Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Stare wersje Magic III puszczają gaz w chłodnicę, z nowymi nie wiadomo bo za krótko są na rynku żeby wada się ujawniła. Poza tym pierdzenie w chłodnicę to tylko jedna z jego wad. Ale jeśli chodzi o wydajność to bez problemu obsłuży każde R4 z tego modelu oraz niektóre R6.
  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam

czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na temat takiego zestawu do e46 330

gazownik zaproponował

 

sterownik lpg tech 316 do 6 cylindrów.

Wtryski Hana 2000

Reduktor Acr01 czerwony do 250km. Węże parker oraz faro.

 

nie zalezy mi na taniości bo nie chce mieć na przyszłosc problemów czy taka instalacja będzie ok ?

Opublikowano

guess обувь магазин caterpillar купить обувь в москве обувь со скидкой интернет магазин обувь баскетбольная nike туфли сапато купить туфли мужские балдинини купить женские лакированные туфли летняя обувь юничел лыжные ботинки salomon купить обувь папайя интернет магазин распродажа обуви осень иностранные интернет магазины обуви интернет магазин полтава обуви одежда сопато купить детские кроссовки для девочек

 

купить обувь birinci elite интернет магазин одежды стиль матрешка мужские ковбойские сапоги купить интернет магазин одежды quelle кроссовки на каблуке nike купить осень зима квелли кеды до колен купить купить обувь marc jacobs квели заказать журнал купить сапоги брендовые

 

куплю сапоги казаки войлочные сапоги женские купить сапоги 2011 2012 интернет магазин обувь marussia магазин распродаж обуви купить красные туфли онлайн купить дизайнерские угги купить в москве мужские кеды osiris обувь купить в донецке детскую обувь

 

роликовые кроссовки купить в минске интернет магазин брендовой одежды люкс где купить ботильоны в москве covani обувь ботинки мужские интернет магазин обувь интернет магазин валенки купить валенки уфа где купить туфли christian louboutin интернет магазин итальянской обуви скидки купить кроссовки найк в спб

 

кружевные сапоги купить интернет магазин обуви с примеркой купить сапоги baldinini резиновые сапоги женские купить украина какие лучше купить кроссовки

Opublikowano
Zmien sterownik na stag 300-6 i gazownika. Staga masz w praktycznie każdym mieście, lpg tech tylko u niego, w razie problemów nie masz u kogo zasięgnąć drugiej opinii. Reszta jak najbardziej poprawna sam takie części wstawiam.

 

 

dzięki za odp gazownik z tego co wiem jeden z lepszych na dolnym ślasku trafiłem do niego opierając sie na opiniach znalezionych w necie pogadam co sądzi na temat staga coprawda teraz w innym samochodzie mam i sobie chwale ale zapytać nie szkodzi?

Opublikowano
Stare wersje Magic III puszczają gaz w chłodnicę, z nowymi nie wiadomo bo za krótko są na rynku żeby wada się ujawniła. Poza tym pierdzenie w chłodnicę to tylko jedna z jego wad. Ale jeśli chodzi o wydajność to bez problemu obsłuży każde R4 z tego modelu oraz niektóre R6.

Nowe wersje są na rynku od listopada 2010 i ani jeden nie wykazał takiej wady - na kilkaset zamontowanych. Więc proponuję wypowiadać się o rzeczach, o których ma się pojęcie.

Chętnie też przeczytam o "innych wadach" tego reduktora.

Opublikowano
Zmien sterownik na stag 300-6 i gazownika. Staga masz w praktycznie każdym mieście, lpg tech tylko u niego, w razie problemów nie masz u kogo zasięgnąć drugiej opinii. Reszta jak najbardziej poprawna sam takie części wstawiam.

 

 

dzięki za odp gazownik z tego co wiem jeden z lepszych na dolnym ślasku trafiłem do niego opierając sie na opiniach znalezionych w necie pogadam co sądzi na temat staga coprawda teraz w innym samochodzie mam i sobie chwale ale zapytać nie szkodzi?

Silnik M54 stwarza określone wymogi co do poziomu sterownika z racji realizowanych przez siebie strategii zasilania benzyną. Mam pewne wątpliwości, czy Tech załatwi wszystkie kwestie, zwłaszcza kwestie reakcji na dynamiczne wciskanie pedału gazu przy wychodzeniu z wolnych obrotów.

