Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Panowie posiadacze F30...a jak jest z ukladem kierowniczym ? z czystej ciekawosci pytam... opinie sa dosyc rozne.Rzeczywiscie jest taki 'sztuczny' ? Choziazby w porownaniu do E46.I jak WojtekA4 porownalbys go do tego z A4 ?
  • Odpowiedzi 751
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ja mogę porównać tylko do E91.

W F30 w trybie sport jest podobnie jak w E91. W trybie comfort jest rzeczywiście nieco luźniejszy.

Primator
Opublikowano
Ja powiem tak, nie chce porownywac przednio do tylno napedowki, nawet jesli chodzi o układ kierownicy. Jak dla mnie pracuje bez zarzutu i mam jedno odczucie, ktore nie mam pojęcia czy jest faktem, czy moim urojeniem. Po przelaczeniu w tryb sport, kierownica jakby sie usztywnia i podczas np parkowania pracuje ciężej. Zaznaczam, ze nie mam zadnych dodatkowych opcji związanych z układem kierowniczym. Czy ktoś mądrzejszy moze mi powiedzieć, czy rzeczywiście po zmianie trybu na sport, cos sie dzieje z układem kierowniczym? To moje pierwsze BMW i raczej na dłużej zostanę z ta marka, a miałem do czynienia z wieloma różnymi markami, od Audi, poprzez MB, czy Porsche. I zaznaczam porównuje podobne klasy samochodów (z wyjątkiem Porsche, bo to Cayenne było, ktore jak dla mnie jest porażka). :-)
Opublikowano
Ja powiem tak, nie chce porownywac przednio do tylno napedowki, nawet jesli chodzi o układ kierownicy. Jak dla mnie pracuje bez zarzutu i mam jedno odczucie, ktore nie mam pojęcia czy jest faktem, czy moim urojeniem. Po przelaczeniu w tryb sport, kierownica jakby sie usztywnia i podczas np parkowania pracuje ciężej. Zaznaczam, ze nie mam zadnych dodatkowych opcji związanych z układem kierowniczym. Czy ktoś mądrzejszy moze mi powiedzieć, czy rzeczywiście po zmianie trybu na sport, cos sie dzieje z układem kierowniczym?

 

W F10 tak jest. Do tego inaczej gaz reaguje.

Opublikowano
A jak to jest ze 5 z napędem na 4 przyspiesza gorzej jak bez a 3 znacznie lepiej przyspiesza z napędem na 4 jak bez o co chodzi
Opublikowano
A jak to jest ze 5 z napędem na 4 przyspiesza gorzej jak bez a 3 znacznie lepiej przyspiesza z napędem na 4 jak bez o co chodzi

 

Pewnie trzeba by było przeanalizować jaki silnik, waga, szerokość opon, stosunek masy/mocy, itd.

A tak w ogóle ten x-drive włączony jest na przednie koła cały czas ?, czy włącza się, jak to jest w większości przypadków takich aut, dopiero po utracie przyczepności kół, które zawsze napędzają ??

Opublikowano

Dziś zawitałem do salonu zobaczyć nową trójkę, moje spostrzeżenia się potwierdziły.

W każdej marce z roku na rok widać jak księgowi tną koszty.

 

Wygląd zewnetrzny F 30 super, naprawdę ładnie skrojone auto, sliczne i do tego nie odbiega zbytnio od E90 wiec starsze modele nie będą zaraz wyglądały jak muzeum :). Ciesze się że karoseria idzie w tym kierunku jednak materiały wewnątrz jak na wersję pokazową za ponad 200 tys nie robia już szału, szczególnie panel środkowy tam gdzie opiera się prawa noga twardy jak diabli , w mojej e 91 mam mięciutki taki. Skóra tez jakaś taka inna na kierze i ręcznym taka jakaś plastikowa i cienka. Spodziewałem się tez dużo wiecej miejsca na nogi z tyłu ale jest tylko troszkę wiecej jesli nie tak samo.

