Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ojjj temat sie rozjechal :D
  • Odpowiedzi 96
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Moze dlatego w USA ten model zaczyna sie juz od 35tys dolarow (jakies 120 tys PLN) zeby wiekszosc bylo stac.

W Pl cena przekracza 200 tys zl miedzy innymi chyba po to zeby odciac potencjalnych "miszczow" prostej co podrozuja po autostradach 2,5 paki w 4 osoby pfff pikus.... :D

 

37,5k z "dostawą", czyli koło tych 120k pln faktycznie - ale w Polsce cena netto jest niewwiele wyższa, a już na pewno nie o tyle żeby selekcje naturalną robić.

Opublikowano
Kolego AO. Nie bardzo rozumiem o czym piszesz. Chcesz powiedzieć ze w f30 328i słychać przy 250 km/h i osmiobiegowym automacie silnik?

 

Dokładnie tak i to nie słychać, tylko on wyje, jak to mają w zwyczaju niewielkie, 4-cylindrowe turbo-benzyniaki. Silnik chodzi podobnie jak A4B8 TFSI - pięknie się wkręca, kopa ma zdrowego, ale ostro siorpie i ujada przy wysokich prędkościach :wink:

Opublikowano
Kolego AO. Nie bardzo rozumiem o czym piszesz. Chcesz powiedzieć ze w f30 328i słychać przy 250 km/h i osmiobiegowym automacie silnik?

 

Dokładnie tak i to nie słychać, tylko on wyje, jak to mają w zwyczaju niewielkie, 4-cylindrowe turbo-benzyniaki. Silnik chodzi podobnie jak A4B8 TFSI - pięknie się wkręca, kopa ma zdrowego, ale ostro siorpie i ujada przy wysokich prędkościach :wink:

Jechałem kilka razy ale kompletnie nie zwróciłem na to uwagi. On ma coś koło 2,5 tys rpm przy 140 jeśli dobrze pamietam. Ile ma przy 250?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Filmik pokazuje że od ok. 160 km/h to pęd wiatru czy szum opon jest głównie słyszalny, a nie wycie jednostki napędowej.

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

Latam dosyć często samolotami i tam objawy też podobne.

:duh:

Panowie o czym ta dyskusja.

Przy okazji ilu z was śmiga +200 i jak długo tą prędkość utrzymuje?

Przypuszczam ze rekordziści to może przez 0,05% czasu jaki ten samochód posiadają.

Rozumiem gdyby autko hałasowało przy prędkościach najczęściej używanych. Ale tak!

Opublikowano
Pytanie, dla kogo stanowi to problem. Bo dla mnie żaden. Przy takich prędkościach zamiast myśleć o hałasie proponuje skupić się na prowadzeniu samochodu :)
Opublikowano

jeżdże na codzień e60 i kompletnie nie zgodzę się że f30 to jakby jazda tym samochodem.

moim zdaniem te dwa auta dzieli bardzo dużo i nie mówię tego dlatego że posiadam e60, ponieważ bardzo poważnie zastanawiałem się na zamianę na f30. pomyślałem sobie 245 km vs moje 286km ale w cięzszym aucie nie powinno być wielką róźnicą ,,, nie mówiąc o cenie (ewentualna dopłata 70-90 kPLN !? ;))) ) a jednak jest i to ogromną. nie wspomnę o właściwościach jezdnych, zawieszeniu itp.

może to głupie porównanie f30 z e60, powinniśmy to zrobić e60 vs f10

milego !

MK.

 

 

 

No i wkońcu przejechałem się 328i wersja luxury.

Ogólnie nie robi jakiegoś szału w porównaniu do 330d E93.

Zmiana E93 330d na F30 328i raczej odpada.

 

Co mi się nie podobało.

Układ kierowniczy chodzi za lekko. Tak jakoś mało bezpośrednio.

Dźwięk silnika trochę natarczywy.

Fotele sportowe są trochę mało sportowe, ale całkiem ok.

 

 

 

Co jest na plus.

Skrzynia biegów jest ekstra. Po co brać manual.

 

Ogólnie F30 przesunęło się w stronę F10. Nie czuć tego tego ducha sportowości.

Samochód zrobił się duży. Zawieszenie wygodne. Układ kierowniczy trochę gumowaty.

 

Miałem takie wrażenie z jazdy, jakbym jechał E60, którą jeżdże od czasu do czasu.

