Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

 

Powoli przygotowuję się do zakupu kolejnego samochodu ze stajni BMW ( obecnie e46 2.0 150KM ) pod nóż trafił model x5 e53 problem tylko z doborem silnika i wersji ( przed lift albo po lifcie ) Przyznam, że początkowo chciałem skusić się na Diesla ze względu na spalanie oraz moment obrotowy dzięki turbince ale ostatecznie wybiłem sobie ten pomysł. Drugą opcją była wersja z motorem 3.0i ale doszedłem do wniosku, ze kolosa o wadze 2.5 t coś musi napędzać :) Ostatecznie stanęło na jednostce v8 ( niesamowity klank silnika ) Tutaj zaczyna się moje pytanie : Czy zarówno w wersji przed i po liftingowej warto dopłacić i wziąść wersję mocniejszą tj. 4.8i albo 4.6i ? Interesuje mnie czy mocniejsze jednostki są w jakiś sposób poprawione względem słabszych ? Oglądałem dane techniczne tych jednostek i szczerze nie wiem czy warto pakować się w większe spalanie aby zyskać 0,7 sekudny do setki ? Przyznam szczerze i tutaj mogę urazić niejednego posiadacza jednostki benzynowej ale 2 modele, które mam na oku są wyposażone w instalacje gazową, która wiadomo coś tam z mocy odbierze stąd moje pytanie :) Druga sprawa czy posiadacze instalacji mogą mniej więcej określić jakie jest spalanie gazu w poszczególnych jednostkach ? Z góry proszę o wyrozumiałość przeciwników gazu ale samochód będzie użytkowany w trasie stąd konieczna instalacja ( jednostka diesel nie wchodzi w grę ) Na koniec chciałbym się dowiedzieć czy wersja Po liftingu wniosła jakieś istotne poprawki względem awaryjności ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mysle ze to kwesja preferencji jest.ja osobiscie oczywiscie nie raz, namawialem na zakup x5 po lifcie jesli fundusze na to pozwalaja.podstawowa przewaga to naped x-drive noi x5 przed liftem wyglada staro juz niestety...wiec pozostaja dwa silniki 4.4 325km lub 4.8 360km.to oczywiscie juz wiesz.roznica rzedu 0.7 s do 100 to jest duzo, odczuwalnie to duzo, na papierku nie.druga kwestja czy warto?nie wiem.jest to topowa wersja x5 wiec w standarcie bedzie wszystko czego ze swieczka szukac w innych modelach.technologicznie te dwa silniki sa takie same.napedowo tez to samo.zawieszenie: wersja is ma pneumatyke dodatkowo z przodu, wieksze felgi w standarcie( to akurat zle,twarde jak diabli), duzo mocniejsze hamulce, poszerzenia nadkoli, dokladki, zegary itp.jesli chodzi o gaz, auto chodzi bezproblemowo.napewno po lifcie pala mniej niz przed liftem.moja 4.4 pali okolo 17-22 lpg w miescie a poza miastem jest zancznie lepiej tzn.latwo to obliczam: ucinam zero od predkosci powyzej 120 czyli 120km/h pali 12, 140km/h pali 14, 200km/h pali 20.....
Opublikowano

sam tez szukam X-sa dla siebie polifta tylko co z tym silnikiem?Wyciek plynu w silnikach N62 blad konstrukcyjny zostalo to juz poprawione w wersji poliftowej czy dalej dzieje sie to samo? przedstawiam film chodz to bmw seri 7 ale silniki te same.......

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.