Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie mój znajomy chce żebym mu kupił w Anglii m3 e46 i ja przerobil :mad2:

 

Czy to jest trudne do zrobienia ?

Co z wiazka elektryczna? Czy trzeba kupić z eu bo żadne lutownie sztukownie mnie nie kręci :mad2:

Czy ściana grodziowa jest przygotowana na taka przekladke?

Czy silnik trżeba wyciągać?

Czy ktoś to tu robił?

 

Chodzi o rok 2004 100tys mil .

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano
dowiadywałem się o przekładki, przybliżony koszt razem z robotą wynosi 10 tys zł.
Opublikowano
Potem tego nie sprzedasz. Kupujący sprawdzi po vinie że była przekładka i od razu zrezygnuje.

 

Aż tak złe? On sie napalil ze ma ja za 7 tys funtów bezwypadek z duża nawi itp smg .

Pogadam z nim co. Tym sadzi nic nie mówił ze bedzie to chciał szybko sprzedać .

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano

Jeśli kupisz tanio, tanio przerobisz i potem tanio wystawisz to raczej sprzedasz i nie będziesz miał straty.

 

Pamiętaj że im więcej bajerów w M3 tym większa masa auta.

Sama wiązka do Navi waży 23 kg :mad2: To samo elektryczne fotele itp. Wtedy M3 staje się ciężkie jak seria 5.

Opublikowano
Uświadom kolegę, że koszty utrzymania M3 są znacznie wyższe niż e46! Założę się, że nie bierze tego pod uwagę.
Corolla e11 FL --> BMW e46 FL (M47/TU) --> R18A2
Opublikowano
bmw zawsze sie sprzeda a jeszcze m3 ,czym anglik jest gorszy od europy,jak sie przelozy z glowa to wychodzi pelnowartosciowa europa,duzo ludzi kupuje angole i je przerabia bo auta mozna trafic z malym przebiegiem serwisowane i bezwypadkowe,a u nas kupic niebite m3 tez sztuka ,ja bym bral angola i przekladal,poszukajcie czlowieka mistrz w przekladkach angoli kazdy go chwali w polsce kolega WRONA
Opublikowano
bmw zawsze sie sprzeda a jeszcze m3 ,czym anglik jest gorszy od europy,jak sie przelozy z glowa to wychodzi pelnowartosciowa europa,duzo ludzi kupuje angole i je przerabia bo auta mozna trafic z malym przebiegiem serwisowane i bezwypadkowe,a u nas kupic niebite m3 tez sztuka ,ja bym bral angola i przekladal,poszukajcie czlowieka mistrz w przekladkach angoli kazdy go chwali w polsce kolega WRONA

 

Obiektywnie patrzac na kwestie zakupu "anglika" to jesli jest tylko dobrze przekladka wykonana to czemu nie wziac takiego auta, sam mieszkam w UK i jak wszedzie sie trafiaja sztrucle ale ceny w porównaniu do np. polski za ten sam samochód w UK to naprawde spora róznica a auto to samo, no chyba ze komus przeszkadza kiera po "nie wlasciwej" stronie :D

Opublikowano

Sciana grodziowa jest symetryczna, im auto prostsze tym lepiej.

M3 z navi??? po co?

Opublikowano
Sciana grodziowa jest symetryczna, im auto prostsze tym lepiej.

M3 z navi??? po co?

 

w przypadku M3 nie należy w ogóle marudzić na obecność lub brak navi. to nie jest Golf TDI żeby można było przebierać w tysiącach sztuk... należy patrzeć na stan techiczny i nie grymasić nad wyposażeniem.

Opublikowano

proponuje też wywalac fotel pasażera i kanape i zaoszczedzic kolejne ze 20kg plus przejscie na diete bo przeciez jak ktos wazy ze 100kg to albo idzie na diete albo nie kupuje navi :D nie popadajcie w skrajnośc ze navi nie jest fajna czy elektryka foteli :D dla takich co tego nie potrzebują zrobili odpowiednią wersje przecież CSL :)

 

dla mnie przekładka to nic złego, auto przełozonego nie dyskwalifikuje jesli jest to zrobione dobrze i profesjonalnie a nie w stodole.

