Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witajcie Forumowicze jestem nowym Użytkownikiem i mam do was pytanie oraz zwracam sie o pomoc, Proszę o Opinie Tego BMW

 

Powiem szczerze ze jestem zainteresowany tym samochodem ale troszke sie boje bo niby opisany dość dobrze.Facet przez tel wszystko potwierdza co w opisie, Mówi również o wgnieceniu nad lewą nerka którego jestem świadomy. jak również ze znaczek z tyłu jest wytarty.

Co myślicie Prosze o rady pozdrawiam

 

 

LINK ALLEGRO: http://moto.allegro.pl/bmw-320d-pelny-m-pakiet-topasblau-skora-xenon-i2325734044.html

 

VIN;WBAAP71060PJ35057

Edytowane przez djkałdun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

najpierw zainteresuj się regulaminem:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=44&t=72889

 

i weź się chłopie ogarnij :norty:

 

"Facet przez tel wszystko potwierdza co w opisie, Mówi również o wgnieceniu nad lewą nerka którego jestem świadomy. jak również ze znaczek z tyłu jest wytarty"

straszne rzeczy nie kupiłbym takiego :mrgreen:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
najpierw zainteresuj się regulaminem:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=44&t=72889

 

i weź się chłopie ogarnij :norty:

 

"Facet przez tel wszystko potwierdza co w opisie, Mówi również o wgnieceniu nad lewą nerka którego jestem świadomy. jak również ze znaczek z tyłu jest wytarty"

straszne rzeczy nie kupiłbym takiego :mrgreen:

Pete_wwa- dzięki za odp ale sam sie ogarnij ! niby dlaczego takie to straszne i byś tego nie kupił ??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

żarcik taki.

nie doczytałeś widzę:

VIN rozkodujesz tutaj: http://www.bmw.pl/pl/pl/owners/parts/electronic-parts-catalogue/electronic-parts-catalogue.html

login: eu111111

hasło: bmwetk1

 

 

1. W tytule wątku należy oznaczyć dokładnie model jakiego dotyczy pytanie/ogłoszenie, z jakiego miasta jest samochód oraz numer VIN (pełny lub ostatnie 7 znaków). np.

 

E38 740 1998, Opole WBAAS710XOCD54321

 

3a. Nie pisz 'Co sądzicie o...' lub 'proszę o opinię'

 

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

aż korci, żeby jechać i oglądać to auto... kasa w sumie aż podejrzanie mała, ciekawe, gdzie jest tzw haczyk?

no bo tak, przebieg realny, bezwypadek, pełen mpak, skóry, 23tysie... czy komuś jeszcze to nie pasuje? Na pewno warte obejrzenia! Koniecznie napisz co i jak jak już będziesz po.

tak na fotach rzucił mi się w oczy brak osłonki na lewym halogenie ;)

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

Opublikowano
aż korci, żeby jechać i oglądać to auto... kasa w sumie aż podejrzanie mała, ciekawe, gdzie jest tzw haczyk?

no bo tak, przebieg realny, bezwypadek, pełen mpak, skóry, 23tysie... czy komuś jeszcze to nie pasuje? Na pewno warte obejrzenia! Koniecznie napisz co i jak jak już będziesz po.

tak na fotach rzucił mi się w oczy brak osłonki na lewym halogenie ;)

 

 

Tak wiem dlatego jade ją obejrzeć Ps.o jaka osłonke ci chodzi bo ja nie moge nic wypatrzeć .???

Opublikowano

dookoła szkła halogenów są takie nakładki plastikowe, po prawej jest, po lewej jest gołe szkło. porównaj sobie prawą i lewą stronę jak będziesz auto oglądał. absolutnie nie świadczy to o jakiejkolwiek przeszłości, bo to montuje się na wcisk, więc ktoś mógł to po prostu wyrwać/ukraść/zgubić.

daj znać po oględzinach

sprzedam:

amortyzatory tył Bilstein B6 F11

Opublikowano

AAA juz widze :) dzięki za opinie :) co do ogledzin własnie napisałęm sobie cąła litanie na kartce co musze sprawdzic przy tym aucie ???

I teraz pytanie do tych którzy te auto kupywali na co zwracaliscie uwage najbardziej ????

Ps.po ogledzinach napewno dam znac i opisze w pocie czoła moje przezycia pozdrawiam BMMANIAKÓW YEAH

Opublikowano

Przede wszystkim do sprawdzenia, czy rozwija moc jak powinien, turbina chociaż "na ucho", czy nie telepie za mocno przy gaszeniu, mrowienie na pedale sprzęgła, stuki z tyłu auta przy zmianie biegów, szczególnie biegów niskich. Tych rzeczy na fotkach nie widać, a cena rzeczywiście bardzo podejrzana.

 

Do wyprostowania maska (minuta osiem regulując odboje), zderzaki na fotkach cosik wiszą, ale to może tylko takie wrażenie. Na żywo wyjdzie, czy są ok.

 

Znaczek z tyłu nie jest wytarty, po prostu odpadła naklejka z wzorkiem. Miałem to po mocniejszej myjni, najmniejszy problem tego auta.

