Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jesli chodzi o ten lewarek to raczej wszystko co mozna zrobic to zmienic olej w skrzyni.

Skrzynia jest tak zaprojektowana aby nie wwalic R zamias 1 i odwrotnie.

IMO potrzeba troche czasu aby sie nauczyc jezdzic z ta skrzynia biegow - spokojne wrzucanie o wiele bardziej sie sprawdza niz szybkie i newrowe.

 

A co to CDV - moze jakies fotostory ? Da sie to zrobic w garazu ?

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Ja akurat nie mam problemow z wrzucanie, biegow i nic mi nie haczy, u mnie tylko drga caly lewar a ze lkamczesto siedzi na skrzyni to wkurza strasznie

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano (edytowane)

wróćmy do tematu ;)

 

czy w naszych autach można regulować długość pedału sprzęgła? podobno w volvo s60 można wyregulować czy skok pedału ma być krótszy czy dłuższy.

W sumie jak sprawdzałem kiedy pedał chwyta to zdecydowanie nie trzeba cisnąć go do samej podłogi, żeby zmienić bieg. Bo w zasadzie większą upierdliowścią jest ten długi skok w połączeniu z twardy sprzęgłem. Podejrzewam, że krótki skok już nie byłby taki uciążliwy. Za pedałem jest odbojnik tylko nie wiem czy to się da wyregulować (wkręcić/wykręcić)?

Co o tym sądzicie?

Edytowane przez octa
Opublikowano
zdecydowanie krotki skok sprzegla nawet jesli jest twardsze jest duzo bardziej wygodny. Wlasnie tak mam w 1er, jest krotkie ,lekko twardsze niz w 3ce i biegi sie zmienia genialnie, jazda po miescie nie meczy, Juz gorzej mi sie 5ka jezdzi w manualu ale to wiadomo 3.0 ma spory moment i ciezko zmieniac w miejskiej jezdzie biegi tak zeby tego nie odczuc
  • 2 lata później...
Opublikowano
Odkopie temat z "ciężkim zasprzęglaniem"jak u was jest z tym sprzęgłem?.U mnie sprawa wygląda tak że dwa lata temu zaraz po kupnie auta zmieniłem sprzęgło(komplet:dwumasa,tarcza ,docisk,łożysko,łapa),zdemontowałem zawór cdv.Niedawno wymieniłem płyn hamulcowy ate sl6,wyrzuciłem sprężynę na pedale sprzegła znajdującą się zaraz nad pedałem sprzęgła w srodku pojazdu.Po przejechaniu sie kilkoma innym autami stwierdzam ze jak w aucie za taką kasę jest bardzo żle ,ciężko i "dziwnie zasprzegla" nie bierzę ładnie od dołu powoli tylko zagwałtownie zbyt wysoko jak na "świeże"sprzęgło .Dodam że wymieniał sprzegło mechanik który ma pojęcie i posiada blokady do sprzęgieł samonastawnych.Chyba zakończę przygodę z bmw :cry:
Opublikowano

Co do sprzęgła zmieniam zdanie.

Jestem po wymianie sprzęgła,dwumasa,oleju i oring na wybieraku,teraz pedał sprzęgła chodzi jak malinka,wciska się idealnie.

W pierwszej chwili myślałem że jest nie odpowietrzone po wciśnięciu,tak że polecam wymianę sprzęgła,nawet przy gaszeniu auta żadnego bujania ani hałasu no jest tak jak powinno być przy tej marce auta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.