Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam ... moja bunia jak chyba kazda m40 pieknie sobie klecze :evil: :evil: :evil: :evil:

sciaglem pokrywke zaworow walek jest ok widac ze nie nowy ale nie jest tragedia ;} :lol:

mam zamiar kupic nowe dzwigienki podkladki i popychacze mam nadzieje ze problem ustanie ale tu pytanie na jak dlugo ?

czy moze ktos taka inwestycje zrobil i moze sie wypowiedziec na ten temat ?

ogolnie jest wplanach wywalenia tego motoru m40 ale jak narazie brak many :( wiec chce narazie tym silnikiem sie troche jeszcze powozic ale bez kleotu :mrgreen: :mrgreen: :duh:

z gory dzieki za odpowiedzi i rady

BMW-Bo Można Wiecej
Opublikowano
mozesz zrobic to tanim kosztem wystarczy zobaczyc ktory popychacz jest juz do bani itp. Ja u siebie to robilem i cisza normalnie pracuje jak nalezy.
Opublikowano
tylko powiem ci tak ze jak ruszam dzwigienkami to reka juz wyczuwam pukanie tak gora dol to puka sobie .... dzwigienki chyba raczej tez do wymiany
BMW-Bo Można Wiecej
Opublikowano
nie stwierdzisz przez dotyk czy wizualnie czy wałek jest wytarty. Do tego potrzebujesz danych i odpowiednich narzedzi,
Opublikowano
bzdura. Widac golym okiem czy krzwyki sa wytarte czy nie... tylko "fachowcy" z suwmiarką lataja aby czas wydłużyć. Ja u siebie mialem wytarty na 4tym cylindrze i przez to nie pracowal na niskich. teraz zalozylem dobry i samochod jak nowy. Poszukaj na jakims szrocie silnika tylko np z rozbitka albo cos pogadaj i wyjmij te rzeczy jak sa lepsze od twoich kup za flaszke i bedziesz smigac. Do tego zalej jakis polsyntetyk 10w40 i ma jezdzic. Niby moje m40 ma tylko 100koni ale po takim mini remoncie bez problemu stoi gume pali na 225/50r16 :) dla nie dowiarkow mam zdjecia.
Opublikowano

Radens20 a nie myślałeś czasami nad założeniem dźwigienek od M43? One są na rolkach i na pewno dłużej to tobie potrzyma niż zwykła dźwigienka M40.

Jeżeli masz zamiar wymieniać cały komplet dźwigienek i popychaczy to koszt takiej modyfikacji będzie taki sam jak wymiana części M40.

 

Dźwigienki do M43 dostaniesz w dobrym stanie za cenę max 200 zł.

Do tego popychacze hydrauliczne z jakie 230 zł

Do tego pastylki od Pana Andrzeja z Aleksandrowa Łódzkiego - niecało 100 zł.

 

A spokój masz na kilka lat.

 

pozdrawiam :cool2:

Przyjemność zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia ;)
Opublikowano
o ile mi wiadomo nie pasuje z m43 do m40... ja zalozylem z 1.8 m40 i ladnie wszystko pracuje... byc moze sie myle........

A no mylisz się w rzeczy samej :wink:

Właśnie sęk w tym, że te pastylki robione są specjalnie na zamówienie - właśnie pod taką modyfikację. Mnóstwo osób posiadających M40 robi właśnie taką modyfikację decydując się na naprawę klawiatury - ja też się do tego przymierzam, sporo czytałem na ten temat i mam już nawet dźwigienki od M43

 

PS. Modyfikacja M40 na M43 dotyczy jedynie dźwigienek - nie całej głowicy ;)

 

pozdrawiam :cool2:

Przyjemność zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia ;)
Opublikowano
witam panowie .. kurcze juz zapozno na dzwigienki z m43 juz zamowilem komplecik z m40 dzwigienki popychacze i podkladki mam nadzieje ze wszystko bedzie jak nalkezy i do tego kompletny rozrząd jak tylko paczka przyjdzie zabieram sie do pracy i opisze przebieg pracy i oczywiscie jak sie bunia po naprawie bedzie sprawowac :) dzieki za odpowiedzi mile pozdrawiam i milego weekendu :cool2: :cool2: :cool2: :cool2: :cool2:
BMW-Bo Można Wiecej
Opublikowano

witam panowie !!

jeszcze czesci nie doszly ale dzis juz wszystko wywalilem i mnam jedno pytanko wiecie jakiej wysokosci krzywki na walku powinny byc?

moje wymiary

32.80 maks do 34.70 .. prosze o szybka odp z gory dzieki :cool2:

BMW-Bo Można Wiecej
Opublikowano
witam panowie !!

jeszcze czesci nie doszly ale dzis juz wszystko wywalilem i mnam jedno pytanko wiecie jakiej wysokosci krzywki na walku powinny byc?

moje wymiary

32.80 maks do 34.70 .. prosze o szybka odp z gory dzieki :cool2:

 

34,84 - 34-95 mm

Przyjemność zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia ;)
Opublikowano

2 mm to już sporo - a tyle brakuje na Twoim wałku.

