Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zent gdzie niby rdzewieją? Masz na pewno nie malowany samochód :)? na mojej E60 nigdzie nie ma rudej . Znajomy E46 2000 rok . W miejscach gdzie malowana gdzie nie gdzie się pojawiało . Ale w fabrycznym lakierze nic.
  • Odpowiedzi 751
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
Oczywiście miałem na myśli samochody z oryginalną powłoką lakierniczą. Z e60 jest generalnie ok, jedynie w touring'u tylna klapa przy szybie lubi sobie zardzewieć. E90/91 już w trzecim roku użytkowania potrafio dać w kość. http://www.e90-forum.de/e90-e91-e92-e93-karosserie-blech-anbauteile/14362-rost-an-fahrer-u-beifahrert%C3%BCr.html. Na filmie o produkcji e46/e90 widać, że do wanien z ocynkiem blachy jechały z już nałożona masą uszczelniającą, innymi słowy pod nią jest żywa blacha narażona na wilgoć. Edytowane przez zent
Opublikowano
Co do mercedesa c63 amg to nie taka rewelacja jedynie silnik zasługuje na pochwały reszta to jakieś nieporozumienie kumpel ma i samochód po 3 latach wyglada jak zony peugeot po 7 latach ten samochód jeśli chodzi o jakość to masakra
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oczywiście miałem na myśli samochody z oryginalną powłoką lakierniczą. Z e60 jest generalnie ok, jedynie w touring'u tylna klapa przy szybie lubi sobie zardzewieć. E90/91 już w trzecim roku użytkowania potrafio dać w kość. http://www.e90-forum.de/e90-e91-e92-e93-karosserie-blech-anbauteile/14362-rost-an-fahrer-u-beifahrert%C3%BCr.html. Na filmie o produkcji e46/e90 widać, że do wanien z ocynkiem blachy jechały z już nałożona masą uszczelniającą, innymi słowy pod nią jest żywa blacha narażona na wilgoć.

co do e60 to tez juz widziałem rdze własnie w miejscach obok masy uszczelniajacej

Opublikowano

A ja mam takie pytanie do posiadaczy f30: czym rózni sie deska rozdzielcza o rozszerzonym zakresie od zwykłej i czy wartą ja dokupić?

A druga sprawa to odnośnie systemu start/stop i jego odłączania - nad guzikiem od odpalania silnika jest guzik do jego wyłączania - to chyba nie jest najgorzej trzeba tylko pamiętać

Opublikowano

Na desce o rozszerzonym zakresie mogą być wyświetlane zarówno komunikaty nawigacji, informacje o znakach (zakazy, ograniczenia prędkości) jak i obsługiwany telefon, więc warto.

Przycisk Auto-Start-Stop znajduje się nad przyciskiem uruchamiania samochodu, wiec chętni mogą z niego korzystać. Podobno da się wyłączyć go na stałe w menu serwisowym. Mam program, mam opis, tylko nie mam kabla i czasu ;-) więc na razie nie testowałem tego.

Opublikowano
Ja program też mam, opis też mam, kabel można zrobić samemu, ale nie będę chyba przy tym dłubał :) Bodajże Primator zapodał pomysł prosty ale genialny, aby naciskając przycisk Start-Stop wciskać również automatycznie drugi przycisk :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kwestia wyrobienia nawyku, jak ze światłami, pasami i innymi tego typu rzeczami.

 

PZDR>

Opublikowano

To wszystko można opanować ( ja już machinalnie wciskam 2 przyciski), tylko po diabła się akurat tym obciążać?

