Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . Dzis bylem nabic klime , bo myslalem ze jest pusta. Jednak okazalo sie ze nie jest pusta, lecz nie chlodzi.

Klima wl sie tak jak powinna , sprezarka sie odpala.

Czy moze to byc wina dluzszego nie uzutowania kilmy? Samoachod zakupilem miesiac temu , wiec nie wiem czy przy klimatyzacji bylo cos robione.

Dodam jeszcze ze gdy wracalem do domu jakby zaczelo chlodzic , jednak gdy dojechalem i posprawdzalem w miejscu znow cieple powietrze.

Reegulacja ta na srodku rozumiem ze mam byc na niebesko ustawione tak ?

Z gory dzieki za pomoc.

BMW e46 320d 99 rok grudzien 136km

Mechanik mowil ,ze wsyzstko sie zalacza.

Cisnienie jest OK . Moze zawor rozprezny lub zabity osuszacz.

Spotkal sie ktos z takim problemem ?

Opublikowano

Regulacja pośrodku jest od tego, żeby ( gdy ktoś nie lubi) nie dmuchało zimnem w twarz, albo zimą przy ogrzewaniu, dla odmiany, nie buchało gorącem. Taka dodatkowa opcja oprócz możliwości wyłączenia nadmuchu panelem. No i oczywiście nie ma nic wspólnego z funkcjonowaniem klimatyzacji.

Co do samego ewentualnego uszkodzenia niech się wypowiadają "kumaci"w klimie. Powodzenia :D

Opublikowano

Pisze wyraznie ze bylem i ze sprezarka sie odpala ! Czytajcie zanic cos napiszecie

Do tego pisze ze w trasie dmuchalo zimym , tylko jechalalem 5 km wiec nie wiem jak na dluzsza mete to bedzie. W miejscu znow zaczelo nie dmuchac zimnym , tylko temp silnika. Jutro gdy bede jechal do pracy wiekszy kawalem bede wiedzial cos wiecej.

Opublikowano

to że sprężarka sie odpala to nie znaczy,że jest 100% sprawna - może już kuleje i dlatego coś tam chłodzi, ale nie do końca....

tak samo z czynnikiem klimy...

jak kupiłeś auto a poprzedni właściciel Ci nic na ten temat nie mówił to najlepszym sposobem jest wymiana czynnika na świeży i przegląd ukł. klimy

to jedyne lub aż 200zł ale masz pewność i wiesz na czym stoisz...

Opublikowano

Po raz kolejy pisze , ze to o czym piszesz , zrobilem dzis !!!!

Nabilem od nowa klime i to dwa razy , odczekalem za kazdy razem 30 min

Opublikowano

Masz problem ze sterowaniem klap w nagrzewnicy. Jeśli dodatkowo syczy co jakiś czas jak włączysz klimę to do tego zawór rozprężny.

Miałem podobnie i nabiłem trochę więcej czynnika do układu, zwiększając przez to ciśnienie i mam chłód.

TYLKO TO JEST ZROBIONE NA WŁASNE RYZYKO I NIE POWINNO SIĘ DAWAĆ WIĘCEJ NIŻ JEST OPISANE NA NAKLEJCE POD MASKĄ !!! OGÓLNIE NIE ZALECANE !!!

Opublikowano
NO wlasnie dzis wracalem z pracy i syczy co jakis czas, tak jak piszesz. A jaki to jest mniej wiecej koszt naprawy tego co napisales? Orientujesz sie moze ?
Opublikowano
Nie, Dałem trochę więcej czynnika i chłodzi. Chociaż syczenie jest ale jak by ciut mniejsze. Fakt- faktem zamiast 850 dkg jak podaje producent dla tego układu , zanim zaczeło chłodzić weszło 1,1kg przez co znacznie wzrosło ciśnienie i trochę się obawiałem. Jak na razie po 2 latach od nabicia, jest tak jak zaraz po.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

bez kompa to takie gdybanie.

może jakiś czujnik temperatury poleciał.

zczytaj kody błędów wykasuj i zobaczysz który się powtarza.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie, Dałem trochę więcej czynnika i chłodzi. Chociaż syczenie jest ale jak by ciut mniejsze. Fakt- faktem zamiast 850 dkg jak podaje producent dla tego układu , zanim zaczeło chłodzić weszło 1,1kg przez co znacznie wzrosło ciśnienie i trochę się obawiałem. Jak na razie po 2 latach od nabicia, jest tak jak zaraz po.

