Skocz do zawartości

Poszukiwany fachowiec e39 530d nieustanny brak mocy


boa5

Rekomendowane odpowiedzi

i jak tam odzyskała bunia moc?

 

 

 

Mam znajomego w aso i chcialem pompe pozyczyc na podmiane ale narazie nie maja uzywanej a za nowa musze zaplacic a chcialbym miec pewnosc ze to na pewno ta cholerna pompa zanim pieniadze wydam, z reszta juz raz byla podmieniana ale im to nie wiara...musze to sam zrobic i miec pewnosc. Zauwazylem ze po wywaleniu katow nie traci juz mocy w dole obrotow w upalne dni, wychodzi na to ze sie uszczelnialy, lub rozszerzały podczas wysokich temperatur albo cos w tym rodzaju....sam nie wiem.... w kazdym razie wymienie te pompe-kwestia dni... na pewno napisze jakie zmiany po wymianie. Dzieki za zainteresowanie...pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 83
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Coś podpowiem koledzy, oczywiście pierburg jest najlepszy, ale żeby wybić konkurencję pirerburg otworzył fabrykę w Polsce i robi tańsze pompki na tych samych maszynach, ale o połowę tańsze, wiem to od kolegi, jest dośc wysoko postawionym prezesem w INTER-CARSIE, sam kiedyś taką kupowałem, pierburg kosztował około 800zł, a za polską wersję zapłaciłem 400zł, no i nie jest to chinka, także dopytajcie w inter-carsie o polski odpowiednik, sprzedawcy nawet nie wiedzą co sprzedają. Kolego słuchaj doradcę "ar_w", wymieniaj progówkę, jak nie pomoże, to wystawisz na allegro i nie stracisz.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli schodzi cisnienie do 3.1, to ta pompka już daje znać, że chce się pożegnać.

Niedługo bezdie miał tak, ze wkreci silnik tylko do 3000obr i dalej nie pojdzie, a na sam koniec znaku śmierci - nie odpali silnika.

 

Polska wersja Pierburga to Ti Automotive (w hurtowniach po 500-600zł) i wlasciwie to oni te pompy produkują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie apropos automotive znalazlem taka za 380pln :D zerknijcie http://moto.allegro.pl/pompa-progowa-bmw-2-0d-2-5d-3-0d-e90-e39-e38-e46-i2328316231.html brac? bo taniej chyba nie znajde skoro to pierburg? mam ochote juz kliknac KUP TERAZ :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bież będzie dobra

 

 

 

 

dobra klikam....

 

 

 

kupilem....we wtorek powinna dojść.... jak tylko zaloze dam znac jakie zmiany nastąpily po 3miesiecznej walce.....ale szczerze mam nadzieje ze bedzie tak jak wszyscy tu piszą.....i w końcu ten samochod zacznie jezdzic.....ech.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym nie bral ,bo nie masz pewnosci, czy nie byla zalozona i coś z nią nie było złego...

 

Takie rzeczy to tylko w hurtowni, było zapytać maćka z gorzowa, baner masz w nagłówku strony, to byś miał pompe pewną, relatywnie tanią i bez zadnego problemu przy ewentualnej reklamacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli ciśnienie spadało ci naprawdę do 3.1bara to gwarantuje ci że będzie poprawa

http://www.directtraffic.pl/tl_files/clickad/zaufali_nam_small/bmw.pnghttp://kernest.fm.interia.pl/strzalka_w_lewo.gif. Zobacz link ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

http://www.youtube.com/user/RadekFiliks/videos?flow=grid&view=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym nie bral ,bo nie masz pewnosci, czy nie byla zalozona i coś z nią nie było złego...

 

Takie rzeczy to tylko w hurtowni, było zapytać maćka z gorzowa, baner masz w nagłówku strony, to byś miał pompe pewną, relatywnie tanią i bez zadnego problemu przy ewentualnej reklamacji

 

 

 

 

 

Zamowilem smsem po rozmowie tel ze sprzedajacym a nie poprzez KUP TERAZ wiec w ostatecznosci pozostawilem sobie furtke w postaci nie odebrania albo rezygnacji w ostatniej chwili z zakupu bo z gwarancja to raczej kiepsko u tego czlowieka. Podzwonie po Olsztynie Rano moze cos na miejscu beda mieli z tego automotiva.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli ciśnienie spadało ci naprawdę do 3.1bara to gwarantuje ci że będzie poprawa

