Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od jakiegoś czasu próbuję zdiagnozować auto kolegi (645 E63)Problem wygląda tak. Jak auto jest zagrzane to dymi z prawej rury wydechowej a co jest w tym najgorsze to to iz potrafi tak robić przez 2 dni a potem na tej samej trasie nie dymi przez 3 dni.Ogólnie dymienie pojawia się jak auto postoi chwilę na wolnych obrotach.Wymieniliśmy separatory odmy,wymieniony olej,sprawdziliśmy ciśnienie w cylindrach na zimnym i ciepłym silniku. W sumie to juz głupieje.Moze na forum ktoś miał juz ten problem?

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 55
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
robbi temat stary, nie wiem czy na forum w ogóle zaglądasz, ale z ciekawości zapytam jak się historia potoczyła bo nic nie napisałeś. W tej chwili podejrzewał bym uszczelkę.
  • 5 miesięcy temu...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Pierścienie wymienili dla bezpieczeństwa w celu uniknięcia reklamacji jak to ASO. Ale można wykonać próbę olejową, żeby dowiedzieć się co jest do wymiany.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • Członkowie klubu
Opublikowano
widziałem osobiście rozebrany silnik i uwiez mi że byly do wymiany na jednym cylindrze.A gwarancja swoja drogą, własnie jestem umowiony bo miska puszcza soki.

Zajmuje się naprawą BMW, międzyinnymi silników na niemcy, wiec nie musisz mnie przekonywać :idea: Wierzę :cool2:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam, i mnie dopadł ten przypadek, co prawda nie dymi ale wczoraj przy chęci wymiany oleju zauważyłem z kolegą że się strasznie poci, do wymiany mam uszczelki pokrywy zaworów. Koszt wymiany nie duży bo będę to robił z kolegą więc ok.

Ktoś kto je wymieniał napisze ile ich jest?

  • 1 rok później...
Opublikowano
również mam ten sam problem i z prawego wydechu pojawia się po postoju na ciepłym biały dym . Auto już jeździ z tym problemem od 50 tys km i problem się nie pogłębia to znaczy zużycie oleju na poziomie 1litr - 3000 km ale chyba ruszę z temat i poinformuję o efektach
Opublikowano

Czeka Cię wymiana uszczelniaczy zaworowych i pierścienie tak jak piszą koledzy wyżej.

Koszt takiej operacji to 5 tysięcy i warto wymienić nieszczęsną rurkę w silniku, sama rurka kosztuje 150 zł w aso.

Jaki masz teraz przebieg?

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Właśnie jestem po wymianie uszczelniaczy . Mój mechanik zrobił to bez zdejmowania głowic.Wymieniłem przy okazji olej,świece, filtry, oczywiście uszczelki dekli itp.. jeszcze jutro przyjdą do aso membrany odmy wymieniam i 6er śmiga jak marzenie. A jednak da się zrobić to bez zdejmowania głowic :cool2: :cool2: :cool2:
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)
Już wymieniłem znajomemu komplet uszczelniaczy bez rozpinania rozrządu a co za tym idzie po minimalnych kosztach.

A może bez otwierania maski temat zalatwiłeś? Jak umiesz to na odległość jak Kaszpirowski to będziesz bogaty. :mad2:

Edytowane przez adventure
Opublikowano
To akurat wydaje mi się dziwne. Myślałem do tej pory że wałki trzeba odkęcić a jak wałki to i kółka i łańcuszek. A ile czasu to zajęło? Może oferujesz te usługi na rynku po konkurencyjnej cenie, w końcu każdego to czeka i to przy dosć małym przebiegu.
Dokładnie,u mnie były ściągne wałki, nie ma szans bez tego zrobić :cool2:
Opublikowano
adventure jeszcze nie rozwiązałem tego problemu , nie wyświetla mi check, to jest cały układ składający się z egr-a pompy powietrza wtórnego ,która znajduje się w nadkolu przednim prawym. Poczytaj to :http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&ved=0CDAQFjAF&url=http%3A%2F%2Fwww.inter-team.com.pl%2Fdo-pobrania%3Ffile%3Dfiles%2FDo%2520pobrania%2FInformacje%2520montazowe%2FPIERBURG_Informacja%2520montazowa_System%2520powietrza%2520wtornego.pdf&ei=Xl3yU4mgMoaI7AbrkIHoAg&usg=AFQjCNG7_5S2wcrPEfPtnyloXVLRr-Yeaw&bvm=bv.73231344,d.bGE Pompa u mnie raczej działa , podejrzewam zawory egr , ale nie mam pojęcia jak je odkręcić ( do dupy jest dostęp :x ) czasem na postoju mi przyfaluje obrotami ale bardzo delikatnie dosłownie od 500 do 600 obr. Też muszę dodać ,że Dębica to małe miasteczko i do pracy robię 2km więc samochód robi małe odcinki. Jeśli dam mu w tyłek , falowanie ustępuje, więc dlatego podejrzewam zabrudzone zawory egr.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Hej,

jestem tu nowy. czytam trochę waszę forum ponieważ mam zamiar zakupić 645 na początku przyszłego roku (styczeń- luty) co oznacza jednocześnie, iż jeśli ktoś z forumowiczów chce sprzedać auto w rozsądnej cenie... to proszę o PW :)

Ponieważ samochodów miałem już sporo w swoim życiu.... to trochę o nich wiem. Sam również znam się odrobinę na mechanice pojazdowej. jednak z BMW nigdy jeszcze się nie bawiłem.

Auto to wybieram tylko dlatego, że zwyczajnie bardzo mi się podoba. Jestem świadomy kosztów użytkowania jak i spalania (silniki jakich używam rzadko mają mniej niż 300 koni :) ) Chciałbym jednak kupić egzemplarz, w którym nie spotkam się już pierwszego dnia z dymieniem dlatego moi drodzy proszę o kilka informacji:

1. przy jakim przebiegu ta ustarka się pojawia? czy naprawienie jej raz.. oznacza usunięcie swoistego rodzaju wady fabrycznej?

2. czytałem również o problemie motoru 645... z rurką.. nie dokońca wiem o co w tym chodzi lecz wiem, iż koszt nie jest mały.. czy ktoś może mnie oświecić?

3. jakich egzemplarzy unikać?

4. jakie są typowe usterki, które się pojawiają prawie zawsze (tak jak np . padające wtryski w TDikach itp) i trzeba zwyczajnie to naprawić aby śmigać.

 

Z zakupem myśle bardzo poważnie i realnie dlatego, jeśli jakiś forumowicz jest w stanie zaproponować auto o którym powie wszystko a ja będę wiedział czego się spodziewać a do tego cena będzie adekwatna do stanu i przyszłych napraw. Jestem chętny na propozycję.

 

pozdrawiam was serdecznie!

Opublikowano (edytowane)
Lepiej załóż z góry, że masz uszczelniacze do zrobienia, przy okazji tę sławetną rurkę wymienisz i uszczelnisz silnik, który zwykle puszcza tu i tam. Tym sposobem za jakieś circa 6 do 10 tysi możesz mieć pełen spokój na jakieś 150-200 tysiecy km. Edytowane przez adventure
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)
po bólu. Remont zrobiony. Próby olejowe pokazały, że pierścienie są 100% OK. Zrobiony został pełen remont góry silnika. Głowice, niektóre prowadnice zaworowe, wszystkie uszczelniacze, itp, itd... Przy okazji wszystko co przy wyjętym silniku można było przy tzw okazji. Silnik chodzi jak nowy. Edytowane przez adventure
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Uszczelniacze w N62 da się wymienić bez zdejmowania głowic koszt jest dużo niższy i mamy fabrycznie zamocowane głowice a to też jest ważne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.