Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Serdecznie,

 

Wczoraj mijał okres corocznego przeglądu więc jak każdego roku udałem się pewnie na przegląd. Zawszę wybieram wersję przeglądu fizycznego, bo wiele stacji kontroli robi to "zaocznie". Jedyne czego się spodziewałem to zmęczony któryś z amorków lub tarcze hamulcowe ewentualnie końcówka. Jak się okazało wszystko było ok, ale problem leżał gdzie indziej. Na obudowie podwozia wisiała kropla. Wtedy standardowo ... kwitek i w ciągu 14 dni mam to naprawić.

Pojechałem do mojego mechanika. Wykluczyliśmy filtr paliwa i pompę paliwa, którą wymieniałem 3 tygodnie temu i było tam sucho. Po zdjęciu obudowy z silnika nie widać nic. Wszędzie sucho. Korki od oleju i wspomagania suche. Cieknący płyn jest żółty więc - ropa. Zdjęliśmy obudowy pod silnikiem i widać, że cieknie od strony kierowcy. Kropla leci po rurkach aż do zaworka oleju i tam spływa po obudowach do końca. Nie udało nam się dzisiaj ustalić co to może być. Wygląda na to, że będzie trzeba zdemontować kolektor.

Wersja optymistyczna - któryś z przewodów?, Wersje mniej wesołe i bolesne dla kieszeni pompa wtryskowa lub wtryski... :mad2:

 

Macie jakieś sugestie?

Opublikowano
Na szczęście skończyło się na strachu. Strzelony był wężyk paliwowy wc. Wymieniony przy okazji opaski i uszczelki. Dużo przy tym roboty, bo żeby było coś widać trzeba zdjąć kolektor i obudowy. Mechanik potraktował mnie ulgowo - 100pln :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.