Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . Jako że mój silnik już ma dosyć to zamierzam za jakieś 3 tygodnie robić swap na 2.5 . Pytanko mam takie przed zakupem silnika . Gdzieś czytałem że jakbym kupił silnik od e36 to muszę miskę i pompę oleju wymienić ,podejdzie od tego silnika co mam ?

I czy dużo bym musiał rzeźbić we wiązce od e36 żeby podeszła do e34?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego po co ci wiązka?jak masz ją pod machą.Miske i smok musisz zmienić,sama pompa pasuje.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Doszła mi jeszcze jedna kwestia , mianowicie mam oryginalny niby imobilajzer ale dokładny później . Już dawno chciałem go wywalać ale jak zobaczyłem garść kabli do niego to zbladłem . Niemam pojęcia gdzie jest wpięty i czy nie będzie problemów przez niego przy swapie. Miał może ktoś taki przypadek ?
Opublikowano

Dziś zadzwonił znajomy że u niego firma ściąga jakieś bmw z m50b25 bez vanosa. Nawet niewiem jaką buda i jaki to rok .jutro jadę posłuchać jak to chodzi .

Teraz pytanko do znawców swapa czy silniku bez Vanosa może być instalacja siemens?

Ja mam boscha i słyszałem że siemens ma inne wtyczki

i pytanko nr 2

czy jeśli to siemens i jeśli ma inne wtyczki to kolory kabli są te same czy inne ?

Jutro będę musiał dać odpowiedź czy go biorę to muszę się jakoś przygotować

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.