często brana z sufitu i nie ma się tym raczej co sugerować. Sprzedającym jest ubezpieczalnia, czasami rozbierają co nie co aby ustalić wielkość szkody. Nie sądzę aby w tym przypadku było coś kolorowane.

Dla przykładu jak jest niewielkie uszkodzenie to aby nabić koszty uszkodzeń do szkody całkowitej wpisują np. tapicerka cała do wymiany, bo zwilżona przez wodę, albo jakiś element mechaniczny do wymiany, bo przemieścił się o 2 mm, itd.

Działa to na zasadzie jak jest potrzeba to i paragraf (szkoda) się znajdzie

Stąd ten Total Loss jest w sumie niewiele znaczącym terminem w przypadku aut z USA.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano

 

Wysokie koszty naprawy wynikaja z tego ze ubezpieczyciel bierze ceny czesci tylko od dilera I koszty robocizny tez dilerskie Wiec kwoty Ida w kosmos...

 

Ten delikwenrt na moje oko juz poszedl podrobiony na gielde. Chlopaki z okolicznego garazu tez niedawno zakupili podobnego rodzyna. Wszystko pieknie Ladnie po fotkach a jak auto przyjechal I zajrzeli pod maske to ich zdziwko ryplo jaka rzezba :D

Opublikowano

Argumentem przeciw kombinowaniu jest czas (krótki, nawet bardzo krótki) i to, że sprzedawcą w marcu jest ubezpieczalnia. Wtedy ubezpieczalnie jeszcze nie kombinowały jak obecnie. Ciężko postawić tu nawet na siłę jakąś hipotezę trzymającą się "kupy" uwzględniającą picowanie. Dla mnie auto raczej czyste i kupione bez dodatkowych niespodzianek.

 

A co do cen to jest oczywiste, a drugim powodem jest naciąganie kosztorysu, aby nie było wątpliwości walnąć Total Loss'a.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano
Argumentem przeciw kombinowaniu jest czas (krótki, nawet bardzo krótki) i to, że sprzedawcą w marcu jest ubezpieczalnia. Wtedy ubezpieczalnie jeszcze nie kombinowały jak obecnie. Ciężko postawić tu nawet na siłę jakąś hipotezę trzymającą się "kupy" uwzględniającą picowanie. Dla mnie auto raczej czyste i kupione bez dodatkowych niespodzianek.

 

A co do cen to jest oczywiste, a drugim powodem jest naciąganie kosztorysu, aby nie było wątpliwości walnąć Total Loss'a.

 

Jak zwykle oddaje racje do Ciebie KW. Tutaj czesto jest tak ze nie oplaca sie auta naprawiac bo koszty robocizny i czesci ida w kosmos. Ubezpieczalnie wyplacaja odszkodowania a wrak sprzedaje sie czasem z malym dla nich zyskiem - interes sie kreci pelna geba :D :D

Opublikowano

Dla przykładu zobrazuję na konkretnym przykładzie nonsens tzw. repair cost, czy szacowanych kosztów naprawy.

 

Takie mieliśmy swego czasu auto (zdjęć niestety lepszych nie posiadam, te zrobione przez rzeczoznawcę w momencie odprawy tego samochodu w PL powołany przez nasz Urząd Celny w celu weryfikacji):

 

http://images67.fotosik.pl/390/59e3bd8fc429cb99m.jpg

http://images67.fotosik.pl/390/388bf0bfebb2c795m.jpg

http://images67.fotosik.pl/390/f65ef0a1de9d40a5m.jpg

http://images68.fotosik.pl/388/1d70d0c18a0fa2ccm.jpg

http://images69.fotosik.pl/389/5f70e452cafcf0c4m.jpg

 

A tak wyglądał raport ubezpieczyciela w USA:

(musieliśmy w trakcie postępowania dotrzeć do tych dokumentów, aby udowodnić że nasza deklaracja 49% szkody jest bliższa wartości celnej aniżeli opinia rzeczoznawcy UC, który ocenił uszkodzenia na raptem 13%).

http://images69.fotosik.pl/389/ef0b9e9b1280d57fm.jpg

http://images70.fotosik.pl/388/c077e5c545f61e5cm.jpg

http://images69.fotosik.pl/389/9e85f503d8b31da4m.jpg

http://images68.fotosik.pl/388/238c1b5df68e5a29m.jpg

 

Ale wracając do tematu szacowania kosztów naprawy, zapytam tylko skąd ubezpieczycielowi w USA wyszło, że do wymiany mamy silnik, tapicerki przednich foteli oraz elementy multimedialne z deski rozdzielczej?

