Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

a może NIVA?

Czasem mam na taką chęć. Prawdziwe 4x4 a nie jakaś elektronika. Konstrukcja przewidziana do pokonywania wody do 60cm.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Moderatorzy
Opublikowano

Niva wcale nie jest taka terenowa.Posiada napęd na 4x4,ale chciałbym zobaczyć Nivę w terenie jak topi się w wodzie 60cm :lol: .

Ruscy wyprzedzili swoją epokę i zrobili w latach 70-tych klasę SUV.

Dobre to może pojeździć na żwirówkach i drogach leśnych,bo jednak nie wydaje mi się żeby sobie radziła nawet w małym terenie.No i Niva ma dwie zasadnicze wady-blachy żre rdza i mało sztywne pękające nadwozie które nie wytrzymuje obciążeń(pęka na kawałki).Są tam silniki benzynowe coś kolo od 55 do 80KM,był kiedyś i diesel 1,9 Peugeota ten sam co w naszym Polonezie.Niva jest jeszcze produkowana.

Lepszym rozwiązaniem do tego byłby UAZ :P .Kuźwa to szło jak burza po najróżnistych wertepach :wink: .Żeby jeszcze silnik miał mocniejszy :norty:

Jednak przez moje lenistwo wolę swojego "bulgotka" z fałłosiem :D :mrgreen:

j26.jpg

o kurka ale ten Poldek z wycieraczkami to chyba samoróbka jakaś :mrgreen:

To nie samoróbka tylko fabryka robiła różne prototypy-to są akurat lampy Poloneza Coupe.W F125p też z czymś takim próbowano.

Prawdziwe 4x4 a nie jakaś elektronika.

To co wyżej też :cool2: .Napędy masz czysto mechaniczne i stały 4x4-żadnej elektroniki.Fajnie to lata-na codzienne normalne jazdy tak jak teraz było śnieg,błoto i co tam jeszcze jest idealny,no i w razie potrzeby też jest reduktor.

No i jakby nie patrzeć rodzinny z przepastnym ponad 1000 litrowym bagażnikiem.

Jak żona pojedzie Ci na zakupy to gwarantuję,że wróci z uśmiechem na buzi i pełnym bagażnikiem.Będzie jednak trochę zawiedziona,że mało kasy miała bo zmieściło by się duuuuuużo więcej :mrgreen:

Polecam :cool2: .

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Niva wcale nie jest taka terenowa.Posiada napęd na 4x4,ale chciałbym zobaczyć Nivę w terenie jak topi się w wodzie 60cm :lol: ''

 

-oj zdziwił byś się jak Niwa radzi sobie w terenie, Objechała by nie jednego nowego Jeepa :mrgreen:

Niestety CIHY- twój ''bulgotek'' jest miastowy i na przykład z takim http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://gomotors.net/pics/Jeep/jeep-cherokee-classic-05.jpg&imgrefurl=http://gomotors.net/Jeep/Jeep-Cherokee-Classic.html&h=469&w=625&sz=46&tbnid=Re8hmixUse74zM:&tbnh=91&tbnw=121&zoom=1&usg=__TbV0deP-HKl2SC0XXGACK2i6qCc=&docid=Nlsil9U7Nvf2AM&sa=X&ei=n74jUeGdIOGq4AT184CQAw&ved=0CDgQ9QEwAg&dur=561 nie poradził by sobie w terenie.

 

 

''Lepszym rozwiązaniem do tego byłby UAZ :P .Kuźwa to szło jak burza po najróżnistych wertepach :wink: .Żeby jeszcze silnik miał mocniejszy :norty:''

 

Tu się zgodzę w 100% :cool2:

powiec pamiętasz jak w UŁAZIE włączało się napęd na przód :mrgreen: ?

Mam sporo kolegów myśliwych,większość z nich ma nowoczesne samochody terenowe,ale jest paru co mają Łady Nivy ,Gazy i jest nawet UAZ I często te ostatnie w trudnym terenie radzą sobie naj lepiej.Tym bardzie że stres jest mniejszy jeśli chodzi o porysowanie przez gałęzie albo jakieś wgniotki :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

zasadnicza przewaga lady nad takim jeepem to fakt , że u mnie absolutnie nie martwie sie rysą na lakierze. A w terenie różnie bywa

Dlatego też mam samare bo betą nie wycieram się po lesie.

Nive bym kupił ale już nie mam miejsca w garażu. No i z wolnym czasem coraz gorzej.

 

A co do pokonywania wody to tu mały przykład.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Moderatorzy
Opublikowano

Jest miastowy i wcale nie zamierzam go targać w jakiś tam błotach itd.Za mocno go lubię i orurowanie jeszcze dostanie :D

Przewaga Zj nad Wj jest niewielka,ale jest.I nie chodzi tu wcale o napędy bo WJ ma fenomenalne napędy tylko jest dużo cięższy i szybciej grzęźnie.Dlatego nie nadaje się jako wyprawówka.Na wyprawówki przeważnie szykowane są Discowery-zwane potocznie dyskoteką,no i są sporo oszczędniejsze ze wzgledu na inne silniki.To samo dotyczy wszelkich Land Cruiserów,czy Patroli są za ciężkie i w błotku nie radzą sobie.WJ to ostatni Jeep z obydwoma sztywnymi mostami.

A teraz dopiero zerknąłem że na zdjęciu jest XJ to nie porównójmy z WJ tylko raczej z KJ,bo to Cherokee jest a nie Grand.

A tak praktycznie cywilny Wujot radzi sobie w terenie.

Ciekawe co na to Niva?

A tu taki trochę zmotany.

PS.Zapomniałem jeszcze dodać,że mój WG ma jeszcze jedną baaaaaaaaaaaardzo ważną zaletę-na niego dupy lecą :mrgreen:

Spróbuj to na Ładę zrobić hehe :norty: .

Ale nam się ciekawy temat zrobił :cool2:

ec2Wze6.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.