Skocz do zawartości

Nowy 2.0d - dlaczego takie negatywy?..


oxygene113

Rekomendowane odpowiedzi

Czytam przerozne fora internetowe zarowno polskie jak i zagraniczne i nie moge zrozumiec dlaczego ten silnik jest w sumie tak zle oceniany?.. Podobno najlepsza 3 litrowa benzynka, nastepnie 3 litrowy diesel pozniej 2 litry benzyniak i na koncu 2 litrowy diesel.. O co kaman?

Ja jestem zadowolony ze swoich 184 konikow i ze spalania 5 litrow na setke (czego chciec wiecej?)... Czytajac non stop i szukajac odpowiedzi robi mi sie maslo maslane i metlik w glowie..

Czy sa tutaj na forum jakies bezposrednie porownania mojego "beznadziejnego" silniczna do tych cooltowych? Normalnie kompleksy mi sie pojawily zwlaszcza po przeczytaniu kilku tematow na bimmerforums, z reszta niemcy tez czcza 3 litry bezolowiowej... Czy tylko moc i pijactwo sie liczy? Pomijam oczywiscie te z prawdziwych m3 :)

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo że 33Xi oraz 33Xd jest lepsze od 320d :) Nie rozumiem twojego ździwienia, moc i kultura pracy która idzie za R6 jest poprostu lepsza.

Natomiast 320d jest napewno lepsze od 320i... W porównaniu do trzylitrówek to już pytanie co kto potrzebuje, mocy czy ekonomi. Jeśli chodzi o ekonomie to 320d jest super silnikiem, jeśli chodzi o moc to zawsze lepsza jest jednostka która ma jej więcej.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co na bimmerfurum tak zjechali mojego ukochanego ze az mnie suszyc zaczelo :) Wiem ze hamerykanie nie wsiadaja do samochodow z silnikami mniejszymi niz 5 litrow ale bez przesady..

 

Mowisz ze 2.0d lepsze od 2.0i ? Mozesz podac jakies zasadnicze roznice? Pomijam dzwieki jakie te silniki wydobywaja (dla mnie to nie jest wogole istotne - glosno muzy slucham :)). Chodzi mi o charakterystyki obu jednostek (momenty obrotowe) i spalanie. Takze szukam jakiejs wiarygodnej recenzji 3.0d VS 2.0d Byc moze wkrotce bede stal przed dylematem przesiadki na inne cacko...

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czego konkretnie te tematy dotyczyly ... ?? bo jesli chodzi o awaryjnosc to napewno 2.0d jest na samym koncu .

3.0d jezdzi i jezdzi i jezdzic bedzie bo to genialny silnik . To samo 3.0i . 2.0i nie ma turbiny jest dobrym silnikiem benzynowym moze mocy duzo nie ma ale napewno nie za wiele moze sie tam popsuc.

 

Nowe 2.0d jest swietne pod wzgledem dynamiki (najlepszy silnik w klasie do 2l) , spalania (to samo) , ma dobre brzemienie ale np ... te z poczatkow produkcji mialy wady rozrzadu !!! a to wg mnie powazna usterka i powazne niedopatrzenie ze strony BMW. Mysle ze Twoj 184 juz tych wad nie ma (bynajmniej tak czytalem).

 

Ja z 2.0d bylem bardzo zadowolony a z 3.0 jestem jeszcze bardziej :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0i ma turbine i moc identyczna jak 2.0 d. Pora zaktualizować wiadomości.

 

Ja mimo posiadania 2.0d z 266KM na pokladzie tez uważam go za nieporozumienie. Prawdziwe BMW to R6 ew od biedy V8. I ocZywiscie benzyna. Owszem relatywnie te diesle w porównaniu z innymi markami nie są zle, ale lepsze jest wrogiem dobrego. Nawet głupie 2.0 245 KM to kompletnie inna bajka niż diesel, o R6 nie wspominając.

 

Jeśli komuś dwulitrowy diesel wystarcza, to nie powinien mieć kompleksów i na sile zmieniać auta. Jednak fakt ze to najgorszy silnik w marce trzeba znieść ze spokojem.

 

W jednykach jest obecnie montowany 1,6i można sie pocieszyć ze pod pewnymi względami jest gorszy od diesla 2.0 jeśli ktoś musi sie pocieszać w ten sposób.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Zalezy co znaczy dla ciebie lepszy

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a który jest lepszy w E90 2.0d czy 2.0i benzynka i jak sie ma instalacja LPG

W e90 2.0 były 3 rodzaje diesli i 3 rodzaje benzyn z tego co pamietam. Który chcesz z którym porównać i pod jakim względem ? Spalania?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez sledze uwaznie opinie o naszych autkach na roznych forach,zwlaszcza tym i jeszcze paru innych wloskich gdzie BMW E9x cieszyly sie od zawsze ogromnym powodzeniem,i to ok 90% ich z silnikami wlasnie 2.0d,benzynowych raczej nikt ze wzgledu na spalanie i mode nie kupuje,3.0d ze wzgledow podatkowych tez nie,wiec pozostaje tylko 320D :P I wyciagam podobne wnioski,o ile jesli chodzi o osiagi i spalanie sa prawie wszyscy zadowoleni a nawet zachwyceni :P To juz jesli chodzi o bezawaryjnosc nie mozna tego powiedziec :? Te silniki we wszystkich wersjach borykaly sie z przeroznymi problemami i wszystkie one byly wyjatkowe drogie w naprawach :( Turbiny,rozrzady,kola pasowe,sprzegla,dpf-y
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0i ma turbine i moc identyczna jak 2.0 d. Pora zaktualizować wiadomości.