Opublikowano
Mam pewne wątpliwości, czy Tech załatwi wszystkie kwestie, zwłaszcza kwestie reakcji na dynamiczne wciskanie pedału gazu przy wychodzeniu z wolnych obrotów.

STAG sobie z tym nie radzi - prawie wszystkie M54 na LPG na zimnym silniku przydławiają po gwałtownym depnięciu z wolnych obrotów. A co do TECH'a to jest on chwalony na lpg-forum. Podobno algorytmy działania są lepsze niż w STAG'u.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Mam pewne wątpliwości, czy Tech załatwi wszystkie kwestie, zwłaszcza kwestie reakcji na dynamiczne wciskanie pedału gazu przy wychodzeniu z wolnych obrotów.

STAG sobie z tym nie radzi - prawie wszystkie M54 na LPG na zimnym silniku przydławiają po gwałtownym depnięciu z wolnych obrotów. A co do TECH'a to jest on chwalony na lpg-forum. Podobno algorytmy działania są lepsze niż w STAG'u.

Przyjedź, przyjacielu jakimkolwiek zgazowanym M54, o którym zechcesz twierdzić to co napisałeś powyżej, a pokażę Ci, że nie wiesz o czym mówisz. Stag radzi sobie z tym tematem wyśmienicie, jak prawdopodobnie żaden inny sterownik, który realizuje w czasie rzeczywistym wysterowanie wtryskiwacza gazowego od tego samego cyklu pracy danego cylindra, realizowanego przez przyporządkowany mu wtryskiwacz benzynowy.

Opublikowano
Mam pewne wątpliwości, czy Tech załatwi wszystkie kwestie, zwłaszcza kwestie reakcji na dynamiczne wciskanie pedału gazu przy wychodzeniu z wolnych obrotów.

STAG sobie z tym nie radzi - prawie wszystkie M54 na LPG na zimnym silniku przydławiają po gwałtownym depnięciu z wolnych obrotów. A co do TECH'a to jest on chwalony na lpg-forum. Podobno algorytmy działania są lepsze niż w STAG'u.

Przyjedź, przyjacielu jakimkolwiek zgazowanym M54, o którym zechcesz twierdzić to co napisałeś powyżej, a pokażę Ci, że nie wiesz o czym mówisz. Stag radzi sobie z tym tematem wyśmienicie, jak prawdopodobnie żaden inny sterownik, który realizuje w czasie rzeczywistym wysterowanie wtryskiwacza gazowego od tego samego cyklu pracy danego cylindra, realizowanego przez przyporządkowany mu wtryskiwacz benzynowy.

Podobno algorytmy działania są lepsze niż w STAG'u.

Podobno? Masz jakiekolwiek dane badawcze (reverse engineering) o ich kształcie, czy przepisujesz/powtarzasz zasłyszane mądrości bez pokrycia?

Opublikowano
To że M54 przydławiają na zimnym na LPG jest dość znanym problemem na lpg-forum. Nie widziałem jeszcze ani jednego M54 w którym ten problem nie występuje. Problem dotyczy wszystkich instalacji Prins, Landi Renzo, BRC, STAG, pewnie też TECH i innych. Panuje opinia, że przyczyną jest niesprawny samochód, a w M54 jest się co psuć.
Opublikowano
Ciekawe co na by powiedział Nikodem :mrgreen:

 

Nie, nieciekawe. Dobrze że nie ma go na tym forum bo w każdym temacie o LPG byłaby 50 stronicowa kłótnia GZW vs Nikodem. Można zerknąć na LPG forum i zobaczyć jak to wygląda, riposty są niekiedy tak dobre, że nic tylko brać popcorn i można czytać przez długie wieczory :wink: . Podoba mi się że jest konkurencja na rynku instalatorów, ale to co się dzieje na tamtym forum to jest walka wściekłych psów.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
To że M54 przydławiają na zimnym na LPG jest dość znanym problemem na lpg-forum. Nie widziałem jeszcze ani jednego M54 w którym ten problem nie występuje. Problem dotyczy wszystkich instalacji Prins, Landi Renzo, BRC, STAG, pewnie też TECH i innych. Panuje opinia, że przyczyną jest niesprawny samochód, a w M54 jest się co psuć.

