Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam piszę z pytaniem o dokumentacje budowy BMW E30 M3 a sprawa jest taka posiadam BMW E30 zwykłe coupe szeroka lampa i chce zrobic z niej M3 tylko potrzebne mi są wymiary poszerzeń itp bo chce to zrobic z blachy a nie laminat założyc i czekac aż popęka ..

Pozdrawiam Tomasz :mrgreen:

http://e30-talk.com/bilder/signaturepics/sigpic1020_1.gif


http://www.facebook.com/E30Shaggy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

O ile z przednimi błotnikami nie ma problemu, to tył to nie tak prosto. Oryginalne M3 jest w tylnej cześci całkiem inne. Inny dach, błotniki szyba, klapa, wszystko jest całkiem inne i raczje bardzo drogie w podrobieniu. Tu masz fajny temat na temat takie przeróbki...

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=33757

Opublikowano
mam jeden wymiar 3 cm z tylną osią to jest środek najbardziej wystający reszta się już ogarnie ale chyba o 0.5 cm bardziej szerzej zrobię :P ;) będę tą bmw M3 robił u siebie bez dokładki na klapę bagażnika i bez lotki oraz dokładki na tylną szybę reszta będzie jak np zderzak przedni tylni o raz progi + te poszerzenia moje hmm chyba będzie lepiej wyglądać niż miało by brakować kilka części jak np to http://www.yg1.ehost.pl/Inne/Samochody/bmw_shit.jpg ohydnie trochę wygląda bez tej dokładki na tylną szybę a z dokładką na bagażnik ;| :8)

http://e30-talk.com/bilder/signaturepics/sigpic1020_1.gif


http://www.facebook.com/E30Shaggy

  • Członkowie klubu
Opublikowano

No offence Chomik, ale please: nie zbuduj jakiegoś "maszkarona" - pseudo M3 z silnikiem 1.8... :duh:

Chyba, że ma to być konkretna replika - zarówno z zewnątrz jak i pod maską...? Tylko nie wiem czy nie bardziej opłacalny jest zakup oryginalnej M3 i jej renowacja.

Swoją drogą budowa poszerzeń a'la M3 to mało "sportowy" temat :roll:

Pozdrawiam

Michał

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Mało, ale tu zasugerowałem napisać, bo myślałem, że szybciej się dowie o wymiary M3...

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano

niee no bez przesady nie będę budował wiejskiego tuningu ze tak powiem noo taaak M3 bym musiał mieć 17 tyś jest jedna na allegro sama buda dodatkowo z laminatu ;/ trochę lipa bo może popękać ;/ a tego nie chce chce a są np całe za 15 tyś może i da się dostać ale policzyć jeszcze sprowadzenie dojdzie do 20 pewnie plus remont ;| dlatego chce zrobić samemu i pod oryginał wiem że 3 cm może dodam 0.5 cm żeby szerzej było ale tylko tył i progi od m3 oraz przedni i tylni zderzak potem jak finanse będą to się kupi dokładkę na bagażnik i tylna szybę oraz lotkę silnik będzie zmieniany narazie chce 1.8 IS na turbawce wyciągnie się 333 koni na początek żebym się trochę nauczył śmigać bokiem ;P a potem właśnie będę polował na M-Power od m3 ;) bo jak narazie to bym musiał sprowadzić i kosztuje 1 500 euro xDDD sporo trochę ogólnie to ja chce auto ogarnąć blacharkę od rudej i jak to będę robił to chciałem właśnie te poszerzenia zrobić ;)

:mrgreen:

http://e30-talk.com/bilder/signaturepics/sigpic1020_1.gif


http://www.facebook.com/E30Shaggy

Opublikowano
Małymi kroczkami ;) damy rade na pół tiptop na pewno da rade :mrgreen: kasę która mam tylko w samochód idzie lipa taka że pracy stałej nie ma bo jeszcze się edukuje w Technikum samochodowym wiec czasuu mam od groma żeby robić samochód ;) a kasę się jakoś ogarnia ;) :mrgreen: daje rade nie jest tak źle jeśli ktoś chce bardzo coś zrealizować to mu się to uda ! ;) pozdrawiam ! pss a to jest akurat moje marzenie od dzieciństwa i jeszcze do dziś nadal mam motywacje ! i chęci i wątpię żeby zanikły i też w to że zaprzestanie się na tej jednej BMW :mrgreen: Pozdrawiam ! ;)

http://e30-talk.com/bilder/signaturepics/sigpic1020_1.gif


http://www.facebook.com/E30Shaggy

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Jeśli chcesz latać bokiem, to rozumiem że mówimy o aucie do Driftu.

