Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Szczerze polecam springi H&R (-35mm przednia oś). Spisują się znakomicie, perfekcyjnie pracują z "seryjnymi" amorami, no i auto wygląda jak powinno, a nie jak terenówka :wink: Nie wymagają wspólnego obniżania tylnej osi - zostaje seria.
Opublikowano
Polecam springi H&R i Eibacha. W golfie mk3 miałem H&R, w polo 6n2 miałem Eibacha, w e46 mam Eibacha - amortyzatory w każdym aucie były seryjne. Poprawiają zarówno stylistykę auta jak również prowadzenie (zakręty i hamowanie - auto nie nurkuje). W polo miałem też gwint ale szybko sprzedałem - nie na nasze drogi.
Opublikowano
A jakie masz obniżenie Eibacha ?

 

Ja mam orginalne i chce wymienic zeby ja trooche obnizyć i własnie nie wiem jakie wziać i ile - .

Opublikowano

Witam!

 

Tak prezentuje się moje autko na sprężynach H&R [-35/-20]

Numer katalogowy sprężyn to:

Przód: 29485 VA

Tył: 29485 HA

 

http://images37.fotosik.pl/1544/999c07eec7c83e1amed.jpg



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano

Eibach pro kit

Obniżenie przodu 30mm.

Obniżenie tyłu 20-25mm.

 

Sprężyny musiałem wymienić, bo z tyłu jedna pękła, a przód stał wysoko jak koza. Jak raz obniżysz, to w kolejnych autach też się chce - to jest jak chip :D

Na komforcie nie ucierpiałem, a wręcz zyskałem, bo auto się pewniej prowadzi i oczywiście lepiej wygląda.

Opublikowano
Witam!

 

Tak prezentuje się moje autko na sprężynach H&R [-35/-20]

Numer katalogowy sprężyn to:

Przód: 29485 VA

Tył: 29485 HA

 

http://images37.fotosik.pl/1544/999c07eec7c83e1amed.jpg

 

a mogłbyś mi podac ile masz centymetrow od ziemi do nadkola (u góry na srodku :D ) z przodu i z tyłu . Bo ciekawie wyglada,a chcialbym zobaczyc o ile mi to obnizy

Opublikowano

Dużo twardziej jest na takich sprężynach w porównaniu do seryjnej kozy? Wygląda ok ale u mnie już w tej chwili na serii przy oponach 225/45/17 i 245/40/17 czuć dziury, boję się żeby nie zrobić z auta taczki :mrgreen:

Na fotce autko stoi na 17-tkach?

Opublikowano
Witam!

 

Tak prezentuje się moje autko na sprężynach H&R [-35/-20]

Numer katalogowy sprężyn to:

Przód: 29485 VA

Tył: 29485 HA

 

http://images37.fotosik.pl/1544/999c07eec7c83e1amed.jpg

 

a mogłbyś mi podac ile masz centymetrow od ziemi do nadkola (u góry na srodku :D ) z przodu i z tyłu . Bo ciekawie wyglada,a chcialbym zobaczyc o ile mi to obnizy

 

Witam!

 

Prześwit to:

przód: ok. 64cm

tył: ok. 66cm

 

Amortyzatory jakie posiadam do tych sprężyn to:

Przód: SACHS Super Touring 556 855/856 [Amortyzatory do zawieszenia standardowego]

Tył: SACHS 556 054

 

Dużo twardziej jest na takich sprężynach w porównaniu do seryjnej kozy? Wygląda ok ale u mnie już w tej chwili na serii przy oponach 225/45/17 i 245/40/17 czuć dziury, boję się żeby nie zrobić z auta taczki :mrgreen:

Na fotce autko stoi na 17-tkach?

 

Tak auto stoi na 17-tkach [opony przód: 215/45/17, tył: 225/45/17]

Nie mam porównania co do zawieszenia standardowego, natomiast mogę śmiało powiedzieć że jazda to sama przyjemność, auto świetnie trzyma się drogi, większe prędkości nie stanowią problemu, podczas wyprzedzania czy gwałtownych manewrów nie ma charakterystycznego bujania autem, a co jazdy po dziurach to mogę tylko powiedzieć że trzeba je omijać;) generalnie dziury przy takim zawieszeniu to problem jak mówi przysłowie "coś kosztem czegoś"



Potrzebujesz klucza do blokowania wału korbowego M47 / M47N... mam taki! NOWA CENA 120zł!


Amsoil AFL + Archoil AR9200

Opublikowano
sam zamierzam wrzucić eibachy ale serie sporline -50/30 bo pro kity glebią tak jak sportowe zawieszenie ok 25mm, które mam i jest dla mnie ciut za mało
  • 1 rok później...
Opublikowano

Panowie, podpowie ktoś czy sprężyny H&R o nr KBA 91034, 29485 VA i HA podejdą do Touringa ??

 

Czy springi w E46 różnią się między Sedanem i Kombi ??

  • 2 lata później...
Opublikowano
sam zamierzam wrzucić eibachy ale serie sporline -50/30 bo pro kity glebią tak jak sportowe zawieszenie ok 25mm, które mam i jest dla mnie ciut za mało

 

nie rozumiem czem,u ktoś pisze, że pro kit to to samo co p-pakiet. skoro pro kit w przypadku coupe jest jedynie 05,cm wyższy od sportlinów według danych producenta to ajk można mówić, ze sportline daje fajna glebe a pro kit daje efekt <-pakiet skoro to tylko 0,5 cm ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.