 

Przelicz ile wydasz na ten remont a ile kosztowałoby się wstawienie M43 (doskonały silnik), cena M43 zniechęca do jakichkolwiek remontów lipnego M40...

 

np:

http://allegro.pl/bmw-318-e36-silnik-1-6-1-8-m43-benzyna-i2276340105.html

 

http://allegro.pl/silnik-bmw-m43-1-6-i2319097253.html

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
wiesz kolego juz zamowilem nowe dzwigienki popychacze pastylki i kompletny rozrzad wiec chce tego naprawiac jak narazie
BMW-Bo Można Wiecej
Opublikowano
no jak tam sobie wolisz :) wolny kraj, mówię z doświadczenia, przerobiłem większość silników BMW - m40 to kicha.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
wiem ze kicha;/ głownie ten samochod chce naprawic ten klekot i sprzedac go :D i kupic 1.8 is lub 2.0 ale to jeszcze nie teraz;p
BMW-Bo Można Wiecej
Opublikowano

Co do tego wałka - powiedz mi czy krzywki na nim masz po prostu niższe, ale beż żadnych wżerów? Chodzi mi o to czy ona (krzywka) jest u Ciebie gładka ale niższa czy też wyczuwasz wyraźnie takie wyżłobienie od ocierania krzywki o dźwigienkę?

 

Bo aż nie chce mi się wierzyć, że masz niższe gładkie krzywki w M40 :shock: .

 

Jeżeli nie masz wżerów na krzywkach to jak nie wymienisz wałka to nie będzie ci klepał o dźwigienki, po prostu auto nie będzie miało pełnego otwarcia zaworu - ale to ma wpływ na wydajność kompresji w wyższych zakresach obrotów.

 

Oczywiście, nie zachęcam do pozostawienia wałka w takim stanie, bo jak masz jeszcze jakieś 300 zł to lepiej kup ten wałek - nigdy nie wiesz ile Ty pojeździsz jeszcze tym autkiem :roll:

 

pozdrawiam :cool2:

Przyjemność zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia ;)
Opublikowano
no, czyli wałek jest kibel i cały remont o kant d....

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
kij w oko panowie kupie tez nowy walek mam nadzieje ze to troche pojezdzi na calej gorze nowej !!!! bez swierszcza!!!
BMW-Bo Można Wiecej
Opublikowano
kij w oko panowie kupie tez nowy walek mam nadzieje ze to troche pojezdzi na calej gorze nowej !!!! bez swierszcza!!!

No pewnie, że pojeździ - "nie ma to tamto, w mordę jeża" :cool2:

Przyjemność zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia ;)
Opublikowano
No ja własnie wymienilem całą góre na nowa łącznie z głowica :P bylem u mechanika dzis i wlasnie zobaczylem ze zlozone wszystko ale nikogo nie bylo :(( pewnie dzis jeszcze lub jutro bede mial telefon ze moge zabrać :P
Opublikowano
to kolego napisz jak sie bedzie sprawowac bo jestem ciekaw mi jutro przyjda dzwigienki popychy i podkladki a walek zamawiam dopiero dzis to pewnie na srode i w srode mam nadzieje ze zloze i oby wkoncu bylo ok bez dzwieku bociana :evil: :evil: :evil:
BMW-Bo Można Wiecej
Opublikowano
Napisze napisze. Po zdjęciu głowcy(okazalo sie pęknieta) ze rozrzad jest do wymiany (klekotał tez mocno) ale wżerów bylo na kazdej krzywce i dzwignienki wyrobione. Kupilem glowice z wałkiem (150zł) i okazalo sie ze cały rozrzad byl zrobiony niedawno bo sladów zużycia minimalne jak wcale ;) spolerowalem walek jest jak nówka teraz. Porównałem oba wałki ten co dostalem jest o niebo lepszy bo w ogóle ma oryginalna wysokosc a moj to ból i żal ;P polowy tego nie bylo także licze na wiekszą moc :) koszt całej operacji to 800zł ( głowica z rozrządem+ robocizna + uszczelki wszystkie i kable zapłonowe , remontu glowicy pełnego nie licze bo za darmo z wymiana prowadnic itd)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.