Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ciekawe czy 330d F30 będzie tak dobrze trzymała przyśpieszenie do 200-250 jak do 100...

przykładowo 550Md do setki leci w 5s, a do 200 już w 20s, osiągi o sekundę/półtorej lepsze niż seryjne 535d...

 

Nie mniej jednak ciekawa propozycja,

 

mogli by zmodernizować te 335i, bo seryjne 306 koni jest niewystarczające ;p

  • Odpowiedzi 751
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ciekawe czy 330d F30 będzie tak dobrze trzymała przyśpieszenie do 200-250 jak do 100...

przykładowo 550Md do setki leci w 5s, a do 200 już w 20s, osiągi o sekundę/półtorej lepsze niż seryjne 535d...

To jak na M(d) to osiągi do 200 słabiutkie :)

mogli by zmodernizować te 335i, bo seryjne 306 koni jest niewystarczające ;p

Myślę, że to celowy zabieg - w 1M silnik jest taki sam jak u nas i już jest 340 KM. Gdyby 335i miało seryjnie 360-380 KM to osiągi (oczywiście na prostej) w porównaniu do M3 były by przybliżone i część osób zamiast kupować drogie M3 kupiło by sporo tańsze 335i. A tak różnica ponad 110 KM jest spora i osiągi lesze :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wydaje mi się żę jak ktoś kupuje M, to nie dla mocy i prowadzenia, które jest sporo lepsze niż w standardowym 35i, nawet jak bedzie w nim sporotowe zawieszenie...Ale fakt, wiele osób które by chciały kupić M3 to mając minimalnie słabszą i sporo tańszą alternatywę pewnie by M3 nie kupili z drugiem strony mamy 135i o mocy 306 km i 1M o mocy 340 i mimo tego jakoś 1M nie cierpi na tym zbytnio.

PZDR>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wydaje mi się żę jak ktoś kupuje M, to nie dla mocy i prowadzenia, które jest sporo lepsze niż w standardowym 35i, nawet jak bedzie w nim sporotowe zawieszenie...Ale fakt, wiele osób które by chciały kupić M3 to mając minimalnie słabszą i sporo tańszą alternatywę pewnie by M3 nie kupili z drugiem strony mamy 135i o mocy 306 km i 1M o mocy 340 i mimo tego jakoś 1M nie cierpi na tym zbytnio.

PZDR>

 

KRIS85 masz racje to nie kupuje sie dla koni tylko dla M3 - to juz inny samochod tak samo z M5

Opublikowano
Macie racje Mki to zupełnie inne samochody kto prowadził ten wie ale osiągi 335i xd to już bardzo bardzo sprytne auto a po małych modyfikacjach spokojnie porównywalne do Mki ,ciekawe jakie bedą osiągi 328 i 330d z xd ?Panowie wiecie może czy 3 z m pakietem będzie w Lipsku na targach ?a tak na koniec jak bym miał do wyboru 335i mega zrobione a Mke to zawsze Mka pozdrawiam !!!!!
  • Moderatorzy
Opublikowano
Wydaje mi się żę jak ktoś kupuje M, to nie dla mocy i prowadzenia, które jest sporo lepsze niż w standardowym 35i, nawet jak bedzie w nim sporotowe zawieszenie...Ale fakt, wiele osób które by chciały kupić M3 to mając minimalnie słabszą i sporo tańszą alternatywę pewnie by M3 nie kupili z drugiem strony mamy 135i o mocy 306 km i 1M o mocy 340 i mimo tego jakoś 1M nie cierpi na tym zbytnio.

PZDR>

 

KRIS85 masz racje to nie kupuje sie dla koni tylko dla M3 - to juz inny samochod tak samo z M5

 

Możecie powiedzieć w takim razie dla czego kupuje się ///M skoro nie dla KM ? :D

 

Anfil 1 nie wiem o jakich małych modyfikacjach piszesz... 335i po chipie nadal nie ma żadnych szans z M3. Piszę o tym na świeżo - godzinę temu wróciłem z przejażdżki M3 vs 335i.

 

A żeby tak bardzo nie odbiegać od tematu zaletą F30 na pewno jest wygląd, zwłaszcza w środku, w końcu przypomina BMW, nie to co E9x.

Wadą na pewno jest jej rozmiar zewnętrzny - robi się z niej już mała piątka, taki klocek a nie zwinne, zwarte auto.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
HEHE miało być tak: Nie dla mocy (jak ktoś wspomniał, 335I pod dorbych modach ma spokojnie 400km i wiadro wiecej niutów), ale dla prowadzenia i frajdy z jazdy (no po przejeżdce przecież wiesz że M prowadzi się o niebo lepiej i z jajem niż zwykłe wersej).
  • Moderatorzy
Opublikowano

Tą frajdę z jazdy dają ci właśnie te KM :D

Z nimi oczywiście idzie w parze sposób prowadzenia, reakcja na gaz, hamulce itp.

Opublikowano

W 335i powinno być 320 koni...może 340, ale na pewno nie będzie miało 360-380...to już poziom rasowo sportowych samochodów, nie mówiąc o tym, że M3 będzie miało 440-450 koni, a Emka musi być silniejsze o te ponad 100 PS od najmocniejszej "cywilnej" wersji...

 

 

Ale poczekajmy jeszcze chwilę...stawiam, że 335i będzie miało za jakiś czas w F30 320-330 PS.

 

 

BTW 8,9 s do 100 - F30 136 PS ? Chciałbym to widzieć :lol: ...samochód, który waży z kierowcą jakieś 1550-1600 kg (mniej więcej, nie chce mi się sprawdzać danych) przy 136 koniach ma tak przyspieszać ? Normalnie cud...normalnie żeby osiągnąć 9s do 100 trzeba mieć nieco więcej koni niż kilogramów masy dzielonych przez dziesięć.