 

 

 

 

Sam trzymalem kompa na kolanach i patrzylem co dzieje sie z paliwem.... 3,1bara w cyklu miejskim.... tak do 100km/h....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec tak.... Zanim mnie opierdzielicie ze kupilem podróbkę przeczytajcie.... Tamtą odmowilem rano ze wzgledu na brak gwarancji i wiem ze mialem kupic oryginal ale byl za drogi na eksperymentowanie wiec nie chetnie ale kupilem jakies gowno za 250pln ktore zamontowalem....zmiany sa i to dosc znaczne.... auto zrobilo sie jeszcze bardziej chetne do jazdy.... i tak: z dolu ciągnie jak glupia, mija bariere zamulenia czyli magiczne 3000obr i ciagnie dalej i przy równiutko 4000 nastepuje calkowite odciecie i nawet na biegu jalowym gdy go wciskam to dochodzi tylko do 4000 albo aż jak kto woli. Domyslam sie że to chinskie dziadostwo poprostu nie ogarnia takich obrotow...do 4000 idzie super. Po wypieciu wtyczki z czujnika filtra paliwa kreci do konca co wskazuje ewidentnie na pompe ktora ma dosc tymbardziej ze buczy ale jest nowa he he... zatem wszystko jasne a wlasciwie wszystkie Wasze sugestie-katalizatory i pompa byly strzałem w dziesiątke... A co najważniejsze S P A L A N I E!!!!!!!!! Słuchajcie po wymianie tej pompy zrobilem mała traske z Olsztyna do Ostródy to około 44km w jedną strone . Pokonalem te droge z predkoscia od 90 do 120km/h wiec bardzo delikatnie naciskalem gaz a komputer jak nigdy (oczywiscie po resetowaniu) zszedł do 5.4l i na powrocie spalanie zamknelo sie w 6,1l/100km jechalem na manualu a dystans jaki pozostal do przejechania na tym paliwie ciągle rósł :lol: jestem w szoku.... Znalazlem czlowieka ktory regeneruje oryginaly Pierburga, juz z nim rozmawialem i jutro wysylam mu moja pompe a to link do jego strony http://www.serwispomp.pl/oferta.html Wydaje mi sie ze sukces pelna geba...balbina nareszczcie jedzie.... Dziekuje za pomoc :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszy mnie to ze wkoncu twoja bunia smiga a spalanie twoje to norma u mnie fajnie ze znalazłeś gościa od pąp linka już sobie zapisałem he a mam do gościa 20km

 

 

 

no to super ze tak blisko masz do niego.... zwlaszcza ze nikogo innego w necie nie znalazlem. pozdro mam nadzieje ze jest dobry jak mowi he he

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec tak.... Zanim mnie opierdzielicie ze kupilem podróbkę przeczytajcie.... Tamtą odmowilem rano ze wzgledu na brak gwarancji i wiem ze mialem kupic oryginal ale byl za drogi na eksperymentowanie wiec nie chetnie ale kupilem jakies [bAD] za 250pln ktore zamontowalem....zmiany sa i to dosc znaczne.... auto zrobilo sie jeszcze bardziej chetne do jazdy.... i tak: z dolu ciągnie jak glupia, mija bariere zamulenia czyli magiczne 3000obr i ciagnie dalej i przy równiutko 4000 nastepuje calkowite odciecie i nawet na biegu jalowym gdy go wciskam to dochodzi tylko do 4000 albo aż jak kto woli. Domyslam sie że to chinskie dziadostwo poprostu nie ogarnia takich obrotow...do 4000 idzie super. Po wypieciu wtyczki z czujnika filtra paliwa kreci do konca co wskazuje ewidentnie na pompe ktora ma dosc tymbardziej ze buczy ale jest nowa he he... zatem wszystko jasne a wlasciwie wszystkie Wasze sugestie-katalizatory i pompa byly strzałem w dziesiątke... A co najważniejsze S P A L A N I E!!!!!!!!! Słuchajcie po wymianie tej pompy zrobilem mała traske z Olsztyna do Ostródy to około 44km w jedną strone . Pokonalem te droge z predkoscia od 90 do 120km/h wiec bardzo delikatnie naciskalem gaz a komputer jak nigdy (oczywiscie po resetowaniu) zszedł do 5.4l i na powrocie spalanie zamknelo sie w 6,1l/100km jechalem na manualu a dystans jaki pozostal do przejechania na tym paliwie ciągle rósł :lol: jestem w szoku.... Znalazlem czlowieka ktory regeneruje oryginaly Pierburga, juz z nim rozmawialem i jutro wysylam mu moja pompe a to link do jego strony http://www.serwispomp.pl/oferta.html Wydaje mi sie ze sukces pelna geba...balbina nareszczcie jedzie.... Dziekuje za pomoc :D

