Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Nie od dzis znany jest problem w silnikach np M52 czy M54 (moze innych tez ale o tym nie wiem) ze przy ostrej jezdzie np po torze zaczynaja klepac zaowry poniewaz smok w misce olejowej nie zasysa oleju tylko powietrze przez jakis czas (szczegolnie przy jezdzie w lewo). Z angielskego jest to zwane "oil starvation" i objawia sie klepaniem zaworow poniewaz olej nie dociera do glowicy w wystarczajacej ilosci i luz zaworowy nie jest regulowany tak jak powinien. Po jezdzie po torze zarowno ja czy wszyscy inni koledzy mielismy to samo - napierdzielaja tak zawory ze masakra. Wystarczy troche pojezdzic spokojnie i wszystko sie uspokaja. Na forach e46fanatics czy innych mozna szerzej o tym poczytac. Lekarstwa o ktorych czytalem sa trzy: 1) Miska od M3 z dwoma smokami - drogie rozwiazanie 2) Wlac litra oleju ponad stan - nie przemawia to do mnie 3) Zamontowac wkladke do miski olejowej ktora zapobniegnie temu zeby smok przestal zasysac powietrze a przez caly czas olej - najfajniesze rozwiazanie. Jednak to ostatnie z amerykanskiej strony kosztuje ok 200USD. Czy ktos z Was przerabial podobny tamat, ma jakies doswiadczenie albo firme Polska ktora produkowalaby podobne wkladki do miski olejowiej? Jesli chodzi o te wkladki to mam tu na mysli: "http://store.vacmotorsports.com/vac---m52tu-m54-oil-pan-baffle-p1435.aspx". Ja uzywam autka troszke ostrzej czasami i to ze nie jest w 100% zawsze smarowany nie odpowiada mi a na forum nic nie znalazlem. Z gory dzieki z odpowiedz.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie (Panie) - odswiezam temat. Ma ktos moze jakies doswiadczenie z tym co ponizej? Dzieki
Opublikowano
Tory to ja widuje głównie w tv, ale wg mnie nie masz co szukac więcej, bo taniej raczej nic nie znajdziesz (teraz kosztuje to 160$).
Opublikowano

Nie tylko w BMW klepią zawory. W moim escorcie klepały i to był sygnał że już cały olej wyciekł i trzeba dolać butelkę :lol:

 

A tak poważnie to ciężko coś doradzić. Na tor kupuje się M3, a nie cywilne uliczne BMW. Doraźnie możesz nalać ponad kreskę maksimum - lepsze to niż brak smarowania pod odcinką.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.