Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

rozszczelnił mi się mój org ic, chciałem pierwotnie kupić używkę ale wpadłem na stronę fmic.pl i postanowiłem zamontować większy

sprzedający zasugerował mi 550x180 http://www.fmic.pl/product.php?id_product=11 - wejść wejdzie

mógłbym próbować wcisnąć większy ( wyższy ) 550x230 http://www.fmic.pl/product.php?id_product=10

jest sens ? zakładam że ic większy niż org i tak "coś da" - w połowie maja jadę na mapować

a że dużej różnicy w kasie nie ma, robota ta sama ( chociaż nie mam pewności że ten 550x230 bez problemów wejdzie ) bo zderzak mam zwykły

będzie jakaś różnica odczuwalna dla silnika między 180 a 230 wysokości ic - oba i tak wyższe niż seria, też niby czym większa powierzchnia ic tym lepiej

ic będe zamawiał w poniedziałek ale chce zaczerpnąć opinii jeszcze tu na forum

Opublikowano

przez to że turbina "weźmie głębszy oddech" chłodniejszym powietrzem będzie większa turbo dziura ?

z tego co pamiętam własnie na pikniku 29.04 roger dostał po tyłku właśnie od sztuki z większym ic

a oba były po programie

Opublikowano

nie no napisałem że podejmuje się tematu większego ic tylko dlatego że będę stroił furę za 2 tyg

zakładam że na serii powinien silnik się lepiej zbierać, zwłaszcza pow 22 stopni temp zew - to tylko teoria

a chodzi mi który lepiej 550x180 czy 550x230 do mojej wsadzić bo i tak będę stroił

chodzi mi tylko o wynik, z którym lepszy wynik strojenia i zadowalający wykres mocy się uzyska

Opublikowano
z tego co pamiętam własnie na pikniku 29.04 roger dostał po tyłku właśnie od sztuki z większym ic

a oba były po programie

 

Dostał nie dlatego że w drugim aucie był większy IC choć faktycznie było mega gorąco więc IC na bank zrobił robotę .

Tylko dlatego że oprócz modzonego IC pył jeszcze podawany do kolektora metanol pod ciśnieniem.

To daje kopa i sporą przewagę ........ samo IC sprawa marginalna.

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
nie no napisałem że podejmuje się tematu większego ic tylko dlatego że będę stroił furę za 2 tyg

zakładam że na serii powinien silnik się lepiej zbierać, zwłaszcza pow 22 stopni temp zew - to tylko teoria

a chodzi mi który lepiej 550x180 czy 550x230 do mojej wsadzić bo i tak będę stroił

chodzi mi tylko o wynik, z którym lepszy wynik strojenia i zadowalający wykres mocy się uzyska

Kolego zakładaj większy na pewno po strojeniu wyjdzie ci to na plus ja mam u siebie naprawdę wielkiego IC-ka i chłodzenie jest bardzo dobre a w wielkie upały jest to podstawą.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano (edytowane)
przez to że masz taki duży IC udało się zmniejszyć ciśnienie doładowania do 2440 mbar tym samym obniżyć EGT co wpływa bardzo dobrze na kiepskie kolektory wydechowe , bo z tego co pamiętam to jeszcze masz oryginalny ... Edytowane przez TC

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
przez to że masz tak dużo IC udało się zmniejszyć ciśnienie doładowania do 2440 mbar tym samym obniżyć EGT co wpływa bardzo dobrze na kiepskie kolektory wydechowe , bo z tego co pamiętam to jeszcze masz oryginalny ...

Tak mam jeszcze ori kolektor i jak na razie nic z nim się nie dzieje :)

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
wow, jestem pod wrażeniem, że jeszcze istnieją M57N z oryginalnym kolektorem wydechowym :D
Opublikowano
a jesteście na milion procent pewni, że nie ma małych pęknięć? to można łatwo przeoczyć a jeśli są jeszcze niewielkie pęknięcia to nie daje żadnych objawów. ja dopiero się zorientowałem po lekko okopconym kielichu i okolicy turbo...
Opublikowano
Jestem nawet na 2 miliny procent pewien ze wszystko jest szczelne. Nic nie jest okopcone. Wszystko czysciutkie i suchutkie.

Ja jestem również tego pewien :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

no dobra - mając na uwadze że będę chip-ował niedługo (t.j około półtora tygodnia ) a mój seryjny ic jest nieszczelny to ponownie zapytam dla pewności

który ic mam wybrać 550x180 czy 550x230 żeby był sens i żeby nie wyszło gorzej niż na seri ic ( ale to chyba niemożliwe )

Opublikowano
no dobra - mając na uwadze że będę chip-ował niedługo (t.j około półtora tygodnia ) a mój seryjny ic jest nieszczelny to ponownie zapytam dla pewności

który ic mam wybrać 550x180 czy 550x230 żeby był sens i żeby nie wyszło gorzej niż na seri ic ( ale to chyba niemożliwe )

Bierz większy i nie będziesz żałował :)

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • 1 rok później...
Opublikowano

Podepne się pod temat :D

Mam takie pytanko Co dajie wiekszy IC :?: ? ma wpływ na moc? :?: Czy jak jak bym dal wiekszego Fimica to był by wpływ na moc i czy od nowa musiał bym mape robic? z tych 186koni ktore teraz mam bylo by coś wiecej? :?:

 

bo tu pisze ze jakis jest sportowy? w 3.0d http://www.ecuproject.pl/bmw-e46-330d-chiptuning-intercooler

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.