miałeś szczęście że w ogóle coś się poprawiło na tej podrobionej pompce bo chyba byś już nigdy nie doszedł co jest nie tak chyba ze by całkiem padła ta progówka

http://www.directtraffic.pl/tl_files/clickad/zaufali_nam_small/bmw.pnghttp://kernest.fm.interia.pl/strzalka_w_lewo.gif. Zobacz link ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓ ⇓

http://www.youtube.com/user/RadekFiliks/videos?flow=grid&view=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki chlopaki za te walke..... teraz gaz odpuscilem prawie zupelnie jak zobaczylem ile moze to spalic :D zaskoczyla mnie totalnie.... ale jak ja strzele po pedale to az milo sie robi... najwazniejsze ze juz praktycznie calkowicie usterka zdjagnozowana...dzisiaj wyslalem mojego Pierburga do regeneracji i zobaczymy co mi przysla lub jak mi naprawia... i jesli juz bede mial w 100% sprawna pompe dopiero dam mu ognia do czerwonego.... he he.. Jak otrzymam juz druga pompe i zamontuje ja to dam znac....Pozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmień sobie elektrozaworek od turbo, wymień profilaktyzcnie węzyki podcisnieniowe bo w tym wieku już są sparciałe

i najlepiej jakbyś sobie przesmarował cięgno turbinki smarem miedziowym.

Magiczne 3000obr zniknie

 

 

A mi to kumpel właśnie zrobił i powiem turbo troszkę głośniej świszczy ale zapiernicza nieziemsko autko teraz ( tak od 1000 obr złychac a przy 3tys głosniej ale dostaje mega kopa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmień sobie elektrozaworek od turbo, wymień profilaktyzcnie węzyki podcisnieniowe bo w tym wieku już są sparciałe

i najlepiej jakbyś sobie przesmarował cięgno turbinki smarem miedziowym.

Magiczne 3000obr zniknie

 

 

 

 

Wężyki już mam zmienione, a zaworki wyciągałem i podmieniałem z egr czyściłem filterki wiec chyba tam wszystko sprawne ale z tym cięgnem nie pomyślałem.... miedziowy to pewnie ten który używa się przy montażu tarcz hamulcowych mam racje? akurat taki mam w garażu.... dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już pewnie za póżno, ale ten serwis pomp w Brzegu ODRADZAM.

 

Tez sie dałem nabrać jak byłem "młody i głupi"

Odesłałem moją oryginalną - cisnienie było wmiare ok, ale 2 razy nie chciała ruszyć, odesłali mi oczywiscie nie moją, poobdzieraną za auta co ma chyba z milion kilometrów. Zacząłem jeździć i po 2 tygodniach zaczęła głosniej pracować do tego stopnia ża na postoju zagłuszała silnik...

No to wykonałem telefon i pofatygowałem sie osobiscie.. 100 km w jedną strone, na szczeście głownie A4. Na miejscu młody cwaniaczek, chce zeby mu podac pompe przez ogrodzenie - może sie boi ze oberwie? żadnego biura, nic. czekałem 2 godziny i gosć mówi że w srodku było pełno jakchś zanieczyszczeń, jakichś grudek z paliwa? dobre :lol: , że wyczyscił założył filterek i inne bajeczki. Oczywiscie dostałem inną pompe, bo spisałem numery poprzedniej.

 

Już wk*****y wróciłem do domu, poskładałem całość i cisnienie było troche wyższe (4.05vs 3.95) no i cicho.

Temat powrócił po 1,5 roku w momencie gdy było -18 na zewnątrz. Auto nie odpaliło. Na szczescie na własnym podwórku. Rozebrałem pompe w mak i okazało sie że komutator sie skończył, po rozeznaniu tematu pozostał tylko dla niej śmietnik, mimo że sekcje tłoczące były w bdb. stanie(do konca 4.05b).

