Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam Koledzy, jestem tu nowy, ale mam ogromny problem z moją LALKĄ, otóż ostatnio po odpaleniu delikatnie kopciła na niebiesko, a silnik chodził jakby bez jednego cylindra, po delikatnej przygazówce problem znikał, ale pare dni temu przygazówki nic nie dały, zaczęła mi strasznie kopcić i wypijać ogromne ilości oleju, do tego nierówno pracować , tak jakby jeden gar nie chodził. Objawy ustępują gdy wyjeżdżam z miasta i po 3 kilometrach trasy już nic nie kopci, autko chodzi jak nówka-salonówka. Rano gdy odpale, chodzi równo, delikatnie kopci, no i dopiero gdy wjadę w miasto, to problem wraca, Jeden z mechaników mówi, że turbo, ale mocy nie ubyło, więc chyba turbo jest ok, inny mechanik powiedział, że to pęknięty tłok, podłączył kompa i po odchyleniach wtrysków stwierdził, że tłok na trzecim garze jest na 99% pęknięty, nawet usłyszał jakiś delikatny stukocik... dodam, że to dobry mechanik, ale naciągacz i powiedział, że żeby wymienić tłok, to trzeba cały silnik rozebrać, zastanawiam się, czy można wymienić tłok od strony miski olejowej, czy da rady po rozkręceniu korbowodu wyciągnąć go dołem, miał już ktoś taką historię ze swoją BMKĄ? Mój model to e39 525d 2000r CR. Proszę o pomoć koledzy, nie stać mnie na drogie remonty, już myślę, żeby sprzedać ją z padniętym silnikiem za mniejsze pieniądze.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.