Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki, która jest przyczyną niezapalania silnika.

Błędów w komputerze brak, brak iskry i impulsów na wtryskiwaczach na 2 i 3 cylindrze (1 i 4 OK) silnik coś łapie ale nie jest w stanie odpalić.

Czujnik wałka rozrządu działa , wału korbowego również, Na wale oprócz impulsów widać co jakiś czas jakby wyrwy w sygnałach, jeden mały drugi duży, i nie wiem czy to celowe oznaczenie położenia czy też jakieś uszkodzenie wieńca, czy ktoś oglądał sygnał na sprawnym silniku ? Jak on powinien wyglądać ?

Co jeszcze innego może być przyczyną braku iskry i wtrysku na 2 cylindrach ?

Czy w tym silniku ma znaczenie synchronizacja między czujnikami wałka i wału ?

 

Pozdrawiam.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Wymieniłem czujnik i dalej jest ten sam problem , na oscyloskopie widać tak jakby dwie przerwy, jedna mniejsza później druga większa (zamieściłem poglądowy rysunek) wydaje mi się że powinna być jedna przerwa , szukałem trochę rysunków i wszystkie jakie widziałem to były z jedną przerwą w zębach natomiast z tego co widzę na oscyloskopie wynika że u mnie są dwie mniejsza i większa albo uszkodzone jest koło z zębami . Co o tym sądzicie ?

http://carkom.pl/inne_/bmw_crabk2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.