To przyprowadź dowolne BMW z takim silnikiem i daj mi przy nim popracować. Albo weź dowolne z tych, które wyjechały od nas i spróbuj znaleźć ten problem.

Opublikowano
Ciekawe co na by powiedział Nikodem :mrgreen:

 

Nie, nieciekawe. Dobrze że nie ma go na tym forum bo w każdym temacie o LPG byłaby 50 stronicowa kłótnia GZW vs Nikodem. Można zerknąć na LPG forum i zobaczyć jak to wygląda, riposty są niekiedy tak dobre, że nic tylko brać popcorn i można czytać przez długie wieczory :wink: . Podoba mi się że jest konkurencja na rynku instalatorów, ale to co się dzieje na tamtym forum to jest walka wściekłych psów.

Hihihi, najśmieszniejsze, że najzajadlejsze walki toczą się z udziałem kolesi, którzy NIE SĄ instalatorami LPG, natomiast ze znanych tylko sobie i psychologom klinicznym powodów stają na głowie żeby wykazać, że znają się najlepiej.

A co do kłótni GZW vs Nikodem - możesz być spokojny. Wystarczyłoby mi kilka-kilkanaście linijek tekstu, o ile spór miałby mieć charakter merytoryczny. Zresztą w innych staram się nie brać udziału.

Opublikowano

Hihihi, najśmieszniejsze, że najzajadlejsze walki toczą się z udziałem kolesi, którzy NIE SĄ instalatorami LPG, natomiast ze znanych tylko sobie i psychologom klinicznym powodów stają na głowie żeby wykazać, że znają się najlepiej

A dla mnie najśmieszniejsze jest to że tacy właśnie ludzi, którzy NIE SĄ instalatorami i według Ciebie nie mają dostatecznej wiedzy na temat LPG

poprawiają Twoje drut instalacje :shock:

Idealnym tego przykładem jest Mazda, którą na pewno pamiętasz...

 

W żadnym wypadku nie kwestionuję Twojej bardzo szerokiej wiedzy na temat LPG i nie tylko, ale proszę zejdź na ziemię, bo są też inni ludzie

którzy dorównują Tobie wiedzą lub nawet ją przekraczają, ale Ty nie możesz się z tym pogodzić...

  • 1 miesiąc temu...
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
SebastianS widzę , że już się nudzisz skoro siedzisz na forach BMW i nie masz roboty bo żal cie ściska , że 3km od ciebie Radek ma full roboty :)

 

kilka lat temu dzwoniłeś jak najęty i się pytałeś o wszystko a teraz wielki Guru ;)

Pomimo, że naganiasz mu jak możesz, żeby tylko ludzie nie jeździli do mnie, w moim jednym warsztacie dokonuje się więcej konwersji niż w jego dwóch, więc słabo się starasz, łachmyto, albo już prawie nikt cię nie bierze serio (całkiem słusznie!).

A na forach BMW siedzę, bo po pierwsze mam takie prawo, a po drugie znajduję sporo satysfakcji, gdy udaje mi się odbrązowić twoją żałosną postać i wykazać, jak dalece nieaktualne są twierdzenia o twojej kompetencji. Jeszcze rok-dwa i nikt o tobie nie będzie nawet pamiętał.

 

Aha, cieszę się, że ty i podobne tobie kreatury wciąż czepiają się sprawy mazdy sprzed iluś tam lat, bo to już gra na moją korzyść, dobitnie wykazując, że nawet osoby skrajnie mi nieprzychylne nie mają się od tamtego czasu czego czepić. Także dzięki za promocję :-)

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam,

posiadam bmw e87 116i N45 z 2005 roku. Od pewnego czasu rozwazam montaz instalacji gazowej. czy ktos moze wie jak te silniki znonsza gazowanie i na co zwrocic szczegolna uwage przy instalacji? z gory dziekuje za wszelka pomoc

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie mam pytanie, nabyłem e39 525i 192km 2001 rok, czy do tego silnika można użyć sterownika stag 6 plus ? będę zakładać gaz u znajomego i mam możliwość kupić taki sterownik w rozsądnej cenie (jest używany z gwarancją) do tego zaproponowano mi reduktor KME GOLD oraz wtryskiwacze Hana lub Baracudy jako odpowiednie do tego silnika, jakieś sugestie Panowie? gdzie najtaniej kupić butlę min 60l w koło ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.