Opublikowano

Do wyprostowania maska (minuta osiem regulując odboje),

 

Dzięki bardzo za podrzucenie fajnych info.

Ps. mozesz jasniej z ta maska i tymi odbojami??

Opublikowano

Polecam się na ewentualne oględziny na żywo ;) (PW poszło).

 

Faktycznie ciężko do czegoś więcej po fotkach się przyczepić ........, bardzo mnie ciekawi gdzie jest przysłowiowy haczyk.

Opublikowano

Bierz szymona i i w drogę.

Maska leży na odbojach, których wysokość można ręcznie regulować. Z fotek wydaje się, że taka regulacja prawej strony powinna wystarczyć do poprawienia ułożenia maski.

Opublikowano

mój kolega planował go kupić jakby sprzedał auto,niestety jeszcze nie sprzedał...

a tak na marginesie łądne auto,opis dobry i nie ma co sie przyczepić..

daj znać jak po oględzinach....powodzenia

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Opublikowano

Jezeli Cie to interesuje to na 80% w czwartek po poludniu bede przejezdzal przez Miedzyborz i moge go dla Ciebie obejrzec..

 

a w Sobote rano bede jechal ta trasa z kolega z wroclawskiego klubu bmw wiec mozemy nawet zrobic to we 2 ;-)

 

jak cos odezwij sie na gg 2914051

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

opinie dostaniesz jak w końcu przeczytasz regulamin działu.

i śpiesz się bo moderator wieczorem grasuje wyjątkowo często :norty:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Ponieważ wszyscy twierdzą, że może to być auto ok. bo ze zdjęć i z opisu nie ma się do czego przyczepić, to tak dla równowagi i trochę z przekory powiem, że to totalny szrot :lol: Z niecierpliwością czekam na wyniki oględzin :mrgreen:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

chyba adalbert nie w temacie trochę jesteś :mrgreen:

powyżej masz nowy w tym samym temacie dlatego o regulaminie piszę trzeci raz :nienie:

straszna kloaka się robi przez to.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

niebieska jest bardzo dobrze wyposażona - szkoda ze brzydki kolor i nie ma navi i auttomatu, turbo było na 100% wyminiane (duzy plus), jeżeli była serwisowana w aso to bedzie w bazie -

druga czarna wyglada na typową pizze italiane nautralizowanoą przez turasy na niemkę, hehehe

Opublikowano
I jak był kolega oglądać?

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

witam,

 

przepraszam za odgrzanie malego kotlecika, ale trafilem wlasnie na ow watek dotyczacy sprzedawanego przeze mnie samochodu i chetnie podziele sie kilkoma smutnymi spostrzezeniami na temat czajacych sie klientow, ktorzy sa jak dziewica, chcieliby a boja sie...

 

Auto mialo wady optyczne ktorych nie ukrywalem, generalnie bzdureczki (wgniota na masce, cztery dolki na dachu po bagazniku dachowym widoczne tylko na czystym aucie w slonku, pekniete nadkole krotkie lewe (zwierzynka), slabe opony, brak ramki na halogenie, fotel kierowcy w przecietnym stanie (do zrobienia srodkami Lederzentrum za 250 zl), delikatnie uszkodzona jedna drewniana listewka przy dawnej zmianie radia, poszarpana roleta bagaznika itp. Za to nowiutki TUv bez zadnych usterek (marzec 2012), nowe tarcze/klocki, nowe wahacze, wiele innych czesci ktore wlasciciel zmienil bo nie dostal TUv za pierwszym podejsciem (oba wydruki do porownania, roznily sie o 35 km przebiegu i 5 dniami). Jednym slowem technicznie super, wizualnie do dopieszczenia. Za to oryginalny lakier na calym aucie, co nie zdarzylo mi sie dawno nawet w bezwypadkowych e90/91 - inne czasy, inne zasady leasingowania itp itd

 

Zdaje sobie sprawe ze nie wszyscy kojarza moja osobe, na roznych forach BMW udzielalem sie intensywnie kilka lat temu a obecnie nie mam czasu. Ci co mnie znaja wiedza ze nie jestem szczeniakiem ktory musi za wszelka cene sie dorobic strzalem pieciu tysiecy na jednym aucie jak 90 proc handlarzy w kraju. Wiecej czasu niz w kraju spedzam w Niemczech, kupuje auta ktorych nie ma na mobile, autoscout itp. To 320 kupilem tanio i tanio wystawilem, wlasciciel kupil e61 i mial to e46 bardziej gleboko niz w D., zaplacilem tyle ile placi sie za srednio ladnie utrzymane przedlifty bez M-paka. Telefonow mialem 15-20 dziennie. Po podaniu wszystkich wad auta (jak wyzej) co spokojnym opanowanym glosem zajmowalo mi 2-3 minuty, ludzie rezygnowali z przyjazdu, jeszcze sie zastanowie, zadzwonie, itp. Ci co brali adres, nie przyjezdzali znacznie reorganizujac mi dzien. Telefonow od handlarzy - daje 20 tys i przyjezdzam nawet nie wspomne.

