Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem autko nie chce palic. bmw e46 320D 136km. Na kompie wyszlo ze sterownik pompy wtryskowej a dokladniej MECHANIZM STEROWANIA DAWKA PALIWA. Mial ktos cos podobnego? jaki koszt moze byc naprawy??

 

Aha i dodam ze po przekreceniu stacyjki wskazowka od temp idzie na max...

Edytowane przez mariolek5
Opublikowano

nie, ty jedyny na swiecie masz m47 z pompa wtryskowa i pech chcial ze padlo na ciebie...

1000-2500pln zalezy gdzie bedziesz i co regenerowal, zacznij czytac internet bo nic jeszcze nie wiesz

i zmien tytol bo ci admin zamknie watek i nic sie nie dowiesz

Opublikowano
moze jakis sygnal idzie z czujnika temp ze jest za wysoka i odcina doplyw paliwa?? jak sie do filtra psiknie samostartu to auto na chwile zapali.
Opublikowano
Ten zawór jest dwufunkcyjny (dawka paliwa i zabezpieczenie przed awarią silnika np pętla pompy wtryskowej). Jeżeli masz zdolności manualne, narzędzia i sporo wolnego czasu to możesz próbować.
Opublikowano
znajdź w TISie jak wygląda wyciąganie pompy , zrób dokładnie to samo0 do momentu ściągnięcia pompy z zębatki .... będziesz musiał wykręcić przewody idące do wtryskiwaczy ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
dlatego też na początku zasugerowałem wymianę samego zaworu dawki. Bo to wystarczyłoby go wymontować z gniazda, przeciąć kable, wlutować i zamontować nowy. Wykasować błąd i sprawdzić czy da to efekt. Bo znowu możliwe, że sterownik sam w sobie mógł nawalić. TC a mówiłeś, że to Twój znajomy będzie naprawiał :wink:
Opublikowano
tak właśnie naprawia pompa jest w Polsce , ja jestem w UK ciężko wyjąć zdalnie , dlategoi tak to długo trwało ponieważ nie miałem ściągacza i blokady ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Kolego mariolek5 ale u Ciebie przecież nie trzeba zrzucać pompy tylko zdemontować sterownik. Gorzej jeśli to będzie zawór regulacji dawki uszkodzony, ale miejmy nadzieję że tylko jego tranzystor wymaga wymiany (nie mylę z zaworem przestawiacza, który także posiada tranzystor). Musisz go wymontować z silnika i oddać do kogoś kto się zna na lutowaniu albo spróbować samodzielnie naprawić ster, jeżeli po oględzinach wyjdzie że tranzystor padł.
Opublikowano

Sterownik wyjety bez pompy. Dzwonilem do takiego machera ale on stwierdzil ze ten sterownik sam od siebie raczej sie nie psuje i ze cos z pompa musi byc albo ten czujnik dawki paliwa czy cos. Ten czujnik zeby wyjac to trzeba cala pompe wyjmowac tak ?

 

 

Jesli chodzi o ten tranzystor czy cos to widac ze juz byl lutowany kiedys...

Opublikowano
Sterownik zalozony wskazowka od temp juz nie idzie na max. Ale auto i tak nie chce odpalic. Na plaka chwile zalapie i gasnie. Mozliwe ze jest zapowietrzone czy raczej bedzie przyczyna ze pompa jest do roboty?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.