Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Padło Turbo w mojej E60 530d 218ps rozszczelniło się i pompowało olej do komory spalania pytanie takie czy jak komuś Padło turbo Silnikiem szarpało bo u mnie jak się rozszczelniło silnikiem szarpało wręcz trzepało całą budą jak by nie chodził na któryś gar bo mi sie wydaje ze przy padniętej turbinie raczej objawia się spadkiem mocy a nie takim czymś co o tym sądzicie być może dostało sie do komory spalania po przez kolektor ssący taka dawka oleju ze przy pracy silnika zrobiło np poduszkę ze pokrzywiło zawory bądź co gorsza korbowody ja padło to dym z wydechu leciał niebieski po chwili juz Biały jak to przy padniętej turbawce
Opublikowano
wykręć świece żarowe i przekręć silnikiem aby usunąć nadmiar oleju , spotkaliśmy się z przypadkiem kiedy olej dostał się do komory spalania i podczas sprężania i gasił mieszankę bo nie było miejsca na jej rozpylenie (denko tłoka napełnione olejem ) ale wtedy strzykawką wybieraliśmy przez wyjęte wtryski

specjalizacja napędy X-drive , posiadamy oryginalne łańcuchy do X3 X5

kodowanie , diagnostyka

531 967 978

dla klubowiczów 10% zniżki na części , piszcie na private nie zawsze mam czas odpisać na forum

Opublikowano
sprawdź sobie np INPA korekcje wtrysku , zobaczysz na którym to cylindrze wyciągnięty jest czas długości wtrysku , jak nie pali na 1 czy 2 cylindry to "rzuca budą" , ale obawiam się że musisz to autko do jakiegoś warsztatu odstawić , jak wiele razy odpaliłeś ten silnk po awarii ?

specjalizacja napędy X-drive , posiadamy oryginalne łańcuchy do X3 X5

kodowanie , diagnostyka

531 967 978

dla klubowiczów 10% zniżki na części , piszcie na private nie zawsze mam czas odpisać na forum

Opublikowano
to juz nie gra roli za bardzo ile razy turbo wyciągnięte po łopatkach od strony zimnej widać ślady ze coś przeleciało tam po łopatkach chyba wiec nie wiadomo czy z turbiny coś nie poszło chociaż ośka luzu jakiegoś nie ma kosmicznego minimalny bym powiedział ale kto wie co sie urwało w każdym bądź razie Turbo poszło na100% więc co najmniej trzeba kupić turbinę pytanie czy z nowszego silnika M57N2 by pasowała czy est różnica w sterowniku jakaś ? ja mam GT2260V 7790308 K
Opublikowano
Nie klapki wywalone jakieś 6 tys wcześniej Gdzie tu można Tubo kupić używane wie ktoś na Śląsku nie Regenerowane od razu mówię
Opublikowano

w poprzednim aucie miałem takie objawy po padniętym turbo, telepało całym autem. poza turbiną uszkodziło mi też tłok na 4 cylindrze, zrobiła się w nim dziura i pękł, sprawdzałeś głowicę zawory i tłoki?

dlaczego nie chcesz regenerowanej turbiny?

nie lepiej regenerować niż kupować kota w worku?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
właśnie jutro będę to sprawdzał bo turbo nowe wsadzone trzepie dalej całym autem prawdopodobnie coś z 5 Cylindrem
Opublikowano (edytowane)
to juz nie gra roli za bardzo ile razy turbo wyciągnięte po łopatkach od strony zimnej widać ślady ze coś przeleciało tam po łopatkach chyba wiec nie wiadomo czy z turbiny coś nie poszło chociaż ośka luzu jakiegoś nie ma kosmicznego minimalny bym powiedział ale kto wie co sie urwało w każdym bądź razie Turbo poszło na100% więc co najmniej trzeba kupić turbinę pytanie czy z nowszego silnika M57N2 by pasowała czy est różnica w sterowniku jakaś ? ja mam GT2260V 7790308 K

 

Z nowszego silnika (231 lub 235 km) na 99% nie będzie pasowała.

http://allegro.pl/nowa-turbosprezarka-bmw-e65-730d-3-0d-218km-160kw-i2331536955.html

(Link do turbiny dla normy spalin Euro3)

Ta z silnika o mocy 218 km jest droższa niż np do 231 km.

 

Gdy kupisz nowa, to pewnie na 200-300 tyś masz spokój (przy odrobinie szczęścia).

