Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 190
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam, koledzy jestem tu nowy także jakbym popełniał jakieś błędy to z góry przepraszam, wracając do tematu obserwuje wasze posty od dłuższego czasu i powiem że mam bardzo zbliżone problemy do tych co w temacie objawy są identyczne z tym że błędy jakie u mnie się pojawiają dotyczą wyłącznie sond lambda, miałem również nieszczelność z tym że nie było żadnego błędu w związku z tym, u mnie brakowało zaślepki kolektora ssącego było słychać ewidentne zasysanie powietrza nawet gazownik tego nie wykrył. U mnie na benzynie chodzi nawet nieźle trochę muli na gazie mam większe problemy mam nadzieje że regulacja wystarczy. proponuje zerknąć na te uszczelki może parcieją i spadają u mnie jednej nie było w ogóle. dolot rozebrałem cały i wszystko ok, myślę że mogę mieć problem jeszcze z odmą miałem jeden przewód popękany wymieniłem ale żadnej zmiany w obrotach nie zaobserwowałem.
Opublikowano
LucasBMW o jaką ci chodzi zaślepkę kolektora ssącego ?? u mnie też słychać zasysanie ale jak mi powiedzieli tak powinno być skąd jesteś ?? silnik masz na 2x vanosie ?? a o uszczelki wam chodzi pod kolektorem ??
Opublikowano

Kolego jeszcze nie ogarniam wrzucania rysunków więc powiem tak http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AV11&mospid=47637&btnr=11_2879&hg=11&fg=40

nr 17 i 15 to zaślepki u mnie brakowało nr 17 założyłem i teraz pali mi więcej gazu na bank no bo dostaje mniej powietrza tak na logikę, jestem z Warszawy, silnik M54 170KM

niestety mam go od marca tego roku więc dopiero go poznaje niestety nie wiem ile jest tam vanosów ale jak powiesz jak sprawdzić to zobacze INPE mam.

Opublikowano
Żebyś kolego nie pomylił tego zasysania mi też gazownik powiedział że tak musi być ale trzeba rozróżnić zasysanie przepustnicy przy dodawaniu gazu od ciągłego syku po prawej stronie pod obudową filtra kabinowego, jeszcze oprócz tego słychać syk w kolektorze no ale to jest normalne.
Opublikowano
U mnie brakowało jednej tej nr 17 i tak już nie zasysa powietrza z tym że u mnie nie było takiego błędu jak u ciebie mimo tego dzikiego powietrza, ja najpierw zrobię regulacje gazu i zobaczę co będzie dalej , mogę podać ci wartości mojego vanosa jak chcesz tak jak mówiłem zdjęć wstawiać nie umiem.
Opublikowano
Masz tutaj stronkę http://tinypic.pl/ zaznaczasz u góry że kilka zdjęć wybierasz prześlij i zapisuje ci na serwerze. Potem po lewej stronie masz Skopiuj kody linka wklejasz do forum i gotowe prosta sprawa :) a jak nie to wyślij mi na @ porównamy wartości :) [email protected] a co do powietrza to po zgaszeniu i odczekaniu z 3 s. jest pssyyyyy w czasie dodawania gazu tez jest psyyyy na wolnych obrotach lub stałych tego nie słychać
Opublikowano

Błędy 227 i 228 świadczą o przekroczeniu widełek adaptacji paliwowych, a nie o sparciałej gumie kolektora ssącego. Akurat lewe powietrze to jedna z bardzo wielu przyczyn tych błędów.

 

Błąd 18 to nie żaden problem z przepustnicą tylko uszkodzony czujnik wałka rozrządu - wydechowego.

 

LucasBMW twój problem powoduje źle wystrojona instalacja gazowa, pewnie jeszcze na badziewnych podzespołach. Błędy 227 i 228 pojawiają się jeśli gazownik skończy strojenie na autokalibracji na postoju. Niestety ten silnik wymaga dokładnego wystrojenia. Poszukaj dobrego gazownika który ci to zrobi. Popytaj na lpg-forum, na pewno znajdziesz kogoś kumatego w swojej okolicy. W Warszawie masz Nikodema - specjalista od LPG zwłaszcza w silnikach BMW.

Na razie skasuj sobie wszystkie adaptacje, pojeździj na samej benzynie to nie poznasz auta.