 

Z nowych rzeczy - dość kuriozalnie jest pomyślany wlew płynu do spryskiwacza - szyjka jest zaślepiona i kieruje płyn wąską rurką w bok. W warunkach polowych lejąc z dużej bańki można zalać połowę komory silnika :shock:

Primator
Opublikowano
Dokładnie: to jedno z najgłupszych rozwiązań w samochodach jakie widziałem. Nie dość,że trzeba lać powoli bo robią się bańki to nalanie z większego pojemnika graniczy z cudem.
Opublikowano

wizualne niedociągnięcia widziane w świetle dnia:

- klapa bagażnika na sprężynę,

- plastiki z kratek nawiewu to jakaś porażka,

- połacie plastiku :duh: na drzwiach , rozumiem oszczędność na "skórzanych"/materiałowych boczkach ale w marce premium to przegięcie,

- plastik na tunelu środkowym jest kolejną porażką, ten sam rodzaj tworzywa co w E90 jest jako bezndziejnie brzydka :mad2: ramka od lewarka automatu w F30 pełni chyba funkcję ozdobną :mad2: :duh: a jeżeli nie ozdobną to wykończeniową :duh: :duh: ,

- podłokietnik nie ma gniazda zapalniczki,

- podłokietnik w środku ma miejsce tylko na telefon, nie ma żadnego schładzacza czy miejsca na długopis/klucze/....

- zamocowanie "ramki" z nawigacji od strony tyłu/mocowania do konsoli podszybia typu garaż Heńka...

 

zaleta:

- tylna kanapa ma dzielenie 40/20/40 a nie tylko "otworek" na narty...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Ja nie mogę! Ale wy jesteście dziwni nic wam nie pasuje! Wszędzie widzicie tylko wady, nie da sie tego czytać sami kurna malkontenci! Kup sobie jeden z drugim bentleja to może kratki od nawiewów będziesz miał z drewna a nie z plastiku!
Opublikowano
AO powinieneś chyba poszukać zajęcia jako jakiś krytyk bo maruda z Ciebie niezły! Wszystko be ! Wyślij podanie może cię zatrudnią w fabryce Bmw i będziesz im dawał wskazówki co i jak mają robić! Życzę powodzenia bo czas na zmiany bo pracują tam sami nieudacznicy i zastosowali nie taki plastik jaki powinni! Ja nie rozumie może ci sie pomyliły fora i chcesz napisać coś o serii 7 ?!
Opublikowano
Kolego wyluzuj, AO napisal co widzi i chwala mu za to. W aucie za 100 czy 150tys PLN plastiki moga byc nawet z desek klozetowych, ale nie w aucie ktore dobrze skonfigurowane kosztuje 200 czy 300tys PLN. Mowimy tu o aucie nowym kupowanym z salonu, bo jak juz ktos bedzie bral taka nowke sztuke z Gniezna czy Radomia za 40% ceny to owszem ze wtedy bedzie mu wszystko pasowac.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano
co dla jednych jest sufitem dla drugich będzie podłogą...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Kiedyś mi się wydawało że auta klasy BMW mają idealne wykończenie i najwyższej jakości materiały. Niestety tak nie jest, widać czasy są takie, że oszczędności konieczne są też w autach z przedziału cenowego 200-400 tys. Również w F10 nie wszytko jest idealne- średniej jakości plastik przy ekranie nawigacji, w tunelu środkowym, w moim egzemplarzu nierówne spasowanie listwy ozdobnej i pewnie kilka innych mniej lub bardziej rzucających się w oko rzeczy. Nie przyglądałem się aż tak innym porównywalnym markom, ale jestem prawie pewien, że tego typu "wpadki" są wszędzie. W końcu są to może auta drogie i dla niektórych nawet luksusowe, ale przecież wytwarzane masowo. Niektóre detale są również dla mnie wkurzające, zwłaszcza że oszczędność dla producenta nie jest w tych przypadkach znaczna.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Fakt faktem ,ze niektóre materiały są gorsze niż w e90/92 np: zasłonki przeciwsłoneczne jakieś twarde i nie miłe, milsze w dotyku mam w e92. Podłokietnik też tandetny sie wydawał i pare innych plastikowych elementów.
Opublikowano
Sporo zależy od opcji i wybranych materiałów. O ile na obudowę tunela wpływu raczej nie mamy, o tyle na materiał podłokietnika czy listwy - już tak...
Primator

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.