Dla porównania usiadłem w 120 i właściwie w jakości materiałów i ilości miejsca nie odbiega zbytnio od 3 er , czyli 1 er urosła wiecej niż nowe 3 er - tylko ten przód nieładny w jedynce.

 

Na koniec zawitałem w 7er hmm i to zupełnie inna bajka , czyli muszę uzbierać pół bańki na nową 7 mkę heh :mad2:

 

Reasumując spodziewałem się ,że księgowi obetną koszty i niestety tak się stało . Zastanawiam się czy warto dopłacać tyle kasy do nowej F30 skoro tak niewiele jest zmian na lepsze. Chyba poczekam na spadki cen 3-4 latków.

 

Kiedyś miałem okazję posiedzieć w Hondzie Accord nowej za ok 130 tys zł i w środku było miło, wypasiona a materiały dobre, co oznacza że za trójkę daję sie ponad 100 tys wiecej za mam nadzieje dalej utrzymaną precyzję prowadzenia i radość z jazdy :)

Opublikowano
Rasta78 z całym szacunkiem, ale nie mam zielonego pojęcia o czym Ty mówisz... Porównujesz 3er do 1er, potem do 7er, a na koncu do Hondy Accord. Fajnie :-) kazda opinia jest cenna...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziś zawitałem do salonu zobaczyć nową trójkę, moje spostrzeżenia się potwierdziły.

W każdej marce z roku na rok widać jak księgowi tną koszty.

 

..............

 

Kiedyś miałem okazję posiedzieć w Hondzie Accord nowej za ok 130 tys zł i w środku było miło, wypasiona a materiały dobre, co oznacza że za trójkę daję sie ponad 100 tys wiecej za mam nadzieje dalej utrzymaną precyzję prowadzenia i radość z jazdy :)

 

 

Bylo warto sie przejechac - wtedy twoje obway by byly inne i myslenie jak tu zrobic aby zmienic E90 na F30:)

 

to co zauwazylem w szukaniu oszczednosci to kiepski material w bagazniku ...

Opublikowano (edytowane)

nie zrozumcie mnie źle, mi się bardzo podoba F 30 jednak ja zwracam uwagę na materiały wnętrza , musi byc miło a tu zonk walnąłem się w kolano o twardy plastik czego w mojej e91 nie ma i tak jakoś mnie zniechęciło a pojechałem bo mam zamiar kupić nową f 30 .

 

tak sobie myślę czy warto dla tej pieknej sylwetki dodawać do mojej ponad 150 tys. Skąpy nie jestem heh mimo że poznaniak ale nie lubię przepłacać.

Na pewno kupię teraz PB 328 bo ON mam już dość, szkoda ze nie ma wolnossącej 330i bo delikatne rozgrzewanie i studzenie turbo mnie już nudzi a dodatkowo robię krótkie rasy wiec silnik ciągle nie dogrzany a wiadomo ,że turbo lubi optymalne temp.

 

kolego a gdzie Ci rdzewieją e 90 /91 ? ja nie mam śladu rdzy .

Edytowane przez rasta78
Opublikowano
Ja byłem na jeździe próbnej 328i i samochód niedomagał.

Po jeździe próbnej samochód trafił od razu do serwisu. :(

 

no właśnie , chyba szybko zatęsknimy za R6 3.0 i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
Ja byłem na jeździe próbnej 328i i samochód niedomagał.

Po jeździe próbnej samochód trafił od razu do serwisu. :(

 

Tak mu dałeś w palnik? :)

Opublikowano

nie ma już R6 no chyba że potem wprowadzą lub w M3 , teraz firmy robią kosiarki 1.0 z turbo i pewnie za parę lat 2.0 to bedzie mega wypas :mad2:

 

mi się marzy dobre parę litrów w 6 lub 8 garach bez turbo .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no to zaostaje cofnąć sie w czasie i kupić E34 v8, E39 V8, m5 e39/e60 M3 e46.......teraz to tylko zostaje turbo, CO2 i inne cuda....
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pfu pfu pfu.... :mrgreen: Ale racja. Jedyne wersje, które aż tak bardzo nie uległy manie CO2.

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.