Jak widać uszkodzenia zostały obliczone na wartość 32.500 USD przy szacowanej wartości samochodu w danym momencie na 66.900 USD. Gdyby odliczyć te wszystkie na czerwono zaznaczone elementy wyszłaby wartość może na 3 tys USD. Oczywiście wielu rzeczy uszkodzonych nie dopisano, no bo po co jak i tak już się rachunek zgadzał, a te dodatkowe drobiazgi i tak pewnie nie przekroczyłyby 10 tys USD.

Tak więc w wielu przypadkach tak wyglądają te potencjalne wartości napraw, w szczególności przy nowych oraz drogich samochodach.

 

PS A sam samochód w Polsce po roku miał bliskie spotkanie z rowem, gdzie dość mocno przełamało całą karoserię. Stwierdzono, że pomimo bogatej wersji jego naprawa jest nieopłacalna, gdyż nie będzie nigdy już bezpiecznym samochodem. Właściciel w ciągu jednego dnia od wystawienia sprzedał wraka, a niedawno z ciekawości po VIN przeszukałem internet i okazało się, że nabywca wraka ten samochód w późniejszym terminie sprzedał - oczywiście jako bezwypadkowy.

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Opublikowano

 

Ale wracając do tematu szacowania kosztów naprawy, zapytam tylko skąd ubezpieczycielowi w USA wyszło, że do wymiany mamy silnik, tapicerki przednich foteli oraz elementy multimedialne z deski rozdzielczej?

Jak widać uszkodzenia zostały obliczone na wartość 32.500 USD przy szacowanej wartości samochodu w danym momencie na 66.900 USD. Gdyby odliczyć te wszystkie na czerwono zaznaczone elementy wyszłaby wartość może na 3 tys USD. Oczywiście wielu rzeczy uszkodzonych nie dopisano, no bo po co jak i tak już się rachunek zgadzał, a te dodatkowe drobiazgi i tak pewnie nie przekroczyłyby 10 tys USD.

Tak więc w wielu przypadkach tak wyglądają te potencjalne wartości napraw, w szczególności przy nowych oraz drogich samochodach.

 

PS A sam samochód w Polsce po roku miał bliskie spotkanie z rowem, gdzie dość mocno przełamało całą karoserię. Stwierdzono, że pomimo bogatej wersji jego naprawa jest nieopłacalna, gdyż nie będzie nigdy już bezpiecznym samochodem. Właściciel w ciągu jednego dnia od wystawienia sprzedał wraka, a niedawno z ciekawości po VIN przeszukałem internet i okazało się, że nabywca wraka ten samochód w późniejszym terminie sprzedał - oczywiście jako bezwypadkowy.

 

Wymiana silnika za 19k USD? Pieknie wysrubowali koszty, chyba ze on sie gdzies za pierwszym razem do jakiegos rowu z woda wpierniczyl tym przodem dlatego doliczyli caly motor..?

Zapewne jest tak jak piszesz, ubezpieczalnia nie chciala tego naprawiac bo koszty zbyt wielkie w przypadku tego modelu, wyplaciili odszkodowanie a wrak i tak sie sprzedal za dobra kase i wyszli na swoje.

Opublikowano

W papierach czysto.

 

Żeby nie było - zacytowałem sam siebie :)

Wiadomo, że nie sprawdzimy do końca nigdy niczego.

Ale w papierach ma czysto - a to już coś jest - jakiś punkt odniesienia.

Wg mnie - być moze warto podjechać i zobaczyć na żywo.

Zawsze jest ryzyko że to wodnik szuwarek - czyli pływał.

Opublikowano

Od 2008r do dzis to prawie 7lat! Nie masz gwarancji ze nie mial dzwona gdzies po drodze w Polsce I na to trzeba rowniez brac poprawke.

Dobry warsztat I czujny rentgen to podstawa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.