Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Panowie mam do was pytanie. W przyszłym roku będę robił swap silnika bo brak mi mocy. I przypadkiem znalazłem na allegro http://allegro.pl/chip-tuning-box-cyfrowy-30km-bmw-520i-e39-150km-i2294805822.html taką aukcje. I tak chce was podpytać co o tym sądzicie bo koszta nie są duże i czy rzeczywiscie jest (odczuwalny) skok mocy i czy to w ogóle ma sens. Pozdrawiam

Opublikowano
Odpuść sobie. Poczekaj na ten swap zapewne na 2,8. Za cenę tego pseudo chip tuningu zatankuj autko do pełna i nie korzystaj z jazdy eco. Zapewniam Cię, że lepiej na tym wyjdziesz.
Opublikowano

Zapomnij o tym shicie , dziala to pewnie jak stare tuningowe rezystory ,co powodowaly ciagla jade na ssaniu itd . Zamiast mniejsego spalania o ktorym pisza ,bedziesz mial napewno wieksze .

Niech cwaniaki wkleja wykres z hamowni auta przed ich chipem i po zamontowaniu chipu .

Opublikowano
Ezekiel nawet wykresy z hamowni nic tu nie pomogą, bo każdy kto jest choć trochę rozgarnięty nie uwierzy że pudełko za 250zł doda mu od 20 do 40 KM bo jeśli by tak miało być to każdy by olewał swapy i po montażu takiego wynalazku mieli byśmy same rakiety. Ja w swoim 523i ze 170 miałbym 190KM 528i w tym najgorszym wypadku a w najlepszym 210 :shock: żyć nie umierać :lol:
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

rezystorek za 250zeta hihi.

A dokładnie potencjometr bo piszą , że jest możlliwość regulacj mocy.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Witam.

Panowie mam do was pytanie. W przyszłym roku będę robił swap silnika bo brak mi mocy. I przypadkiem znalazłem na allegro http://allegro.pl/chip-tuning-box-cyfrowy-30km-bmw-520i-e39-150km-i2294805822.html taką aukcje. I tak chce was podpytać co o tym sądzicie bo koszta nie są duże i czy rzeczywiscie jest (odczuwalny) skok mocy i czy to w ogóle ma sens. Pozdrawiam

 

słuchaj mam pytanie,masz już silnik czy bedziesz kupował dopiero?

dowiadywałeś sie o koszta swapa w porównaniu do sprzedaży auta i kupna z większym silnikiem czy nie?

czy wiesz jakie sprawy dotyczą wstawienie 2.8 w miejsce 2.0?(ecu itp)

jak masz takie plany to pewnie wiesz bez zająknięcia wiec czekam na wyczerpującą odpowiedz,dziękuje.

noga w chłodnicy
Opublikowano

Przy swapie z 2.0 na 2.8 nie ma jakiś wielkich kosztów biorąc pod uwagę, że swoje graty z czasem się sprzeda jeśli są w dobrym stanie.

Gorzej jak by chciał wchodzić w "V" wtedy zaczynają się schody

a kupno e39 do łatwych nie należy. A pewnie kolega budę bez silnika ma robioną pod siebie a nikt mu w dobrym stanie raczej nie sprzeda i by musiał nieźle dołożyć do interesu.

Opublikowano
Racja. Uważam że jak już ma 2.0 to lepiej jest zrobić swap. Szukałem dla siebie e39 2.8 i stwierdzam, że znalezienie godnego egzemplarza graniczy z cudem. Skończyło się na 2.0, swap będzie jak kasa będzie:):)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Silnik skrzynia most i półosie.

Silnik kompletny od przepływomierza.

Sterownik do wymiany lub przeprogramowania.

No i wydech.

A to wszystko jeśli oba silniki to M52.

 

Wypadało by też zmienić hamulce na większe.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Silnik skrzynia most i półosie.

Silnik kompletny od przepływomierza.

Sterownik do wymiany lub przeprogramowania.

No i wydech.

A to wszystko jeśli oba silniki to M52.

 

Wypadało by też zmienić hamulce na większe.

czyli co sie bardziej opłaca zamiana silnika czy sprzedaż auta i kupno nowego według Ciebie?

noga w chłodnicy
Opublikowano
Silnik skrzynia most i półosie.

Silnik kompletny od przepływomierza.

Sterownik do wymiany lub przeprogramowania.

No i wydech.