Tam liczy się niska masa auta i w miarę mocny silnik. Laminaty nie są złe - jak przywalisz w coś to popękają-wiadomo, ale zawsze można wymienić lub naprawić (znam ludzi, którzy sami sobie robią laminaty w garażu -do tego nie trzeba linii produkcyjnej).

 

To ogłoszenie na Allegro za 16 tyś (mówimy o białej 325) to moim zdaniem idealny wybór. Sam mam zamiar obejrzeć to auto.

Masz ładną, odnowioną budę (koszty renowacji budy E30 + klatki to już 6-10 tyś PLN), wygląd taki jak chcesz (M3), wstępnie przygotowanych kilka elementów, jakiś tam zawias na początek i całkiem mocny silnik jak na lekkie E30.

 

Koszty o których pisze Andrzej są realne...powiedziałbym nawet, że to taka dolna granica (wiem, bo właśnie buduję takie auto).

Zakup "gotowca" jest znacznie tańszy niż budowa, ale tak jak również mi ostatnio powiedział Felix -o tym się niektórzy muszą przekonać na własnej skórze :mrgreen:

Pozdrawiam

Michał

Opublikowano
Heh może i masz racje że sam muszę się przekonać na własnej skórze, też bym pojechał obejrzeć lecz u mnie jest tak że nie dysponuje dużymi kwotami pieniędzy gdyby tak było dawno bym sobie taką zakupił bo fakt ładnie zrobiona ;) ja dysponuje drobnymi finansami że co jakiś czas kupuje sobie jakieś części że nawet tego nie odczuwał jakiejś dużej straty pieniężnej. Sam samochód kupiłem za 500 zł ;) a stan nawet ładny tylko progi do wymiany podłogę pospawać i tylni pas do wymiany bo blondynce w dupę wjechali a progi do wymiany bo źle lewarek podkładała... ale to się da ogarnąć już wydałem nie całe 2 tyś a nawet tego nie odczuwam bo tak jak kasa była tak odrazu szła na części może jak skończę odczuje to nie wiem ale jak narazie mi to odpowiada ;) :mrgreen: może będzie tak że ten samochód zrobię i sprzedam i kupię coś lepszego będę wiedział jak będzie samochód rozkręcony i będę wiedział dokładnie jaki jest stan i co jest jeszcze do zrobienia a samochód chce zrobić tak pół na pół czyli jazda na co dzień jak i żeby się pobawić :mrgreen: wiem powinienem się zdecydować na jazdę na co dzień albo na drifting ale to dopiero za jakiś czas jak będę miał stałą prace i dobre dochody ;) bo jak narazie się uczę ale chce realizować swoje plany jeśli mam takie możliwości to nie chce tego marnować :mrgreen:

http://e30-talk.com/bilder/signaturepics/sigpic1020_1.gif


http://www.facebook.com/E30Shaggy

  • 2 lata później...
Opublikowano

Hej,

 

Odświeżę dawno zapomniany temat. Gdyby kogoś interesował komplet do budowy repliki M3 do cywilnego zastosowania, albo do motorsportu celem odelżenia auta - polecam bodykit z firmy Plastil.pl

 

Nie piszę tego, by na siłę kogoś reklamować. Po prostu doceniam porządną robotę. Jakość elementów i ich spasowanie są na bardzo wysokim poziomie.

Rekomendacją niech będą poniższe fotki:

 

http://i.imgur.com/xmqrTcX.jpg

 

http://i.imgur.com/FQxY3zH.jpg

 

http://i.imgur.com/5lKurGR.jpg

 

Moje auto zaczęło żywot jako Lazurblau 316i. Kupione w 2012 przeszło przebudowę pod cykl BMW Challenge, czyli swap na 1,8is, zawias, klatka, fotele, szpera itp. W zeszłym roku przeszło kurację odchudzającą i upiększającą i tak oto powstała replika M3. Masa na starcie (czyli z paliwem na jeden odcinek) to około 930 kilo. Silnik praktycznie bez modów, ok. 140KM i 166Nm, więc szału nie ma, ale rok temu wystarczyło by wygrać klasę 4 w poznańskim SuperOesie i klasę Sprint w BMW Challenge. Klasę, w której limit pojemności to 2,8l, a konkurencja w większości dysponowała autami o mocy około 200 koni. Zatem dewiza Colina Chapmana - "simplify then add lightness" - sprawdza nie tylko w przypadku Lotusa :)

Gdyby ktoś był zainteresowany szczegółami - chętnie się podzielę.

 

W tym roku atakujemy Power Stage Bednary. Tak auto prezentowało się w ruchu na ostatniej rundzie tego cyklu:

 

Pozdrawiam!

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Może być trudno zrobić taką przeróbkę, te auta jednak trochę się różnią od siebie, trzeba bedzie włożyć w to dużo pracy. Życzę powodzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.