Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam was, jestem nowy na forum i liczę na pomoc. Już jakiś czas wyczuwalny jest dym w kabinie, lecz dopiero dziś zauwazyłem skąd się bierze ten dym. Dym wydobywa sie z lewej strony silnika tak jakby z takiej złotej złączki z której wychodzi wąż lub kabel biały w paski, coś takiego... Niewiem co to i czy to poważne. Prosze o pomoc...
Opublikowano (edytowane)
stojąc z przodu auta i patrząc na silnik to z lewej strony w głębi obok silnika jest taka złota złączka metalowa i z niej wychodzi jakiś kabel czy coś i przy włączonym silniku wydobywa się z tego dym. dołączam fotkę ... Na fotce zaznaczyłem element w kółku który jest najbardziej podobny do tego do widziałem a kropeczką jest zaznaczone miejsc e w którym ten element się znajduje... fota z neta więc próbuję zobrazowac to co widziałem. http://imageshack.us/photo/my-images/443/800pxbmwm54b25002.jpg/ Edytowane przez inviduality
Opublikowano

witam

 

widze kolego ze wstawiłeś moją fotkę :) (viewtopic.php?f=72&t=165223) cieszę sie że komuś się to przydaje jeszcze. do wymiany jak już koledzy wcześniej pisali będzie uszczelka pokrywy zaworów. nie jest to trudna robota więc napewno sobie dasz radę. ja kupowałem oryginalna uszczelkę erlinga koszty nie są jakieś tragiczne a efekt napewno zadowalając i koniec z brzydkim smrodkiem w aucie.

pozdrawiam

Opublikowano
Rozumiem że regulaminu nie czytałeś więc przeczytaj to viewtopic.php?f=72&t=117890

:cool2:

nadal nie przeczytał... panikuje, wymaga, ale nie słucha... ban :?: :mrgreen:

pierw niech doprowadzi klamota do stanu używalności, a później niech go użytkuje, bo jak olej leje się tu i tam to nie będzie fajnie jak mu się to zajara w upały jakie teraz mamy!

Opublikowano
Rozumiem że regulaminu nie czytałeś więc przeczytaj to viewtopic.php?f=72&t=117890

:cool2:

nadal nie przeczytał... panikuje, wymaga, ale nie słucha... ban :?: :mrgreen:

pierw niech doprowadzi klamota do stanu używalności, a później niech go użytkuje, bo jak olej leje się tu i tam to nie będzie fajnie jak mu się to zajara w upały jakie teraz mamy!

 

To, że padła mu uszczelka pod pokrywą zaworów i chce to naprawić to nie trzeba odrazu mówić że to klamot :P A to, że dalej nie przeczytał to mod widzi i kolega ma ileś czasu na to i za takie coś się bana nie dostaje. Nie ma co dolewać oliwy do ognia.

 

Warto to miejsce umyć. Szczególnie styk klawiatury oraz wokół sond lambda. Bo może się okazać ze to się nie leje z uszczelki klawiatury tylko sonda jest źle uszczelniona.

Opublikowano
To też mówię że umyć klamota i obserwować gdzie się sączy/leje olej, bo jak jest wszystko ugidzone, to poza dymem nic nie widać. By zlokalizować wyciek, zawsze się myje okolice i obserwuje.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.