 

niech bierze i sie cieszy :) wole przełożonego anglika niż polski szrot malowany z każdej strony i skręcony o 200tys.

szukam
Opublikowano

Czy navi jest fajna ...nie wiem bo nie miałem i nie chcę. Mialem natomiast elektrykę foteli i jest to tak potrzebne jak sandały zimą.

Każdy kto ma jakiekolwiek pojęcie o budowie sportowego samochodu wie, że czym lżejsze tym lepiej...ale z glową. Jakiekolwiek wywalanie siedzeń czy wycinanie blachy nie wchodzi w rachubę bo zakłóca balans auta.

Celowo wspomniałem o tym, że czym prostszy anglik tym lepiej. Dodatkowo dobrze jest wybrac pospolite wnętrze, będzie mniej szukania odpowiednich plastikow.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

moje zdanie jest takie,ze jak najbardziej. auta z anglii sa w znacznie lepszej kondycji i maja bardziej wiarygodny przebieg.jesli chodzi o przekladke to ja robilem ostatnio sam w seacie toledo z anglii i jest super.auto smiga jak trzeba.zarejestrowane.jesli o bmw chodzi to napewno sciana jest symetryczna.masz tu linka...pieknie opisane...ja z niej korzystalem przy zmianie swojego seata....

http://angliki.info/content/bmw-e36-320d-2000r-247/

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Aż tak złe? On sie napalil ze ma ja za 7 tys funtów bezwypadek z duża nawi itp smg .

 

Nie wiem czy przy dzisiejszej cenie funta jest to opłacalne. Poza kosztem przełożenia dojdzie jeszcze koszt rejestracji w Polsce. Sama akcyza jakies 7 tys zł jak nie lepiej.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hmmm, jeździłem kilkami taki przerabianymi i nie wiem czy to zalezy od warsztatu czy co, bo w żadnym nie było tak jak w pełnowartościomy EUROPIE czy pełnowartościomy angolu. Coś zawsze gdzieś tam skrzypi, popiskuje, gdzieś tapicerka odchodz. Osobiście z tego wzgleu bym sięnie bawił, bo na dzień dzisiejszy nie ma aż takich oszczędności w stosunku do aut z np. DE.

 

ZENEK, A kolega kupuje czy Ty kupujesz na handel?? :norty:

 

PZDR>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ja mialem Focusa angola.,wszystko zrobione jak trzeba a sprzedalem za taka sama cene jak chodzily wtedy nasze Focusy.
Opublikowano
Hmmm, jeździłem kilkami taki przerabianymi i nie wiem czy to zalezy od warsztatu czy co, bo w żadnym nie było tak jak w pełnowartościomy EUROPIE czy pełnowartościomy angolu. Coś zawsze gdzieś tam skrzypi, popiskuje, gdzieś tapicerka odchodz. Osobiście z tego wzgleu bym sięnie bawił, bo na dzień dzisiejszy nie ma aż takich oszczędności w stosunku do aut z np. DE.

 

ZENEK, A kolega kupuje czy Ty kupujesz na handel?? :norty:

 

PZDR>

 

Na Handel sie nie oplaca ,wole kupic cos taniego i tyle samo zarobie co na M3 :cool2:

A najlepiej sie zarabia na Oplach np tkie corsy znajomy sprzedaje jak buleczki w Lidlu :D

 

Co do dobrze utrzymanych M3 w DE to ceny sa srednio po 14-17tys euro i bron Boze od Turka :mad2: widzialem pare takich aut :nienie:

 

Kolega sie zastanawia jak cos to Samolocik i tanie linie lotnicze :D

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.