Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no mnie jak narazie dzwigienki plus pastylki plus pasek 345zl plus teraz walek 300 robocizna sam bo troszke sie juz zapoznalem z bmw i kiedys bylem mechanikiem uczniem ;] juz jest rozebrana czekam za czesciami

:cool2:

BMW-Bo Można Wiecej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wydaje mi się ze w m40 jest problem nie ze zużyciem wałka czy krzywek a zakresem pracy popychaczy hydraulicznych. W mojej m40 poprzedni właścicie to fabrycznych pastylek dołożył prawi 1mm grubości podkładmi i jest w miarę spokój tyko lekkie cykanie. Jak bym miał gdzieść dojście to pewnie jak by dać ciut grubsze jeszcze te podkładki to by nie było problemu. Po prostu nawet jak dasz nowy zestaw (wałek, popychacze, krzywki i pastylki) to popychacz możę i tak mieć za mały zakres regulacji (pamiętajmy że zawory się zbiją i w gurnej części trzonka jak i w gniazdach zaworowych, co daje kolejny 0,0X luzy, który popychacz ma skompensować. Planuję na lato coś z tym pokombinować przy okazji zdejmowania glowicy (wydaje mi się że najlepszy wyjsciem bedzie demontąż sprężyne zaworywych, tak by wyjąć zawór, przykręcic wałek, załozyć krzywkę i zmierzyć luz zawory i pod dany luz dopasować podkładkę, najlepiej pod popychacz hydrauliczny, tak by w momeńcie montazu luz był na poziomie 0,2/0,3mm. Wtedy popychacz bedzie miał zakres regulacji na tyle duży by bez problemu przejechać 200tyś). Ale to na razie teoria, którą muszę przerobić....

 

PZDR>

Opublikowano
Kris ja jak mialem głowice na stole kombinowalem mierzyłem wypcisnałem cały olej z popychacza wg mnie tam jest 1-3 mm regulacji to jest sporo nie wiem czy ta modyfikacja cos da. Ja u siebie jeszcze podciałem zawory 0.5 mm zobaczymy jak to bedzie chodzic kombinowalem z zaworami od M43 ale są dłuższe od M40 czy tam na odwrót juz nie pamietam.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

M43 sąkrótsze, dlatego też chodzą tezy, że jak się da zawory i dźwignie od m43 to nei trzeba robić żadnych podkładek....

 

PZDR>

Opublikowano
No a koledzy jeszcze jedno pytanko od tego bociana i wytartego walka Moglo ogromnie wzrosnąć spalanie gazu . I juz mowie sonda ok dolot szczelny
BMW-Bo Można Wiecej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No jasne. Wiesz silnik nie osiaga pełnej mocy, wiec trzeba bardzie gnieść by jechało....Mocniej gnieciesz gaz to i spalanie idzię w górę...podejrzewam że może byćto nawet różnica sięgająca 2 litrów.... na setkę (przy mocno zajechanym bocianie).

 

PZDR>

Opublikowano
No i bunia odebrana. żadnego bociana nie ma(cichutko i miło pracuje) ;D mocy przybyło i to znacznie duzo nie musze go krecic wyżej zeby chciał jechac. Silnik pracuje równiutko. Ciekawe jak spalanie bedzie podejzewam ze z 13l zejdzie na 11-10 po miescie :D to bym byl zadowolony. Stary wałek byl zajechany ze szok:) zobaczymy teraz jak sie bedzie sprawowac bo dla mnie klekot byl normalny jak kupilem i nie wiedzialem ze to nie dobrze (nie czytalem forum :P) Fakt od M43 sa krótsze ;) zawory. Moglem odrazu je poucinac na tyle co trzeba i nie musialbym robic potem zadnych podkladek ;/
Opublikowano
no tofajnie kolego mi dzis przyszedl walek czekam za reszta czesci i tez mam nadzieje miec taki zaciesz jak ty :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
BMW-Bo Można Wiecej
Opublikowano
Witam . Przyszla reszta Czesci dosc pozno bo o 20 . Zalozylem cala gore juz . Dźwigenki w porównaniu do starych bardzo mocno wytarte szczegolnie ta cieka stopka . Jutro po pracy bede ja robil i mam nadzieje ze jutro odpale moja Beatę ze nie zrobi zadnego problemu ;) pozdrawiam
BMW-Bo Można Wiecej
Opublikowano
ja to nie wycisnalem z popychaczy oleju ;d to na lince rozciągnąlem auto zeby sie wszystko ułożyło i odpalil odrazu :) potem cały dzien odpalony stał ;) 2 litry mniej gazu spalił (nie oszczedzając ale nie katujac powyzej 3 tys ;P) teraz pojeżdze z leciutką nogą ;) do 2 tys obrotow
  • 5 tygodni później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.