Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Dzis moje auto dostało muła na niskich obrotach. Do 2 tys obrotow prawie wogole nie przyspiesza. Nie posiadam kabla, wiec nie moge teraz zdiagnozowac przyczyny. Powiedzcie jakie sa wasze przypuszczenia. Pozdr.
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Opublikowano
Kupiłem z wirusem. Robione we włoszech. Zrobiłem tym autem 90 tys i wszystko bylo ok. Pompa wtryskowa robione. Pozatym w silniku nic
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Opublikowano

test przepływomierza robiłeś? dochodzi ekonomizer do końca?

 

podstawa wiadomo trzeba zobaczyć czego autku brakuje no ale tutaj chyba można jeszcze podejrzewac EGR lub turbina jest źle sterowana na początku obrotów i tutaj dwa przypadki czyli uwalony zaworek albo jakieś dziury w wężykach podciśnienia.

szukam
Opublikowano
Nie robiłem zadnego testu. Ekonomizer rosnie dopiero jak autko zaczyna przyspieszac. Mozecie mi napisac jak mam to dokladnie wszystko posprawdzac?
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Opublikowano
Bez logów nic nie uda się powiedzieć. Ale na 99% będzie to problem z podciśnieniem (przewody, elektrozawór, gruszka turbiny) - w takiej kolejności bym sprawdził. U mnie miałem identyczny objaw, a padnięty okazał się elektrozawór.
Opublikowano
Mam nowe wiesci. I chyba przyczyne.. kiedy wskazowka temp. opadła ponizej 90 stopni wszystko wrociło do normy. Teraz wieczorem wszystko jest ok nawet jak ma 90.. Podobno te silniki maja tak, ze po przekroczeniu 90 stopni auto traci moc. Jak temp idzie jeszcze wyzej, auto gasnie. I chyba w moim przypadku jest za wysoka temperatura... Chociaz wskazówka nie wychyliła sie za polowe ani troche :nienie: Co o tym sadzicie?
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Opublikowano
bzdura ... od 88 -92 normalna temp. pracy ... 94 w korkach tez nie jest poroblemem , wiatrak włącza się trochę ponad 100 stopni a żaluzje otwierają się przy bodajże 108 stopniach ... zabezpieczenie temp. ustawione dużo wyżej ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Wie ktos moze co jest grane? Było sporo tematow o utracie mocy po rozgrzaniu silnika, ale zaden nie doszedł do skutku.. :(
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Opublikowano
Nieee nic nie dymi własnie.. Wczoraj nawet to sprawdzałem.. Teraz mi sie przypomniało ze rok temu tez tak było, tylko ze miałem wtedy uszkodzony wentylator i temp szła lekko za 90 i myslałem ze to jest przyczyna... Teraz wiem ze to raczej nie przez to. Szczerze mowiac czekałem na Twoja pomoc :cool2:
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Opublikowano
Tak jest wszystko w jak najlepszym porzadku. Idzie od dołu do gory bardzo dobrze. Jak jest nagrzany tez jest dobrze. Jest zle jak bardzo go napioke :P
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Opublikowano
Karol ciekawy motyw z tą temperaturą. Jestem ciekaw jaką wtedy temperaturę ma paliwo. Niestety, aby to sprawdzić potrzebny jest interfejs. Chciałbym pomóc, ale możliwości jest tyle że nie ma sensu wypisywaniem ich psuć Ci nocy :wink: Ale mam pewne podejrzenie związane właśnie z temperaturą paliwa. Sprawdzałeś może kiedyś stan drożności chłodnicy paliwa czy nie jest zapchana?? pozdr
Opublikowano
Motyw bardzo ciekawy.. Znalazłem sporo tematow z tym samym problemem i nikt nie znalazl rozwiazania.. Chłodniczki nigdy nie sprawdzałem. Myslisz, ze moze byc przytkana? Jak to sprawdzic? Dzieki za zaineresowanie tematem :cool2: Jestem w pełni nadziei, ze problem w koncu bedzie rozwiazany :cool2:
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Opublikowano
Wzrokowo sprawdź czy przestrzenie rdzenia są drożne. Bardzo możliwe, że będą zabite syfem, który skutecznie obniża wydajność chłodzenia. W INPA masz możliwość podglądu temperatury paliwa... podaj jaka wartość jest przy tych objawach o których piszesz.
Opublikowano

Niskie obroty to może być problem z EGR.. Najlepiej rozebrać, sprawdzić, przeczyścić Zawór i elektrozawory sterujące.. U mnie pomogło wyczyszczenie zaworu EGR.. Kolega miał podobny problem - straszny muł na niskich obrotach i zaślepienie EGR rozwiązało sprawe..

 

pozdrawiam

Piotrek

Opublikowano

Witaj

 

1 sprawa przepływka tak jak kolega z forum wspominał --- To ją odepnij i pojezdzij --zobacz róznice

 

2 katalizator wstępny (pcha spaliny do egr-u) tam gdzie rurka sie łaczy z chłodniczką spalin(znajduje sie na niej plastikowy thermostat EGR) wstaw blaszke od puszki piwa wytnij i wstaw i przykęc poprostu zablokuj spaliny idące do egr-u wtedy zaobserwój co sie dzieję ,bo będzie pobierała wtedy samo czyste powietrze.

 

3 sprawa WYDECH (Katy) -rrozepnj wydech na srodku tez pojezdzij i zobacz róznice a będzie na pewno cos czuć.

 

cały czas obserwój wskaznik obrotów czy staje sie nerwowsza i łapie lepiej.

 

do dzieła.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
masz to samo co ja musisz wymienic zawor egr tzn to czesc sterujaca pocisnieniem i wszystko wraca do normy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.