Wszystko zależy od tego, ile chcesz przeznaczyć kasy na naprawę, ale może warto poszukać dobrej i sprawdzonej firmy która regeneruje turbiny.

Ja kupiłem kiedyś po regeneracji (z oddaniem starej) ale do 320d 150km. Turbina jeździ już w aucie 4 i pół roku i chodzi OK. Płaciłem wtedy 1200zł. Warto było. Co ciekawe, była to już co najmniej trzecia turbina w moim aucie, i wychodzi na to że ta regenerowana jest najdłużej (odpukać w niemalowane).

 

W 320d 150km lift często padały turbiny,(od 09.2001 do około 05.2003) aż do zmiany jej sterowania i konstrukcji.

Turbo po regeneracji miałem ze Starego Kisielina (woj lubuskie).

Edytowane przez chris99

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
ja juz turbo kupiłem Nowe i nadal budą szarpało głowicę z rzuciłem i tłok na 5 cyl Pęknięty plus wiec możliwe ze to załatwiło turbo bo najpierw jak zaczęło szarpać budą to poszła chmura z wydechu i śmierdziało ONA a dopiero później olejem jak to przy padniętej turbinie chyba że tubo padło i poszedł olej na cylindry nie umiało przepalić i wypluło wydechem jutro wyciągam silnik i rozbieram do reszty zobaczymy w jakiej będą kondycji korbowody z wałem teraz będzie znowu dylemat bo silnik uzywa nie wiadomo zas co to bedzie więc myślę bardziej na remontem z ewentualnie innym blokiem jak zajdzie potrzeba
Opublikowano (edytowane)
Czasem tak bywa że silnik się zużywa wie ktoś może czy blok z E39 3.0d M57 jest taki sam jak w E60 3.0d M57N ???? Edytowane przez GPower
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
chłopaki macie pomysł na moją usterke ? mam spadek mocy tak do 3100 obr/min - auto słabo przyspiesza a po przekroczeniu 3100 obr/min jest rakieta :) pojawił się olej w IC i podobno padło małe turbo ...dziś je wymontowałem i tam nic na nim nie widać ...mały luz na osi i nie ma oleju...chyba że dobrze wszystki olej wydmuchało :)dziś zamienie turbo z innego auta i zobaczymy...coś mi to nie wygląda na małe turbo....a może to duże padło ?
Opublikowano

Mi przychodzi do głowy, że mogło paść sterowanie turbiny - może właśnie od tej mniejszej (jeśli oczywiście są dwa sterowniki, a tego dokładnie nie wiem). Może warto też sprawdzić przepływomierz.

Podłączałeś auto pod kompa? Pokazało jakieś błędy?

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
wymieniłem małe turbo i niewiele się zmieniło...nie ma różnicy niestety... wolno przyspiesza.nie ma żadnych błędów..dziś wywale IC i dokładnie go umyje; może to duże turbo pada a nie małe ?
Opublikowano
w esi bosch wyszło że mam DPF zatkany więc lece na autostrade go przepalić ... nie wiem czy to pomoże ale zobaczymy ...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
wyciełem DPFa i zawirusowałem auto ,lecz nadal mam problem z mocą tak do 3000 obr/min,i właśnie w tym zakresie pojawia mi sie błąd - przeładowane turbo,czy to może jest oznaka uszk. turbo?, wymieniłem małe turbo i nic to nie pomogło , olej w IC dalej jest;macie jakiś pomysł ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wyciełem DPFa i zawirusowałem auto ,lecz nadal mam problem z mocą tak do 3000 obr/min,i właśnie w tym zakresie pojawia mi sie błąd - przeładowane turbo,czy to może jest oznaka uszk. turbo?, wymieniłem małe turbo i nic to nie pomogło , olej w IC dalej jest;macie jakiś pomysł ?

 

Ciekawe która to mądra firma zrobiła Ci wirusa przy nie sprawnym samochodzie ? :duh:

Opublikowano
panowie - problem rozwiązany !!! dobra rada kolegi ! wymieniłem dosłownie wszystkie wężyki od podciśnienia, wymieniłem dwa elektrozawory N75 i N18, wyczyściłem zawór EGR i pomogło ... auto gubi opony (275 tył) do 120 km/h !!! ekstra ! przyspiesza jak rakieta pozdrawiam;

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.