 

o czym Ty mowisz ... :whistle: :whistle: ? :roll: :roll: myslalem ze rozmawiamy o E9x ... a nie o F30 /X1 :norty: :norty:

 

Pora przeczytac temat :mrgreen:

 

"Strona główna ‹ Mechanika, Elektryka, Elektronika, Eksploatacja & Części ‹ Seria 3 ‹ E90, E91, E92, E93"

 

ewentualnie nazywac sprawy po imieniu :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o awaryjność 320d coś w tym jest jeśli chodzi o silnik N47 mam niedaleko warsztat który handluje częściami używanymi do BMW na ostatnie 3 razy jak tam byłem 2 razy stała najpierw x3 a za kolejnym razem seria 1 do wymiany silnika po urwanym łańcuchu sam właściciel wspominał że lepiej nie pchać się w te silniki z początkowych lat produkcji. Jeśli chodzi o M47 to wiadomo klapki no i te turbiny ja pozbyłem się klapek (zmiana całego kolektora) właśnie w tym warsztacie i wymieniłem turbinę z Mitsubishi na Garrett czemu zmiana turbiny powód był jeden podstawowy brak wszystkich orginalnych zamienników do regeneracji a po drugie Garrett bardziej mi leży w Golfie IV mam Garrett 350 tyś. i jeszcze hula.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0i ma turbine i moc identyczna jak 2.0 d. Pora zaktualizować wiadomości.

 

o czym Ty mowisz ... :whistle: :whistle: ? :roll: :roll: myslalem ze rozmawiamy o E9x ... a nie o F30 /X1 :norty: :norty:

 

Pora przeczytac temat :mrgreen:

 

"Strona główna ‹ Mechanika, Elektryka, Elektronika, Eksploatacja & Części ‹ Seria 3 ‹ E90, E91, E92, E93"

 

ewentualnie nazywac sprawy po imieniu :mrgreen:

No tak. Zmylilo mnie to "nowy" w temacie.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Co w tym dziwnego ? MOja pali na trasie tak samo, czasami poniżej 5, kwestia kto jak jeździ

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie przy 120km/h w trasie mieszanej plai pomiędzy 4.9 - 5.3 L. Więc nie wiem skąd takie niedowierzanie. Jak przepalam filtr na trasie (albo czwarty bieg i 90km/h-3tys obrotów lub 4 bieg i około 120km/h-3tys. obrotów) spalanie na trasie wychodzi 5,6L

Trasa Jaworzno-Tychy - 35km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze trzy litry to jeszcze nic, najlepsze jest podawanie spalania do pięciu miejsc po przecinku. Oczywiście tego najniższego spalania z sierpnia 2009 gdzie w pełnym słońcu jechałem 89KM/h bez klimatyzacji na dziennych ledach bez radia

 

Dla mnie to wcale nie jest najgorszy silnik ale ja mam juz 5 samochód na LPG i to dla mnie aktualnie jedyny wybór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze znow spalanie gora :P

U mnie jak sie jedzie na piatym biegu 90 km na godzine to mozna zejsc nawet ponizej 4 litrow. Realnie jadac normalnie tak 110-120 km/h to silniczek wezmie piateczke, 150 km/h(jazda regularna po autostradzie) juz litr wiecej. Przy 170-180 km/h rowniez po autobahnie to juz nawet ponad 7 niestety :(

Mysle ze do 150km/h nie ma lepszego silnika w umiarkowanym piciu paliwa a i moc nie az taka tragiczna.

Szkoda tylko ze ponoc taki to awaryjny on jest. Na razie mam przejehane 18 000 km (oszczedzam go) :mrgreen:

 

LOBO - Dlaczego LPG?

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie znow temat schodzi na spalanie i bajki typu 170-180 i spalanie 7l ... ludzie... dajcie spokoj :roll: . Trzymajmy sie tematu ....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie znow temat schodzi na spalanie i bajki typu 170-180 i spalanie 7l ... ludzie... dajcie spokoj :roll: . Trzymajmy sie tematu ....

 

Ty chyba bajek nie slyszales :evil: To jest fakt kolego. Przetestowane na swoim przykladzie. Mam dwoch swiadkow jak cos :mrgreen: Zdaje sobie sprawe ze 3.0d tutaj na forum sa niezwykle szanowane, ale.. 2.0d jak sie okazuje tez ma swoje plusy z czego najmocniejszym jest wlasnie jego oszczednosc.. Nie wiem byc moze te niemieckie paliwo takie fajne i samochod malo pije... Przy jezdzie 170 km/h ze stala predkoscia (najlepiej tempomat) samochod spali okolo 7 litrow. A maxymalna predkosc jaka rozwija to 240km/h (spalania nie mierzylem, bo tylko na chwilke pocisnalem). Czy tak trudno w to uwierzyc? Wystarczy przetestowac i ot cala tajemnica. Masz dziwne podejscie naprawde.

 

Zerknij na te tabelki i sobie wyciagnij wniochy:

http://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/bmw/seria-3/e90-91-92-93/coupe-e92-facelifting/silnik-diesla-320d-184km

http://fm.robsonic.org/robsonic/320d/moja.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym chętnie porównał. Jeździłem trochę kiedyś f10 530d i powiem szczerze jakiegoś wielkiego zachwytu we mnie ten silnik nie wzbudził. Niestety do aktualnego, w jedynce porównania nie mam, bo wspomnienia mocno sie zatarły.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.