Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie odnosnie tego wezyka paliwowego, ktory biegnie za filtrem do silnika:

http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Sedan/Europe/525tds-M51/LHD/A/1994/july/browse/fuel_preparation_system/control_units_diesel/

Na zdjeciu oznaczony jako 5.

Wydaje mi sie ze powinien byc elastyczny, ale jego nawet nie mozna ruszyc. Ktos wie jak wyglada taki nowy? Ewentualnie gdzie go mozna dostac?

Chce zamontowac na nim zaworek zwrotny i zastanawiam sie czy nie wymienic calego.

Opublikowano
...to co podałeś w linku ,to nie jest na pewno przewód paliwowy tylko przewód ciśnieniowy .Ten co go pewnie masz na myśli(między filtrem a pompą )na pewno jest elastyczny i ja pewno możesz go wymienić na nowy(lepszy przezroczysty ,będziesz miał podgląd na ewentualne powietrze) i zamontować zaworek zwrotny
iZzI
Opublikowano
Mam na codzień styczność z dieslem i miałem bmw z tym silnikiem . Zawór zwrotny ci nie pomoże jeśli ci paliwo się cofa . Gdzieś musisz mieć nieszczelności . U mnie też tak kombinowałem ,po wymianie całego układu paliwowego doszłem że to pompa . A zawór to tylko utrudnienie dla paliwa. Jak masz ten przewód taki sztywny to go wymień może pomoże
Opublikowano

Izzi, to w takim razie która część z tego schematu mi jest potrzebna?

http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/Sedan/Europe/525tds-M51/LHD/A/1994/july/browse/fuel_preparation_system/fuel_injection_system_diesel/

 

Tak w ogóle to dzięki, bo już miałem zamawiać tamten wąż :mad2:

 

Ten przewód wymienie na pewno. Założe najpierw bez zaworka, później spróbuje z nim jakby nie pomogło :)

Opublikowano

NR 18, dostępna w każdym ASO za jedyne 100,85 zł. Ten profilowany wąż zawsze jest dosyć sztywny... Jak koniecznie chcesz go wymieniać, to pamiętaj o nowych O-ring NR 20 - około 5 zł / szt.

P.S. Wydaje mi się, że jeśli miałaby być na tym odcinku nieszczelność, to tylko na O-ring nr 20.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
......dokładnie tak jak napisał Lider
iZzI
Opublikowano
Nie stracie chłopa: oringi kupisz praktycznie w każdym sklepie moto (nie mówiąc o hurtowniach z oringami) zwykły gumowy koszt 0,20-0,50 sztuka (wiem bo zapobiegawczo wymieniałem ;d)

http://img571.imageshack.us/img571/7404/logotds.jpg

Naj.... forum o TDS-ach http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
Do paliwa powinien być O-ring FPM. Co nie zmiena faktu, że w przypadku oringu na wtrysk w sklepie jest tańszy dokładnie 22x niż w ASO :D

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.