 

Tym sposobem najtansza NORMALNA nie yebnieta, nie krecona i nie z tureckiego placyku 320d w M-paku i xenonie w skórach w kraju stala niemal 2 tygodnie, liczylem ze zejdzie w 1-2 dni. Oczywiscie gdybym zachwalal przez telefon, z pierwszych pieciu dzwoniacych przyjechalo by trzech, z tych trzech jeden bylby tym trzezwo myslacym i po negocjacji ceny by to zabral. Auto kupil drugi klient ktory zdecydowal sie na ogledziny. Pierwszy chamsko zbijal cene (przyjechal pol Polski, jego sprawa) i wrocil bez auta, a w przeddzien sprzedazy auta zadzwonil ze zgadza sie na cene po ogledzinach kilku innych i przyjedzie jutro pociagiem. Nie przyjechal. Zreszta dobrze wyszlo bo auto sprzedalem drozej, choc tez nie bez komedii - chlopak ogladal auto 5 minut, sam przyznal ze nie umie sie targowac, wzial za 24 tys z oplatami z zastrzezeniem ze jedzie z kluczykiem do Inchcape i jesli przebieg sie nie zgadza to wraca wieczorem po kase, co mu podpisalem na fakturze. Przebieg pokrywal sie, chlopak podziekowal telefonicznie a potem wydzwanial zebym oddal mu stówę bo klima slabo dziala.

 

 

Tak wyglada obecnie handel autami w PL. Masz cos drogo to bujasz sie miesiacami (e46 za 34 tys zl z przebiegiem 80 tys km! sprzedawalem w zeszlym roku 7 tygodni), masz tanio to wszyscy sie czają i tez nie chcą bo podejrzane. Podobnie mialem z bezwypadkowym naprawde slicznym 330d z 2002 roku po chipie Mexxa 220PS, półskóry, szyber, xenon, 220 tys przebiegu, auto sprzedalem w styczniu za smieszne 25 tys zl z oplatami po 2 miesiacach po milionie telefonow z ktorych auto obejrzalo 2 osoby. Druga zdecydowala sie na zakup po chyba 3 wizytach, w tym ostatnia zdaje sie na 99 procent z kolegą szatynwroc z tego forum (jesli byles to Ty Konrad, a niemal na pewno tak - to serdecznie pozdrawiam a jednoczesnie bardzo polecam innym jego uslugi, pierwszy "inspektor" nie plotacy bzdur jaki byl u mnie od dobrych kilku lat, rzetelne sprawdzenie auta na dobrym sprzecie).

 

Na forum czytam w zasadzie jedynie ten dział i śmiać mi się chce. Do oceny wrzucane są w 99 proc wyplakowane śmieci bez naklejek na przedniej szybie, z chinskimi felgami na wabia, z magicznymi przebiegami 180 tys km, do oplat na Niemca, na chamsko podrobionych tablicach rejestracyjnych niby sprowadzonych na kołach, perfekcyjno-idealne, ze zdjeciami najmniejszej klameczki czy lampeczki a ani jednej fotki dokumentacji przebiegu itp itd. Czy w tej sytuacji ktos uczciwie i rzetelnie opisujacy auto, nie uzywajacy fotoshopa ma szanse na zarabianie na handlu autami? Tzw. normalne ogloszenia to jakies 10 proc tutaj wrzucanych. Nie dziwcie się że sprzedawy kłamią jak z nut przez telefon. Inaczej nikt by nie przyjechał, samych e46 na allegro jest chyba obecnie kilka tysiecy, jakos trzeba przyciagnac jelenia, plak plak plak zdjecia jak z katalogu wyebany opis przebieg ponizej dwustu, o curw jaka sztuka, facet mowi ze igla, jedziemy do tej Swidnicy tylko szwagra wezme, oplaty se sam zrobie, dzieki stary, ale fure kupilem, chlopakom w pracy wyjda galy.

 

Ja mam to gdzieś, kupuję taniej niż inni, w dodatku z normalnych źródeł. Ale wielu innych uczciwych handlarzy aut (wiem, dysonans poznawczy, ale naprawdę kilku znam) przebranzowiło się. Nie wytrzymalo konkurencji z Gubinem, Płockiem, Gnieznem itp. Tam ludzie z handlu autami zyją naprawdę nieźle. Rozpisalem sie, ale jedno mam na celu uswiadomic - rynek jest popsuty z obydwu stron.

 

Radziu77 - rowniez i Ciebie pozdrawiam, my sie chyba jeszcze ze Sporta znamy. Trzeba bylo przyjechac :)

Opublikowano

 

Radziu77 - rowniez i Ciebie pozdrawiam, my sie chyba jeszcze ze Sporta znamy. Trzeba bylo przyjechac :)

 

Tak pamiętam z forum Sporta;)masz dobrą pamięć kiedy miałem e30 316i i e36 323i.

Auto miałeś ładną,więc nie dziwię ze i tak szybko sprzedałes.

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.