A to wszystko jeśli oba silniki to M52.

 

Wypadało by też zmienić hamulce na większe.

czyli co sie bardziej opłaca zamiana silnika czy sprzedaż auta i kupno nowego według Ciebie?

nie wyobrażam sobie kupić nowe auto bo chce większy silnik jak niedużym kosztem można zrobić swap. Chyba, że ktoś nie dba o swoje auto i się sypie wtedy ok. Ale jak się nie załuje kasy w samochód to takie coś jest nieopłacalne bo do "nowego" dużo dołożymy na dzień dobry.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

według mnie warto poszukać auta z takim silnikiem i wyposażeniem jakie chcemy mieć. Nawet znajomy mechanik który robi takie przeszczepy mi odradzał.

 

Druga sprawa to ciężko znaleźć pewne auto ale to nie znaczy , że znajdziesz dobry silnik i resztę. Ryzyko takie same.

 

No i co do swapów to w tym konkretnym przypadku jest tyle do roboty bo jest sporo różnic.

Łatwiej by było wstawić 2,5l

 

Można też iść na łatwiznę i sam silnik przełożyć ale efekt jest jedynie częściowy..

 

Co nie znaczy , że i mi po głowie to czasem nie chodzi. Ja jednak raczej poszukam 2,5l

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Witam.

Panowie mam do was pytanie. W przyszłym roku będę robił swap silnika bo brak mi mocy. I przypadkiem znalazłem na allegro http://allegro.pl/chip-tuning-box-cyfrowy-30km-bmw-520i-e39-150km-i2294805822.html taką aukcje. I tak chce was podpytać co o tym sądzicie bo koszta nie są duże i czy rzeczywiscie jest (odczuwalny) skok mocy i czy to w ogóle ma sens. Pozdrawiam

moim zdaniem to jest bez sensu wogóle,jaki jest sens wyciągać silnik i bebechy i całą reszte żeby wstawić 2.8 róznica w mocy nie taka duża.

jak brakuje ci mocy to wstaw v8 jakąs.ja bym sprzedał i kupił 535,540 to ma sens jeśli chodzi o moc.

i tak moim zdaniem to troche ardziej marzenia są niż konkrety tutaj.pomarzyc nie zaszkodzi,rozwala mnie tekst-w przyszłym roku to i tamto.kup czipa z allegro,i tak kupiłeś 520 bo najmniej pali wiedząc że jest najsłabsze.a i gaz wstaw.dziękuje za uwage.

noga w chłodnicy
Opublikowano
Joker co ty sie tak napinasz. Odreagowujesz stres codziennego życia na forum ? Tutaj możesz pokazac jaki jestes mocny czy o co chodzi ? Rozwala Cie tekst w przyszłym roku, dobrze że ty jesteś taki Gwiazdor i wszystko załatwiasz od ręki. Mówiąc ze 2.0 a 2.8 to niewielka różnica to juz uświadamiasz mi jak wielkim znawcą jestes. A 520i kupiłem tylko dlatego że trafił się bardzo dobry egzemplarz a nie ze względu że mało pali według Ciebie przy spalaniu 12l na 100 to litr wiecej robi jakąkolwiek różnice ? Powiem jasno xxxxxxx mnie twoje wpisy w których kreujesz się na wielkiego pana którym nie jesteś, i swoje zdanie zachowaj dla siebie bo leje na nie. Zapytałem o chip z ciekawości a ty juz sie tak spinasz, rozumiem że ewolucja tak ukształtowała samców alfa żeby zaznaczać swoja pozycje w społeczeństwie ale forum bmw nie jest do tego? i widze że jestes stereotypowym posiadaczem bmw ze twoje jest najlepsze a reszte musisz xxxxx z góry. Żałosne. A mam plan na przyszły rok bo niedługo jadę do angli i licze że uda sie znaleźć godnego anglika 528i ze skórą i navi, żeby zaspokoic moją zachciąnkę ;) pozdro spęty. I dzieki panowie za wpisy
Opublikowano
Ja tam popieram kolege, jestem za przy zmianie z 2.0 na 2.8. To jest jednak prawie 50KM . Sprzedaz pozniej tez szybciej pojdzie takiej 528 niz 520 , a tak samo szybciej niz 540 w takiej dziwnej cenie i dlubanej ... Ludzie szukajacy 540 szukaja oryginalu, lub czegos bardzo taniego i golego do driftu .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.