Skocz do zawartości

jakie macie przebiegi w benzyniakach? szukam najwiekszego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mój-288 tysi

 

szukam większego oraz opisu jak sie autko spisuje,na jakim oleju jezdzi i jak sie sprawuje ogólnie

noga w chłodnicy
  • Odpowiedzi 61
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

528i mam 261tys. choc nie wiem czy prawdziwe czy ktos cofal kiedys

sprawuje sie bardzo dobrze, nic jej nie dolega, olej sheel [poprzedni wlasciciel] ja zmieniam na motul

...jesli bedziesz ja kochal ona to odwzajemni. BMW ta jedyna.
Opublikowano

U mnie w chwili obecnej jest 318 tys km i auto nadal na oleju 5W40, nie bierze grama od wymiany do wymiany :)

W chwili zakupu miało 225 tys potwierdzone książką serwisową, ja zrobiłem ponad 90tys.

Olej Castrol Magnatec.

Opublikowano
U mnie w chwili obecnej jest 318 tys km i auto nadal na oleju 5W40, nie bierze grama od wymiany do wymiany :)

W chwili zakupu miało 225 tys potwierdzone książką serwisową, ja zrobiłem ponad 90tys.

Olej Castrol Magnatec.

a co jak by brało olej to byś zalał gorszym?

http://www.directtraffic.pl/tl_files/clickad/zaufali_nam_small/bmw.pnghttp://kernest.fm.interia.pl/strzalka_w_lewo.gif. Zobacz link ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

http://www.youtube.com/user/RadekFiliks/videos?flow=grid&view=0

Opublikowano
U mnie w chwili obecnej jest 318 tys km i auto nadal na oleju 5W40, nie bierze grama od wymiany do wymiany :)

W chwili zakupu miało 225 tys potwierdzone książką serwisową, ja zrobiłem ponad 90tys.

Olej Castrol Magnatec.

a co jak by brało olej to byś zalał gorszym?

 

Nie zalałbym gorszym tylko zastanowiłbym się nad remontem :). Jak na razie auto spisuje się bez zastrzeżeń a mam nadzieję ze jeszcze długo mi posłuży. Gorszy olej nie wchodzi w grę :)

Opublikowano

Mój ma 250tys. Ale jak szukałem przez znajomych handlarzy to przebieg 1mln 200tys nie był niczym specjalnym. 600-900tys to normalka w R6 w benzynie. Silniki pracowały na syntetycznych olejach i chodziły cichutko i nie kopciły. Przebieg mnie odstraszał i nie kupowałem ich. Środek w takim modelu jest styrany. Chyba, że niemiec jeździł z pokrowcem na siedzeniu i kierownicy.

Takie auta szybko na naszych drogach mają padniętą zawieche. W niemczech niby ok ok a kilka tys pojeździ po PL to zaczynają się luzy itd.

Auto teoretycznie lepiej jak ma 10 lat i 400tys niż w polsce 10 lat i nawet oryginalnie 150. Zimne starty męczą silnik i nie ma silnik smarowania takiego jak na trasie. Dlatego silnik z przebiegiem sięgający pół mln jest w lepszej kondycji niż 200tys w polsce. Co też idzie zauważyć na rynku wtórnym.

Opublikowano

528i, na liczniku 278 tys, ale jak znam życie to pewnie +100 tys od handlarza jak nie lepiej.

Silnik wymieniony w zeszłym roku (od razu zdemontowany gaz) na wyjety ze stukniętego biemieckiego dyrektorskiego 728i automat z przebiegiem podobno 210 tys. Jeździ na 5W30 i między wymianami (na inspekcję olejową) nie musze nic dolewać.

A ile faktycznie - tylko Turki wiedzą :mrgreen:

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano
obecnie 368 z ogonkiem.

moja też coś tak

silnik wymieniony coś ze 70ooo temu

pierwszy silnik pad nie ze starości a od niepotrzebnych zdejmowań głowicy - wszystko było opisane na forum

Opublikowano
328 tysięcy kilometrów,przebieg autentyczny,wszystkie kilometry na pełnym syntetyku,silnik w bardzo dobrej kondycji
Opublikowano
te silniki przy 400-600tys nie powinny wykazywać jakiś niepokojących objawów zużycia. Oczywiście przy dobrym traktowaniu. A nie odpalaniu wkręcaniu na obroty głupią zabawą w bączki i laniu jakiś olei bo są tanie. Niektórzy myślą, że stare baczki i w124 robiły milionowe przebiegi bez remonto :)
Opublikowano
BMW 523i kombi, 296 tys. km plus pewnie dobre 100 tys. km, olej Castrol EDGE 5W30, bierze około 0,5 litra od wymiany do wymiany, krótkie trasy, i pocił mi sie silnik przez pokrywę zaworów, zobaczymy po wymianie odmy i uszczelki. JEśli chodzi o problemy to drobne typowe dla modelu (obudowa termostatu, czujniki wału i wałka, tuleje tylnej belki, LCM)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

310 000 + pewnie ze 100 000 w promocji.

Myślę , że nie więcej bo niektóre elementy zawieszenia są jeszcze fabryczne.

Przejechałem nią ponad 150 000.

 

A widziałem ostatnio u znajomego mechanika taką jak moja z przebiegiem 680 000 i nie wyglądała na tyle. Działała ładnie a on w niej robił klimę.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
680 tysi ja pie.....to jak na księżyc i spowrotem bo na księżyc z ziemi jest jakieś 350 tys kilometrow haa,tylko lakier nie wiadomo czy by lekko nie wyblakł na masce
noga w chłodnicy
Opublikowano
Pisanie tego co mamy na licznikach raczej mija sie z celem :) Ja mam na blacie 190 tys km, jak kupowalem miesiac temu to bylo 185 tys km. wiec nie wierze ze samochod 12 letni moze miec 185 :) chociaz moze nie kazdy smiga tyle co ja... w kazdym razie czy ma naprawde 185 czy 385 nie ma znaczenia :) kupilem bo byla tego warta, jak narazie byl problem ale spowodowany instalka lpg i jej zestrojeniem ale juz rozwiazany :)
A żyć możesz tylko dzięki temu, za co mógłbyś umrzeć...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.