Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 190
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
hm ją się na jutro na poważnie umówiłem do mechanika będę mądrzejszy. vanos ssacy uszczelki do niego to ok 300 zł. z robota bo u mnie też tak wygląda. jeszcze może przepływa bądź nieszczelności w kolektorze. wrr cholera mnie bierze. ale trzeba to ogarnąć u mnie wszystko z 1 montażu 11 lat :) dam znać. ale jak usunęły wszystkie adaptację... to wszystko oki jakby problemu nie było ;)
BUNIA :)
Opublikowano

dzis oddalem autko i czekam na diagnoze... wrzuce fotki ktore zrobilem ostatnio przez INPE u mnie.

standardowo błędy .. ktos wie jak rozszyfrowac te dane zawarte ? cyferki ? bo juz wiem co oznaczaja błedy :)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4a94f871b26e7f1a.html

adaptacje paliwowe przed usunieciem błędu

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/763e513772aaa298.html

po usunieciu błedu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad6c2a7906a391d9.html

Vanos przed resetem http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/088d6ae761a32ac9.html po resecie :)http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2d4a310a9d67c265.html

PWG (co oznaczaja te wartosci ) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/26414a6161458206.html throtle to przepustnica a poti?

analog values (live data?) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3c9d781bfc3afbf5.html

 

jakies podpowiedzi ?

BUNIA :)
Opublikowano

Adaptacje paliwowe multiplicativ wyjechane w kosmos, coś jest bardzo nie tak. Błędy które się pojawiają wynikają właśnie z przekroczenia dopuszczalnych wartości adaptacji.

 

Poti to potencjometr. Tam masz potencjometr przepustnicy i potencjometr pedału gazu.

 

Gdybyś miał porządny program diagnostyczny typu DIS, mógłbyś sprawdzić każdy czujnik po kolei, w tym np. przepływomierz, vanosy. Program INPA pokazuje tylko wartości, a DIS powie ci czy są one prawidłowe i jak bardzo odbiegają od ideału, jaki jest stopień zużycia badanego elementu.

Opublikowano
a te multi czego moga sie dotyczyc? wczoraj przejrzane zostaly wszystkie kabelki ale nic juz nie znalezli... beda to kontynuowac w czwartek. Jakis pomysl na co szczegolna uwage powinni zwrocic? Moze to uszczelki przy kolektorze ssacym ?
BUNIA :)
Opublikowano
dzis odebralem auto... 2 dni roboty nic nie znalezli. Podlaczyli nowa przeplywke dobra i zepsuta jak tylko cos bylo nie tak wyskakiwal blad. Sprawdzili wszystkie przewody i uszczelki wszystko ok. Poskrecali wszystko porzadnie i kazali poczekac czy znow cos wyskoczy ? pacjent nie chce wspolpracowac... :P albo symuluje :). charakterna ta moja Bunia. Zobaczymy co bedzie dalej powiedzieli ze wszystko chodzi jak trzeba .... Moze to elektronika i np. sterowniki silnika i koncowka mocy czy jakos tak :D
BUNIA :)
Opublikowano

2 dzien jazdy w sumie juz ok 50 km zrobione....

obroty nie faluja, silnik nie gasnie wszystko ladnie i rowno pracuje (psssst odpukac :D ). Jak robili to rozebrali wszystko przejzeli wszystko doladnie i zadnego pekniecia nie znalezli wiec wszystko dokladnie poskrecali i sprawdzili srodkiem jakis nic nie wyplywa. Albo to jest jakies malutkie cholerstwo albo to poskladanie da dobry efekt... mam taka nadzieje. narazie czekam i zobacze czy kontrolka wyskoczy po 150 km jak to do tej pory miala zwyczaj :(

BUNIA :)
Opublikowano
A ja na razie nic nie robię jestem na wakacjach w Zakopanym. Ale nowa rzecz mnie boli na zimnym silniku słychać jak by jakaś osłonka telepała dzwięk od kolektora ssacego Dis był sprawdzany klapka nie ma luzu wiec co to może być ??
Opublikowano
A ja na razie nic nie robię jestem na wakacjach w Zakopanym. Ale nowa rzecz mnie boli na zimnym silniku słychać jak by jakaś osłonka telepała dzwięk od kolektora ssacego Dis był sprawdzany klapka nie ma luzu wiec co to może być ??
Opublikowano
W środę daję do mechanika znowu vanos wyskakuje mi ciągle błąd czujnik wałka rozrzadu może to wiązka przewodów bo jak na wł. silniku wyciągam wtyczkę zero reakcji. Znalazłem kozaka do bmek wiec może dojdzie o co chodzi
Opublikowano

Dodaje co mi wyszło z kompa cały czas dwa błędy http://tinypic.pl/csyzmqbmh62d i http://tinypic.pl/dws1vkzud74k

teraz VANOS na biegu jałowym

http://tinypic.pl/759o2lq76qto

http://tinypic.pl/903g51pjykgu

http://tinypic.pl/vud13fkdh72f

http://tinypic.pl/yho9c9xsla3m

http://tinypic.pl/l5o4fuz6jwc5

http://tinypic.pl/o78svp9ern82 INTERESUJE MNIE TO !!!( NW current time-otlent) cały czas wszystko jest na 1.00

Sondy

http://tinypic.pl/dv0itol7mevq

http://tinypic.pl/q1l0lng4nfwd

 

Może ktoś tu odczyta vanosa ::) ehhhh z moją bunią :(

Opublikowano
227.... 100 % masz nieszczelności.... u mnie po wymianie wszystkich popekanych przewodów dalej wyskakiwalo. pomogło rozłożenie dolotu oraz złożenie od początku. a i wyczyscili przepływke i krokowca. i teraz bajka :)
BUNIA :)
Opublikowano

uszczelki w kolektorze? u mnie tez tak bylo. Ze ten blad powracal razem z 228. i to 100% nieszczelonosc. u mnie za 3 razem wszystko powoli poskrecali od poczatku i teraz jest gitara. 2 razy wczesniej sprawdzane byly wszystkie przewody, mozesz miec jakies male pekniecie.

ten blad 18 to wg. http://www.my330i.com/odb2a.php jest to problem z przepustnica... i tam tez mozesz miec nieszczelnosc

BUNIA :)
Opublikowano
kolektoru nie ściągałem ale od przepustnicy i disa uszczelki w dobrym stanie wszystko git ale najpierw jeszcze tego vanosa sprawdzą i zobaczymy dalej co będzie wrrr
Opublikowano
mi mowili ze czesto sie zdarza ze wlasnie uszczelki przy kolektorze parcieja. moze sprawdz je sobie w sumie komplet uszczelek kosztuje ok 90 zl
BUNIA :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.