Opublikowano

Panowie - wy nie bijcie piany o 160km/h, bo przy tej prędkości to cisza jak makiem zasiał jest u mnie w e91 LCI 320xD z panoramą :duh: Można się domyślić, że f30 jest lepiej wyciszone a silnik pracuje kulturalniej niż 2.0d.

Nie jest mowa w temacie o tym kto ile czasu z jakimi prędkościami jeździ,tylko jak i co słychać przy 250km/h - bo o takiej prędkości Koledzy wyżej debatowali.

Miałem okazję jechać 328i z dość dużą prędkością i jak dla mnie w tym aucie cisza nie panowała. Dodam tylko że to był sedan, więc cisza większa niż touring.

Dla mnie też to nie jest problemem, bo w Polsce nie ma gdzie poruszać się z takimi prędkościami, bo albo ktoś drogę zajedzie, albo prawko zabiorą :mad2: Dodatkowo wożę rodzinę, a jej zdrowie jest dla mnie najważniejsze.

W Niemczech wolałbym mieć jednak R6 i to bezsprzecznie, gdybym miał zasuwać ciągle z jednego końca na drugi z dużymi prędkościami :cool2:

Opublikowano

Panowie fakt pozostaje jeden. Wszystkie nasze oceny są ocenami subiektywnymi i polemizować z nimi to rzecz trudna (chociaż wszystkim nam się to zdarza).

Jednemu nie będzie pasował hałas, drugiemu prowadzenie itd. Ale chyba o to chodzi.

Każdy z nas znajduje w tych trzech literkach to co chce znaleźć i co go przyciąga. A że nic nie jest idealne to rzecz normalna.

Panowie z BMW to jak z kobietami. Wszyscy je kochamy, ale każdy za coś innego. :wink:

Opublikowano
Panowie fakt pozostaje jeden. Wszystkie nasze oceny są ocenami subiektywnymi i polemizować z nimi to rzecz trudna (chociaż wszystkim nam się to zdarza).

Jednemu nie będzie pasował hałas, drugiemu prowadzenie itd. Ale chyba o to chodzi.

Każdy z nas znajduje w tych trzech literkach to co chce znaleźć i co go przyciąga. A że nic nie jest idealne to rzecz normalna.

Panowie z BMW to jak z kobietami. Wszyscy je kochamy, ale każdy za coś innego. :wink:

 

:cool2: AMEN :mrgreen:

Opublikowano
Panowie - wy nie bijcie piany o 160km/h, bo przy tej prędkości to cisza jak makiem zasiał jest u mnie w e91 LCI 320xD z panoramą :duh: Można się domyślić, że f30 jest lepiej wyciszone a silnik pracuje kulturalniej niż 2.0d.

Nie jest mowa w temacie o tym kto ile czasu z jakimi prędkościami jeździ,tylko jak i co słychać przy 250km/h - bo o takiej prędkości Koledzy wyżej debatowali.

Miałem okazję jechać 328i z dość dużą prędkością i jak dla mnie w tym aucie cisza nie panowała. Dodam tylko że to był sedan, więc cisza większa niż touring.

Dla mnie też to nie jest problemem, bo w Polsce nie ma gdzie poruszać się z takimi prędkościami, bo albo ktoś drogę zajedzie, albo prawko zabiorą :mad2: Dodatkowo wożę rodzinę, a jej zdrowie jest dla mnie najważniejsze.

W Niemczech wolałbym mieć jednak R6 i to bezsprzecznie, gdybym miał zasuwać ciągle z jednego końca na drugi z dużymi prędkościami :cool2:

Tylko pytanie jest nie czy jest cicho, tylko czy słychać silnik. Jak dla mnie szum wiatru jest tak duży ze silnika nie słychać. Kompletnie. Szczególnie że na ósmym biegu obroty są stosunkowo niskie.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pojeździjcie się np. e30 lub e34 przy 200km/h. Jak wsiądziecie do swoich furek to nie będziecie tam nic slychać, będzie cisza że aż się ździwicie :D

 

PZDR>

Opublikowano
Panowie - wy nie bijcie piany o 160km/h, bo przy tej prędkości to cisza jak makiem zasiał jest u mnie w e91 LCI 320xD z panoramą :duh: Można się domyślić, że f30 jest lepiej wyciszone a silnik pracuje kulturalniej niż 2.0d.

Nie jest mowa w temacie o tym kto ile czasu z jakimi prędkościami jeździ,tylko jak i co słychać przy 250km/h - bo o takiej prędkości Koledzy wyżej debatowali.

Miałem okazję jechać 328i z dość dużą prędkością i jak dla mnie w tym aucie cisza nie panowała. Dodam tylko że to był sedan, więc cisza większa niż touring.

