Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Stwierdziłem że czas założyć własny temat w galerii.

 

 

Numer podwozia WBAAG71000CL08725

Kod typu AG71

Typ 318I (EUR)

Typoszereg E E30 (5)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M40

Pojemność skokowa 1.80

Moc 83

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor LAZURBLAU METALLIC (294)

Tapicerka SILBER STOFF (0275)

Data prod. 1991-10-10

Składanie Wyposażenie

Kod

Nazwa (interfejs)

Nazwa (ETK)

S215A POWER STEERING,DEPENDING ON ENGINE SPEED Wspom. ukł. kier., zależ. od pręd. obr.

S400A SLIDING SUNROOF MANUAL Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie

S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S510A HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM Regulator zasięgu świateł

S653A BMW BAVARIA C REVERSE II Radio Bavaria C Reverse II

S681A DACHANTENNE Antena dachowa

L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy/Austria

 

Zaraz po zakupie:

http://img822.imageshack.us/img822/8538/dscn0625ddd.th.jpg

 

Nowy zawias:

http://img839.imageshack.us/img839/6186/dscn0971d.th.jpg

 

Po wymianie zawieszenia:

http://img198.imageshack.us/img198/6140/dscn0982dd.th.jpg

 

M40 pada:

View My Video

 

Nowy silnik:

http://img716.imageshack.us/img716/1811/dscn1465o.th.jpg

 

Po wymianie silnika:

http://img690.imageshack.us/img690/185/dscn1470yr.th.jpg

 

Powoli sobie przy nim dłubie. Mam jeszcze sporo planów ale mało funduszy. Teraz z ważniejszych rzeczy w kolejce jest zlikwidowanie rdzy.

Edytowane przez zmijas
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
zlikwiduj i doglądaj żeby się nie pojawiała, dobrze zakonserwuj spód!

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Mały update. Chciałem pochwalić się nowym nabytkiem.

 

Dorwałem dyfer S3.73 za 1000zł. Zero wycieków, zero luzu, nie dawno zmieniany olej. Jestem całkiem zadowolony.

http://img256.imageshack.us/img256/4854/cam00007.th.jpg

 

Przy okazji odbierając zobaczyłem taki przykry widok przed warsztatem. Druga buda M3 stała w warsztacie pod plandeką.

http://img94.imageshack.us/img94/8360/cam00006r.th.jpg

 

Też chciałem spytać czy macie jakiś pomysł jak poradzić sobie z tym dziurskiem.

http://img145.imageshack.us/img145/4535/20120820070908.th.jpg

Czy są jakieś reperaturki podszybia czy coś takiego czy będę musiał sam sobie dorobić kawałek blachy i wspawać?

Opublikowano
a no innej opcji nie ma...

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szkoda tej M3 ws tak zacnym kolorze :D

 

Tu masz. Jesli tutaj ceny się nie mylą to masz nie wiecej niż 200pln, ale warto dopytać w ASO lub w sklepie forumowy:)

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AJ51&mospid=47273&btnr=41_0400&hg=41&fg=30

 

PZDR>

Opublikowano

O, dzięki. Nawet nie przyszło mi do głowy żeby poszukać na realoem.

 

No szkoda, pewnie stoi dla części do tej drugiej którą trzymają w środku pod plandeką.

Opublikowano
Skontaktowałem się mailowo z zapytaniem o cenę i dostępność podszybia z dwoma ASO, oba mówią to samo co do ceny. Cena to 167,30zł i z jednego mi napisali że są 2 sztuki w Polsce, a z drugiego że część na zamówienie - czas oczekiwania 24H.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No to cena moim zdaniem nie jest jakaś wygórowana, ale też nie jakoś mało...ale pewnie dłużej pojeździ niz takie spawace...

 

PZDR>

Opublikowano
A nie, teraz zauważyłem że oni podali cenę netto. Czyli tak jak wcześniej mówiłeś kosztuje ~205zł. No niby dłużej pojeździ ale zastanawiam czy tak długo będę miał ten samochód że to spawanko zdąży wyjść.
Opublikowano
Z całej tej ekscytacji kupowania szpery zapomniałem spytać jakie mają co do tych M'ek, więc nic na ten temat nie powiem. Ale jeśli jesteś na poważnie zainteresowany jazdą do Warszawy po ten złom to mogę przedzwonić do gościa od którego kupowałem dyfer i spytać.
Opublikowano

Nie przyglądałem jej się za bardzo ale widać że długo tam stoi. Poza tym widać na zdjęciach że błotniki nadgryzione i to jasne co wychodzi spod lakieru to chyba szpachla. Masz tutaj link bezpośredni do zdjęcia i się przyjżyj http://img94.imageshack.us/img94/8360/cam00006r.jpg

 

Wiesz, ja nawet nie wiem czy jest na sprzedaż, mogę zadzwonić do gościa od którego kupowałem dyfer i spytać co on wie, ale on nie jest jej właścicielem tylko pracuje w warsztacie przed którym ta M'ka stoi.