Nigdy wiecej tego nierob.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
witam... mam podobnie lecz nie do końca. Klima chłodziła ze 2-3 minuty i zaczynała wiać ciepłym powietrzem. Pojechałem więc ją dobić...okazało się się że jest prawie pełna (550) i dobiłem tylko 200. W tej chwili klima działa tak, że stojąc w korku wieje ciepłym... w miarę jak zaczynam przyspieszać powietrze zaczyna wiać coraz chłodniej ... :/ Co to może być ?
Opublikowano

Witam.Sorki ,ale podepnę sie pod temat bo mam podobny problem.Ostatnio zakupiłem e46,po zakupie pojechałem na serwis klimy,wiadomo nabicie i cała reszta.Dodam tylko że klima nie działała,był urwany kabelek przy czujniku ciśnienia.Po napełnieniu wszystko ładnie wystartowało,jednak po przejechaniu kilku km w mieście wywaliło mi czynnik,okazało sie że nie chodzi wentylator.Winny okazał się moduł,wymieniłem na sprawdzony w innej e46.Ponowne nabicie i klops,sprężarka sie włacza i od razu wyłącza,wyminiłem czujnik ciśnienia i nadal nic.JAKIES PODPOWIEDZI???

Ostatnio padł jeż,wymieniłem go i czy to mogło być przyczyną?

Wcześniej po wymianie czujnika podpinałem pod kompa i wyszło "błąd czujnika,zwarcie do plusa",dodam tylko że wtedy klima była pusta.

Opublikowano
A startuje wam wentylator na chłodnicy? Jeśli nie, a klima zaczyna działać podczas jazdy to winny jest ten właśnie wentylator, bo pęd wiatru schładza czynnik w chłodnicy.
Opublikowano

mam podobny problem klima nie startuje a na inpie pokzazuje błąd czujnika acu

czy przez ten czujnik "smrodu" moze nie startować klima czy to coś więcej

Opublikowano

Wymieniłem moduł na sprawny,po właczeniu klimy nie startuje ani wentylator,ani sprężarka.Obecnie brak czynnika w układzie,więc ten błąd może być podobno przez to.

Co ma do tego czujnik smrodu???

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Problem rozwiązany,winowajcą okazał się ułamany przewód przy module wentylatora i jakiś "fachowiec" pozamieniał przewody na wtyczce od czujnika ciśnienia. :|
Opublikowano
bez kompa to takie gdybanie.

może jakiś czujnik temperatury poleciał.

zczytaj kody błędów wykasuj i zobaczysz który się powtarza.

Same błędy nieraz nie wystarczają , trzeba sprawdzić odczyty z termopar....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

To może i ja się podepnę do tematu, chociaż mam benzynę a nie diesla.

 

U mnie sprawa wygląda następująco. Po włączeniu klimy wszystko działa OK. Jednak, jadąc w trasie po 10-15 minutach przestaje chłodzić a co najgorsze wydaje mi się, ze generalnie powietrze przestaje krążyć - robi się duszno. Jednak wystarczy, ze wyłączę klimę a po chwili znowu odczuwam chłodny nawiew. Mam wrażenie, ze co się "odtyka" w okładzie. Nie jest to wina dmuchawy, bo jeża mam wymienionego niedawno. Zresztą jak nie włączam klimy to z nawiewem nie mam problemów. Zauważyłem tez, ze jak używam przez jakiś czas klimy, to schodzi mi płyn z układu chłodzącego ("z chłodnicy"). :shock:

 

Ma ktoś jakiś pomysł gdzie leży problem?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.