Używają tam używanych komutatorów które mają jeszcze 1/10 zapasu materiału, co przekłada sie na jakieś 25 tys kkm.

 

Więc tak i tak skonczyło sie zeszłej zimy na Pierburgu za 600zł i w dodatku made in Poland, co mnie średnio cieszy...

 

RADZE OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM SERWIS POMP BRZEGU!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już pewnie za póżno, ale ten serwis pomp w Brzegu ODRADZAM.

 

Tez sie dałem nabrać jak byłem "młody i głupi"

Odesłałem moją oryginalną - cisnienie było wmiare ok, ale 2 razy nie chciała ruszyć, odesłali mi oczywiscie nie moją, poobdzieraną za auta co ma chyba z milion kilometrów. Zacząłem jeździć i po 2 tygodniach zaczęła głosniej pracować do tego stopnia ża na postoju zagłuszała silnik...

No to wykonałem telefon i pofatygowałem sie osobiscie.. 100 km w jedną strone, na szczeście głownie A4. Na miejscu młody cwaniaczek, chce zeby mu podac pompe przez ogrodzenie - może sie boi ze oberwie? żadnego biura, nic. czekałem 2 godziny i gosć mówi że w srodku było pełno jakchś zanieczyszczeń, jakichś grudek z paliwa? dobre :lol: , że wyczyscił założył filterek i inne bajeczki. Oczywiscie dostałem inną pompe, bo spisałem numery poprzedniej.

 

Już wk*****y wróciłem do domu, poskładałem całość i cisnienie było troche wyższe (4.05vs 3.95) no i cicho.

Temat powrócił po 1,5 roku w momencie gdy było -18 na zewnątrz. Auto nie odpaliło. Na szczescie na własnym podwórku. Rozebrałem pompe w mak i okazało sie że komutator sie skończył, po rozeznaniu tematu pozostał tylko dla niej śmietnik, mimo że sekcje tłoczące były w bdb. stanie(do konca 4.05b).

Używają tam używanych komutatorów które mają jeszcze 1/10 zapasu materiału, co przekłada sie na jakieś 25 tys kkm.

 

Więc tak i tak skonczyło sie zeszłej zimy na Pierburgu za 600zł i w dodatku made in Poland, co mnie średnio cieszy...

 

RADZE OMIJAC SZEROKIM ŁUKIEM SERWIS POMP BRZEGU!

 

 

 

 

 

 

 

Kurcze szkoda żeśmy sie wczesniej nie zgadali to bym nie wysylal....trudno ...zobaczymy co zrobią....skoro regeneracja kosztuje 250zl to zastanawiam sie czy czasem nie wsadzaja do srodka chińszczyzny za 100zl i 150 przytulaja a potem te pompy sie sypią...może to tylko spekulacje....Na tej chińskiej ktora kupilem jest co raz gorzej...zaraz sie pewnie sypnie badziewie, ale przynajmiej mam pewnosc ze to pompa, musze teraz czekac na te regenerowaną...tak zle i tak nie dobrze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chytry traci dwa razy. Zawsze sie to powiedzenie sprawdza.

Kupiłeś chinola, teraz dajesz starą do regeneracji, czyli już byś miał nową pompkę gdybyś nie zdziwiał.

Ale spokojna glowa, niedługo i tak ją kupisz :D

 

Pozdro

 

 

 

 

....święta racja ale nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszlo :D bo wlasnie kupilem w Olsztynie i zalozylem tego automotiva, a te chinskie badziewie zareklamuje (troszke mi wstyd ze wyszedlem na sknere ale faktycznie chcialem oszczedzic) i problem uważam ostatecznie za zamkniety: spalanie bardzo niskie, moc dostepna z samego dolu do samego konca i nigdzie juz nie przycina ani nie odcina ani nie zacina,predkosci max jeszcze nie sprawdzałem bo nie bardzo mam gdzie ale widze po wkrecaniu sie obrotów że raczej problemu juz nie powinno byc. Przesmaruje jeszcze to ciegno turbiny jak tam kolega wczesniej wspomniał i gites.Ponad 3miesiace walki a juz myslalem ze ja spale :( Jeszcze raz dziekuje wszystkim za pomoc ...Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.