Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Grzanie skóry jest, ale w upalny dzień jak zostawi go na parkingu :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Czyli koles po prostu dopisal jakas opcje ktorej nie ma, zeby przyciagnac klienta (ale akurat na podgrzewanych fotelach w ogole mi nie zalezy).

 

Realny moze byc przebieg 230 tys.? Wychodzi srednio niecale 30 tys. rocznie.

Opublikowano
Realny moze byc przebieg 230 tys.? Wychodzi srednio niecale 30 tys. rocznie.

Ten przebieg jest równie realny jak prawdziwość twierdzenia o domniemanym "pierwszym właścicielu" tego pojazdu.

Chyba że sprzedający miał na myśli magiczne powiedzenie: "Pierwszy właściciel w Polsce" :cool2:

Oczywiście są wyjątki od reguły i przebiegi perełek ściąganych na handel do Polski zza Odry są zgodne z tym co napisano w ogłoszeniu albo sprzedający pisze/mówi prawdę na temat przeszłości samochodu.

Wszystko możesz zweryfikować przy odrobinie samozaparcia i dobrej woli sprzedającego ale w wątpliwych przypadkach nie liczyłbym na owocną współpracę.

Opublikowano

No jesli wspolpraca nie bedzie owocna to mozna domniemywac, ze chce cos ukryc i dalej nie trzeba drazyc tematu.

 

Mozna sprawdzic historie serwisowa BMW przez telefon? Czytalem troche o tym na forum i zauwazylem, ze kazde ASO ustala swoje zasady. Koles niby posiada ksiazke serwisowa do auta, ale tez moze byc podrobiona.

 

Znalazlem kontakt do tego ASO w Belgii w ktorym auto bylo serwisowane. Zadzwonie do nich i zapytam sie czy mozna uzyskac u nich historie serwisowa auta. Macie jakies doswiadczenia z ASO na zachodzie, tez robia problemy z tego typu informacjami?

Opublikowano

Jeśli posługujesz się swobodnie językami obcymi (francuski, niemiecki albo niderladzki z tego co pamiętam) to warto przedzwonić do tamtejszego ASO - być może masz szansę na odkrycie części historii tego pojazdu.

W Polsce poznawanie historii serwisowej w ASO BMW to temat rzeka - zazwyczaj przeciętny Kowalski jest skazany na porażkę szczególnie jak chce coś załatwić via telefon. ASO zasłaniają się ochroną danych osobowych co u osób orientujących się w temacie może budzić jedynie uśmiech politowania....

 

Co do samochodów z Belgii to zapytaj sprzedawcę czy ma Car-Pass (jeśli nie to odpuść temat). W tych papierach mógłbyś znaleźć np. przebieg pojazdu (dopóki poruszał się on po Belgii).

W Belgii funkcjonuje jeszcze coś takiego jak "karta przeglądów" gdzie rejestruje się wszystkie wizyty w warsztatach - tym też warto się zainteresować.

Opublikowano
No ja niemieckiego nie znam, ale siostra studiuje filologie niemiecka, wiec moze mi pomoc. Wydaje mi sie, ze bede musial jednak sam wybrac sie po auto do Niemiec, jakos jestem juz zniechecony do zakupu auta w naszym kraju. No chyba, ze od kogos z forum:)
Opublikowano

Radius_bo autka z za zachodniej granicy również w 100% nie gwarantują sukcesu.

Możesz przejechać 800km w jedną stronę a na miejscu wychodzą lejące wtryski (z grubsza drgania autka) oraz kompletne sprzęgło i dwumase do roboty i "zerowa podatność" Właściciela na negocjacje -> Przyjechał tyle to kupi.

 

Teoretycznie sensowne autko od forumowicza (e46 320d z +03r) to na pewno większy wydatek niż sztuka omawiana ;).

Niestety wszyscy jesteśmy ludźmi i w kwestii finansowej zaleca chociaż częściowa ostrożność, bo cztery kółka od pasjonaty ;) mogą również nie zadowalać stanem.

 

Najlepiej nowe z salonu hehe :mrgreen: .

 

Sierpc E46 320d:

 

- przód a dokładnie spasowanie przedniego zderzaka wymagało by dokładnej analizy na miejscu/weryfikacji bez-wypadkowości;

- wydaje mi się, że obroty na jałowym biegu mimo nieosiągniętej roboczej temperatury i konkretny ;) ustawieniu dmuchawy są za wysokie.

 

P.S. Daleko Masz do omawianej Bumki :?:

Opublikowano

Opcja zakupu od Forumowicza jest najlepsza wg. mnie - często możesz w sposób dosłowny prześledzić "historię serwisową" takiego samochodu używając wyszukiwarki :wink:

Wiadomo że musisz się wtedy nastawić na kompromis jeśli chodzi o wyposażenie etc. ale warto poświecić np. grzane fotele na rzecz zdrowego silnika.

 

W Niemczech też się cudów nie spodziewaj - dobre ogłoszenia od prywatnych właścicieli znikają już po 1-2 dniach i trzeba trochę czasu spędzić z ręką na pulsie żeby dobra sztuka nie przeszła Ci koło nosa.

Każde rozwiązanie ma swoje wady i zalety i od Twoich zasobów oraz ilości czasu zależy co wybierzesz.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w zimę zatęsknisz za podgrzewanymi fotelami :mrgreen:

ja nie tęsknię.

ciągle zapominam ich włączać tak szybko łapie temperaturę :mrgreen:

ZADBANY JAKBY MIAŁ NAJWYŻEJ 100 TYS czyli licznik skrańcować i się cieszyć, głupia gadka.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

mój jest klekot.

skóry nie ma to może dlatego.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
P.S. Daleko Masz do omawianej Bumki :?:

 

Bardzo blisko, ale nie mam takiego sprzetu i doswiadczenia jak Ty, zeby sprawdzic. Zastanowie sie nad Twoja propozycja. Brzmi profesjonalnie:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.