Opublikowano
aa ok będę wdzięczny to sam fakt ale np przydało by mi się kilka części z niej :)) a może bym ja odratował wole m3 niz ta co mam to jest porażka a jak będzie to samo z m3 albo gorzej to czesci a jak bedzie tak samo to kto wie może skusze się :))

http://e30-talk.com/bilder/signaturepics/sigpic1020_1.gif


http://www.facebook.com/E30Shaggy

Opublikowano
Sytuacja jest taka że to jest M'ka jakiegoś klienta warsztatu, wcześniej chciał sprzedać tą budę za 10k ale teraz od kilku lat stoi i nie wiadomo co z nią jest. Ale ogólnie to paździerz jest i nie ma co się tym interesować, na tylnych błotnikach podobno więcej szpachli jest niż blachy. Chłopak od dyferencjału się nią interesował ale stwierdził że nie opłaca się.
Opublikowano
No raczej nie bo to nie jest ich samochód żeby mogli się nim rządzić, a też właściciel się nie odzywa.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Kupiłem ostatnio głośniki 10" Pioneer na tył bo tam ich brakowało. Niestety okazało się że kabelki w skrzynkach z tyłu nie są podłączone i głośniki nie zagrały. Musiałem jednak sprawdzić czy kupione głośniki w ogóle działają więc odkręciłem przedni głośnik po stronie pasażera.

 

Tutaj lekkie zdziwienie ale z przodu wciąż grają oryginalne głośniki z 1991 roku.

http://img838.imageshack.us/img838/8945/cam00014.th.jpg

 

Przy okazji rozdłubywania znalazłem dwie samotne nie podłączone wtyczki. Ma ktoś pomysł od czego mogą one być?

1.

http://img17.imageshack.us/img17/7623/cam00015.th.jpg

http://img407.imageshack.us/img407/540/cam00017.th.jpg

2.

http://img820.imageshack.us/img820/7761/cam00018.th.jpg

Opublikowano

Tak to jest zaufać człowiekowi....

 

Dzisiaj zamontowałem szperę. Przy okazji montażu zmieniłem poduchę i dzięki Bogu. Bo żeby zmienić poduchę trzeba było zdjąć dekiel, a żeby zdjąć dekiel trzeba było spuścić olej. I tutaj zonk. Olej który podobno był dopiero zmieniany i zrobione na nim było 400km okazał się brunatną, gęstą mazią i chyba było zrobione na nim 400 tysięcy a nie 400km. Zmieniona została podpora wału bo była już padnięta.

 

Wszystko złożone, wszystko cacy, jadę na próbę, a tutaj kolejny zonk nie ma prędkościomierza. I tak szukanie przyczyny trwało 5 godzin, podmieniane chyba były ze 4 różne czujniki, rozbierane zegary. Dopiero po 5 godzinach sprawdziliśmy że zęby na kole są za krótkie i trzeba było użyć innego rodzaju czujnika prędkości.

 

I po przejechaniu 500m kiedy w dyfrze nowy olej się ładnie ułożył usłyszałem cudowne wycie dyferencjału. Tak więc dyfer nie wyjący, nie cieknący dopiero co zalany świeżym olejem okazał się wyjącą padaką ze starym olejem tzn nie wiem czy do końca padaką bo nie zdążyłem sprawdzić jak spina.

 

Teraz nie wiem czy warto dzwonić do chłopaka, się wykłucać i nawet nie wiem o co.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zadzwoniń i opier....dla same satysfakcji....nic nie da, ale się rozładujesz. To działa bardziej na psyhikę, bo po nim to spłynie, kasy nie odzyskasz, ale masz tę swiadomość...i spuszczone nerwy :). No chyba ze przez allegro załatwiałeś to możesz dochodzi...zdjęcia z rozbórki będą pewnie potrzebne.

 

PZDR>

Opublikowano

Dyfer znalazłem na allegro ale kupiłem poza allegro więc [BAD].

 

Gadałem ze znajomym i już wiem dlaczego temu chłopakowi nie wył a mi zaczął wyć po przejechaniu paruset metrów. Gość pewnie dolał do oleju pokost. Dlatego też może ten olej po spuszczeniu był taki brunatny. Kiedy zmieniłem na świeży olej i pokost się wypłukał to dyfer zaczął wyć.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Poczułem potrzebę uzewnętrznienia swoich żali co w samochodzie jest zepsute:

- zepsuty termowłącznik wentylatora który mimo wymiany na nowy nadal nie działa

- z tyłu kończą się hamulce

- wyje dyfer

- nawiew popiskuje i chyba kończą się w nim łożyska

- na wertepach i przy skręcie w prawo przesuwa się akumulator i robi się zwarcie na sekundę podczas którego w samochodzie pada elektryka

- dzisiaj zachaczyłem podwoziem o śpiącego policjanta i chyba to skrzynia zaczęła wyć na dwójce głosniej niż dyfer

- koszt przejechania 1km za same paliwo to 1zł (prawie jak taksówka).

Skumulowało mi się to wszystko na teraz, a ogólnie po kupnie szpery i wymianie paru gratów wokół skończył mi się budżet na samochód i jestem już zmęczony że po zrobieniu jednej rzeczy wychodzi kolejna. Mam ochotę go sprzedać i kupić sobie Civic'a. :( Pozostaję tylko nadzieja że jak to wszystko porobię powróci radość z jazdy i znowu zapomnę że koszt jazdy moim samochodem to prawie jak jazda taksówką.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.