Dla mnie też to nie jest problemem, bo w Polsce nie ma gdzie poruszać się z takimi prędkościami, bo albo ktoś drogę zajedzie, albo prawko zabiorą :mad2: Dodatkowo wożę rodzinę, a jej zdrowie jest dla mnie najważniejsze.

W Niemczech wolałbym mieć jednak R6 i to bezsprzecznie, gdybym miał zasuwać ciągle z jednego końca na drugi z dużymi prędkościami :cool2:

Tylko pytanie jest nie czy jest cicho, tylko czy słychać silnik. Jak dla mnie szum wiatru jest tak duży ze silnika nie słychać. Kompletnie. Szczególnie że na ósmym biegu obroty są stosunkowo niskie.

 

Ale ja nie piszę o szumie wiatru, tylko o dźwięku i głośności silnika przy 250km/h. W tym kontekście cały czas się wypowiadam. Szum wiatru to ja mam gdzieś :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale nie rozumiesz że przy prędkościach >160 kmh to co słyszą pasażerowie to głównie szum powietrza. A jak będzie brzmiał silnik? idź do dealera, odpal na postoju 328i, wykręć 6-7 tys. obrotów i masz odpowiedź :mrgreen:

pozdrawiam

Paweł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tego silnika nie słychać przy 160 kmh w F10 więc tym bardziej w F30.

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
Panowie - wy nie bijcie piany o 160km/h, bo przy tej prędkości to cisza jak makiem zasiał jest u mnie w e91 LCI 320xD z panoramą :duh: Można się domyślić, że f30 jest lepiej wyciszone a silnik pracuje kulturalniej niż 2.0d.

Nie jest mowa w temacie o tym kto ile czasu z jakimi prędkościami jeździ,tylko jak i co słychać przy 250km/h - bo o takiej prędkości Koledzy wyżej debatowali.

Miałem okazję jechać 328i z dość dużą prędkością i jak dla mnie w tym aucie cisza nie panowała. Dodam tylko że to był sedan, więc cisza większa niż touring.

Dla mnie też to nie jest problemem, bo w Polsce nie ma gdzie poruszać się z takimi prędkościami, bo albo ktoś drogę zajedzie, albo prawko zabiorą :mad2: Dodatkowo wożę rodzinę, a jej zdrowie jest dla mnie najważniejsze.

W Niemczech wolałbym mieć jednak R6 i to bezsprzecznie, gdybym miał zasuwać ciągle z jednego końca na drugi z dużymi prędkościami :cool2:

Tylko pytanie jest nie czy jest cicho, tylko czy słychać silnik. Jak dla mnie szum wiatru jest tak duży ze silnika nie słychać. Kompletnie. Szczególnie że na ósmym biegu obroty są stosunkowo niskie.

 

Ale ja nie piszę o szumie wiatru, tylko o dźwięku i głośności silnika przy 250km/hr. W tym kontekście cały czas się wypowiadam. Szum wiatru to ja mam gdzieś :mrgreen:

 

A ja sie wypowiadam, ze dźwięku silnika kompletnie nie słychać przy tej prędkości, bo jest zagluszony przez szum powietrza więc nie wiem o czym Ty piszesz.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

To skoro nie słyszysz silnika przy 250km/h, to musisz byc głuchy jak pień - wybacz Kolego, ale jak dla mnie musisz być zaj....cie mało obiektywny :wink: albo ja mam za dobry słuch, bo potrafię odróżnić szum wiatru od dźwięku silnika.

Powiedz no mi - swoje wnioski wysnuwasz na podstawie filmiku, który wkleiłem, czy realnej jazdy tym samochodem z omawianym silnikiem, bo coś mi się wydaje, że opcja Nr 1 do Ciebie przemawia :roll:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wyluzuj Koval, bo sam F30 nie masz.... A chyba i wniosków nie potrafisz wyciągnąć z filmiku zamieszczonego przez siebie. W 2:40 auto jedzie ponad 210 licznikowe i zmiana biegu na wyższy sprawia że słychać GŁÓWNIE szum powietrza. Chcesz powiedzieć że przy 250 szum powietrza się nie zmieni a tylko wzrośnie hałas silnika?

pozdrawiam

Paweł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
moze kolega jedzi z otwartymi szybami przy 250km/h:) i slyszy szummm. przy moim tescie silnik slychac juz przy 150km/h przy 200km/h silnik slychac mocno oczywiscie szum tez ale nie az tak jak kolega opisuje:/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.