Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, niestety moje 3 światło stopu szwankuje (diody się po przepalały i paruje), jak to zdemontować, czy ktoś prowadzi regeneracje tych diod?

 

Czekam na info

 

E61 przed liftem

Opublikowano
Aby dostać się do światła stopu pod spojlerem musisz go ściągnąć. Jest to dość proste należy otworzyć szybę w klapie bagażnika po szerokości spojlera pod zaślepkami znajdują się cztery śruby odkręcasz je. Następnie zamykasz szybę. Delikatnie w dół pchając spojler powinien wysunąć się z dwóch plastikowych zaczepów ( nie wolno go ciągnąć i szarpać do góry). Ssuwać go delikatnie nie szarpać jak nie chce iść to delikatnie wsadzić coś co nie porysuje lakieru miedzy łączenie spojlera z dachem raz jednej strony raz drugiej delikatnie strać się powiększyć szczelinę. Jak wyskoczy już zaczepów przytrzymać go i odchylić go delikatnie do góry. W środku spojlera znajduje się kabel od światła stopu należy go wypiąć. Aby to zrobić należy ściągnąć czarną maskownicę i wypiąć kabel ze złączki. Dodatkowo trzeba wypiąć rurkę do spryskiwacza po lewej stronie i spojler ze światłem stop mamy na wierzchu, pozostały tylko bodajże 3 śruby którymi jest przykręcone światło i gotowe. Przy końcowym etapie odpinana kabli i rurki dobrze mieć kogoś do pomocy aby przytrzymał spojler - można samemu, ale brakuje rąk. Miałem podobny przypadek kupiłem stop nowy kosztował wtedy ok. 250 zł. Życzę miłej zabawy.
  • 10 lat później...
Opublikowano

Dodam że może warto zmienić kolejność pod koniec rozkładania.

Po zsunięciu spojlera, trzeba od razu odkręcić 3 śrubki trzymające światło, jak już to jest zrobione, spojler i światło na plecy, lub znowu podnosisz szybkę do połowy.

I jedna osoba daje radę. Dopiero teraz demontujesz wężyk do spryskiwacza i odpinasz kostkę. Do tego potrzebne są dwie ręce.

Montaż w odwrotnej kolejności. Robiłem to pierwszy raz i zajęło mi może 15 minut. I to tylko dlatego że z rozpinaniem kostki i wężyka podchodziłem jak do jajka :)

Jeszcze jedna uwaga, jak kupicie używkę z pękniętym- ułamanym mocowaniem, nie ma problemu. To jest ABS i pięknie sie klei dwuskładnikowym klejem np pattexem.

Oczywiście kleicie po krawędzi ułamania i później jakby warto troszeczkę zalać po powierzchni.

Prosta sprawa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.