Opublikowano (edytowane)
Dzięki wielkie koledzy za podpowiedzi, a teraz do kolegi Qwet : Co do wystrojenia gazu zgodzę się z tobą że na pewno jest do poprawy bo tak jak mówię gazownik regulował gaz ale skoro miał dzikie powietrze to nie wierze że mógł być dobrze wystrojony od początku co do podzespołów bardzo się nie znam ale instalacja była montowana poza Warszawą a mimo to kosztowała mnie 2800 wydaje mi się że to sporo a prosiłem żeby założył coś lepszego , nie jest to pierwsze auto które gazowałem u tego gościa i wcześniej nie narzekałem, o jakości może świadczyć to że dwa tygodnie czekałem na listwę(czy jakoś tak) bo ta co została mu przysłana to jakiś szmelc. Niestety nie mogę rozczytać nazw podzespołów gorzej jak po lekarzu. U mnie błędy mają nr 202 i 203 i są bardzo częste praktycznie to jedyne błędy jeśli chodzi o silnik, co do kasowania adaptacji i jazdy na benzynie to nawet bez kasowania jak przełączę z gazu to od razu czuć moc, największym moim problemem jest ruszanie ze świateł w momencie dodawania gazu jest natychmiastowy spadek obrotów czasem nawet zgaśnie najbardziej odczuwa to się po włączeniu klimy jak silnik jest obciążony to gaśnie nawet przy dojeżdżaniu do świateł, powiedz kolego czy te objawy potwierdzają twoją teorię regulacji instalacji, a i jeszcze jedno czy kasowanie adaptacji to wykasowanie błędów silnika czy wykonuje się je jeszcze inaczej( sorry za idiotyczne pytania) ale naprawdę dopiero zaczynam przygody z tą marką a nie chce zbyt dorabiać mechaników którzy wymieniają wszystko po kolei lubię sam sobie radzić lub z pomocą forumowiczów :D Edytowane przez LucasBMW
Opublikowano
jak byś mógł to zrób więcej vanosa a z sondami coś nie tak u mnie są wykrzykniki na dwóch pierwszych ale w moim przypadku są sprawne muszę szukać innej przyczyny
Opublikowano

Więc masz coś bardzo nie tak z instalacją gazową. Już sama cena budzi podejrzenia. Jeśli na gazie czujesz stratę mocy to nie jeździj na gazie bo zniszczysz głowicę! Jeśli na benzynie jest okej to źle trafiłeś, powinieneś pytać na lpg-forum. Pewnie masz tam alaskę i valteki, a nawierty kolektora na wysokości otworów odmy, stąd wszystkie problemy.

 

Co do livedata to nic nie powiem bo twoje zdjęcia mi się nie wczytują.

Opublikowano
jeszcze nie mialem czasu zerknac. Ale widzac jak auto chodzi to mysle ze sa ok. Nie mam juz zadnych objaw tj. gasnace auto czy falowanie obrotow... i kontrolka nie wrocila :D, średnie spalanie po wawie mam 10 litrow co jest super bo wczesniej wachalo sie kolo 11 - 11,5 jak bede mial chwile to zerkne i zjecia porobie.... a pamietasz jakie mialy to byc wartosci dla mojego silnika?
BUNIA :)
Opublikowano
hmm. dobra dobra stronka :) moja bunia od 3 dni w warsztacie jest zobaczymy co wyniknie na raty sprawdzają bo nie mają czasu takie to mechanicy ale koleś ma pojęcie tylko już mnie wkurza że kilka samochodów robi i może w ciągu tygodnia zrobi :/
Opublikowano
cholera... i wróciła kontrolka :( fakt że.po tym dalej wszystko ładnie chodzi ale znów zwiększyła się dawka paliwa bo czuć z tylu z rur. cholera szczelność wszystko sprawdzane więc to chyba kwestia elektroniki może sterowniki silnika ?
BUNIA :)
Opublikowano
Odebrałem bunię po dwóch tygodniach i tak zrobiona regeneracja vanosa: luzy na tłoku vanosa tłoczenie szlifowanie itp. i uszczelniacze:D chodzi równo ogólnie oki vigor lepszy ale jeszcze to nie to:( Błąd po 30 km wyskoczył jak zwykle (18 czujnik wałka rozrządu) jutro znowu jadę do mechanika koszt z częściami i wymiana oleju plus wszystkie filtry wrrrr 1050 zł he :(
Opublikowano
jest moc !!!! Brak błędu 18 ale po 300km wyskoczyły dwa 227 i 228 brak kontrolki silnika super praca ale skąd te błędy ???? mechanik mówił że już chyba został sterownik silnika bo tak to wszystko sprawdzone ewentualnie cewki zapłonowe bo widać biały nalot a jak tam u ciebie kolego ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.