Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Od jakiegoś czasu zauważyłem ze moja e90 "czasami" dziwnie pracuje. Zatrzymując się na skrzyżowaniu na biegu jałowym odczuwam dziwne wibracje silnika. Czuć je nawet pod tyłkiem. (jak bym siedział na krześle masującym). Otworzyłem maskę i to nie jest normalna praca silnika, plastiki, pokrywy pod maską "drżą" wpadają w wibracje. Co to może być ? Wycieków żadnych nie ma. Nie ma to związku z klimatyzacją bo to się dzieje zarówno "z" jak i "bez" niej. Paliwo zazwyczaj leje ze statoila ale zdarzyło mi sie ze 2 razy pomieszać z paliwem białoruskim(bubel?), może to jest jakaś przyczyna ?
Opublikowano
paliwo białoruskie do common raila... C'mon :duh: :nienie: wyjeździj cały bak i zlej normalnego Statoila to pewnie to.
Opublikowano

Prawdopodobnie wtryskiwacze sie klaniaja ... nie chce byc zlym prorokiem ale wibracje(charakterystyczne mrowienie) po zagrzaniu silnika to najczesciej problem wtryskiwaczy i ich nieprawidlowych korekcji - tzn wtryski sa gdzies przytkane juz i komputer nie radzi sobie ztym zeby zrownowazyc caly uklad (wysokie korekcje) stad odczuwalne mrowienie.

 

Podlacz INPE , albo znajdz kogos kto ja ma i wklej jpg ze screena z korekcji (motor ma byc zagrzany) ,

 

Oczywiscie zalej normalne paliwo (jak wogole takie w Naszym kraju istnieje) , i zobacz czy sie cos poprawilo , ale watpie , moze ciut... ciut .

 

Daj znac co i jak i czy napewno to to. Moze wtryski sa jeszcze do odratowania .

Opublikowano

Proponuje tez zajzec do odmy...

ja po wymianie nie mam zadnych szarpniec, zwroc uwage na nowe uszczelki by byly prawidlowo zalozone.

Opublikowano
Dzięki za podpowiedzi. Muszę kupić kabel INTERFEJS BMW INPA posprawdzam dam znać, co i jak. Wczoraj przy piwku w garażu odpaliłem i wibracje były ale takie "dopuszczalne" :P wiec trochę się uspokoiłem. A i jeszcze jedno, nie wiem o co chodzi z tym paliwem - przecież tam też jeżdżą różne bmw np: x6 z silnikiem diesla i paliwko dla nich jest jak najbardziej dobre?
Opublikowano
Proponuje tez zajzec do odmy...

ja po wymianie nie mam zadnych szarpniec, zwroc uwage na nowe uszczelki by byly prawidlowo zalozone.

nie sadze zeby odma miala wplyw na wibracje silnika ...

 

nie ma czegos takiego jak akceptowalne mrowienie i nieakceptowalne mrowienie, to jak mrowi to leipej nie bedzie moze byc tylko gorzej . Daj znac co i jak to polece CI cos do wtryskow.

  • Zarejestrowani
Opublikowano
U mnie tez mrowi a korekcje sa ok, z tym ze ja mam n47 ktory ponoc jest znany z tej dolegliwosci zarowno na postoju jak i podczas przyspieszania z niskich obrotow

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Mrowi bo moga byc wtryskiwacze zle przykrecone (np ktos je po cos wyjmowal), wyrobione gniazda , zalozone po 2podkladki zamiast jednej(bo ktos uznal ze tak bedzie lepiej). Moze ktos wyjol wtryskiwacz i wlozyl ale nie wymienil podkladki... no rozne rzeczy , albo poprostu ten typ tak ma ..w co watpie :D . Znam taki przypadek(wlasnie z BMW) ...silnikiem bujalo a korekcje byly ok... w efekcie zamontowano wtryskiwacze raz jeszcze na nowych podkladkach i mrowienie zniknelo... .Jak sie nie myle w n47 sa juz wtryski piezo zamiast elektromagnetycznych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.