Skocz do zawartości

E34 520 m50 24v 1991r Problem z czujnikiem wału rorządu


Jocker85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zaprowadziłem swoje auto do mechanika gdyz nie chciało mi odpalac za pierwszysm razem. Musiałem dość długo kręcić a jak juz załapało to trzymac powyżej 1800 obrotów tak z 20sek by normalnie chodziło. Jak sie okazało do wymiany był przepływomierz oraz czujnik wałka rorządu.

Z przepływomierzem sobie poradziłem gdyz po numerach kupiem uzywke ale w super stanie tak z czujnikiem mam ogromny problem.

Mianowicie o co chodzi ze na starym czujniku ma numer 1724055.2 i jak wrzuciłem na jeden serwer aukcyjny ten numer to wyswietlaja mi sie czujniki do e34 jak i 36.

Czy przykładowo ten do e36 z takim samym silnikiem 2.0l bedzie pasował do mojej E34 m50 520 24v 1991 r. ? skoro numer jest na wtyczce taki sam jak w moim starym czujniku ?

I jeszcze mam jedno pytanie. Zakupiłem juz wczesniej jeden nowy czujnik ale okazał się niedobry mimo iz parametry do jakiego modelu pasuje były zgodne z moim a mechanik mówił ze nie pasuje, chodzi o czujniki które prezentyje na zdjeciu.

 

http://img4.imageshack.us/img4/7088/sdc12565q.jpg

 

 

Pierwszy to jaki wyjąłem od siebie z auta

Drugi to jaki zakupiłem ale okazał się zły gdyz czujnik inny i wtyczka ( zamiast 3 wybrzuszeń ma 4 )

Trzeci mimo ze czujnik dobry to zła wtyczka tak samo 4 zamiast 4

To teraz juz sam nie wiem wszystkie parametry zgodne z moim autem a żaden nie pasuje.

Edytowane przez Jocker85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Trzeci czujnik na fotce pewnie jest od 1,8 ale to nie przeszkadza,wystarczy z tego co pamiętam usunąć 2 ząbki na wtyczce i wchodzi bez problemu.Środkowy czujnik jest od 2,0 na vanosie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Napisałem Ci że przy ostatnim czujniku trzeba usunąć 2 ząbki te co nie pasują(bo dwa pasują z tego co pamiętam to te szerzej rozstawione i trzeba je zostawić).Ostatni czujnik masz od 1,8 i różni się właśnie ząbkami wtyczki,rezystancja jest ta sama więc wkładaj i śmigaj.Już tak robiłem z braku laku.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jednym słowem wacek a nie mechanik. Wiadomo mechanikowi nie wypada powiedziec że " panie weźmiemy te dwa niepotrzebne wybrzuszenia zlikwidujemy " i tak spróbujemy. Kurde kupiłem tylko nie potrzebnie 3 nowe czujniki z czego jeden był dobry tak jak pisze kolega wyzej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mam jeszcze takie pytanie. Czy czujnik od E36 18si bedzie pasował do E34 2.0 jak na wtyczce jest taki sam numer czyli 1724055.2 bo własnie taki wpadł mi w ręke od znajomego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Pasuje.Tulko musi wyglądać jak ten na pierwszej fotce z wystającym bolcem.Dla pewności możesz zmierzyć opór między 1 a 2 pinem ma wynosić około 1280omów
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.