Opublikowano

BTW 8,9 s do 100 - F30 136 PS ? Chciałbym to widzieć :lol: ...samochód, który waży z kierowcą jakieś 1550-1600 kg (mniej więcej, nie chce mi się sprawdzać danych) przy 136 koniach ma tak przyspieszać ? Normalnie cud...normalnie żeby osiągnąć 9s do 100 trzeba mieć nieco więcej koni niż kilogramów masy dzielonych przez dziesięć.

 

No dobra policzyłem :) F30 1,6 Powinien ważyć bez automatu i kierowcy ok 1455[kg]. Ja uważam, że porównując osiągi na papierze np: e90 143kM z tym F30 1.6 z turbiną - to jest możliwe przy tych 136KM osiągnięcie takiego przyspieszenia przez F30. Ale czym jest to 1.6 :d, chyba kupi ktoś kto chce pokazać, że ma nowe BMW, a jazda i osiągi to już na drugim planie / w porównaniu z innymi dostępnymi silnikami.

Opublikowano
Ale poczekajmy jeszcze chwilę...stawiam, że 335i będzie miało za jakiś czas w F30 320-330 PS.

 

Jest w sumie gotowy taki silnik, stosowany w Z4, więc pewno przy FL trochę dołożą....

Primator
Opublikowano
Kupować BMW F30 z takim silniczkiem 1.6, to tylko snobistyczny wybryk. BMW tylko ma sens z dobrym silnikiem, bo dla urody, czyt. designu wybrałbym inną markę.

 

Niektórzy mogą wybrać BMW czy inną markę premium, żeby być po prostu otoczonymi przez trochę lepsze plastiki niż w Skodzie, VW czy Toyocie.

Opublikowano
Cena 330d 212300 oferowany tylko z automatem cena m pakiet do 328 17905 19 alu 3144 m sportowe zaciski2905 do 335 i 330d 19595 felgi 3617 zaciski 3500 naped na 4 ok 10000 zł dziwne ze 330d tylko z automatem ale tym sportowym pozdrawiam w smorawinskim w Poznaniu można zamawiac
Opublikowano
z automatem ale tym sportowym

 

No super, niech wrzuca do konfiguratora i będzie można zbudować swoją wersję i dostosować cenę wirtualnie.

A ten sportowy automat, to tylko dodatkowo łopatki przy kierownicy, sama skrzynia zdaje się jest ta sama.

Opublikowano
Wychodzi mi 328 xd pełna opcja 250000 koła 330d 298000 i 335 i 310000 masakra wychodzi na to ze 328 opłaca sie kupić najbardziej reszta droga i mało opłacalna a i ceny dodatków m performance 506 euro lusterka karbon front czarny jedna strona 98 razem 196 euro środek listwy karbon alcantara 690e dźwignią zm biegów plus panel środkowy Carbon 270 e
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kupować BMW F30 z takim silniczkiem 1.6, to tylko snobistyczny wybryk. BMW tylko ma sens z dobrym silnikiem, bo dla urody, czyt. designu wybrałbym inną markę.

Ale polityka cenowo-modelowa danej firmy nie jest tworzona jedynie pod katem jednego kraju czy Twojego subiektywnego odczucia. W Niemczech seria 3 zawsze byla w czubie sprzedazy aut w swoim segmencie, konkurujac z Passatem czy innymi najbardziej popularnymi modelami. Moze dla spokojnie jezdzacego Niemca, ktory woli lepszy plastik, placacym corocznie podatek ekologiczny bedzie BMW z 136KM niz 245 konna wersjadrozsza na wejsciu o xxx EUR plus co roku wyzszekoszty eksploatacyjne.

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
dla spokojnie jezdzacego Niemca, ktory woli lepszy plastik, placacym corocznie podatek ekologiczny bedzie BMW z 136KM niz 245 konna wersjadrozsza na wejsciu o xxx EUR plus co roku wyzszekoszty eksploatacyjne.

 

Żeby z powodu domniemanej lepszej jakości plastików przepłacać za F30, to wskazuje ewidentnie na snobizm.( organoleptycznie zbadałem plastik w Passacie i jest naprawdę dobrej jakości )

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Myślisz że oni też kupują żeby kłuć w oczy sąsiada? :mrgreen: Snobizm, może stereotyp lepszego auta...

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano
Plastik w F30 jest twardszy niż w VW Polo, zresztą w F10 też jest moim zdaniem nieco twardszy. Ogólnie jakość plastików porównywalna z VW, oczywiście nie znaczy, że całe auta można porównać.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czy to znaczy że VW tak poszło do góry z jakością, czy BMW poupadło na jakośći???

 

PZDR>

Opublikowano

Passat się nie umywa jeżeli chodzi o jakość materiałów i wykończenia do BMW E90 , o F30 nie wspomnę nawet.

 

Mam w rodzinie dwa salonowe Passki (nie moje tylko w rodzinie), jeden B6 , drugi B7. I mam bezpośrednie porównanie z E90.

 

B6 - dobra jakość boczków drzwi i ok jakość górnej części dechy oraz + za aluminium...Reszta twarde, chropowate plastiki.

 

B7 - jw. z tym , że górna część dechy miększa.

 

Po drugie w Passatach często coś skrzypi w desce na nierównościach, a w moim E90 mimo, że miało wymienione dwoje drzwi i błotnik to nawet na największych wertepach "nic nie stuka ani puka".

 

 

F30 nie jest autem luksusowo wykończonym , ale ma deskę rozdzielczą i całe wnętrze w większym procencie wykonaną z miękkich i jędrnych tworzyw niż uznawane za najlepsze do tej pory Audi A4 - niedowiarkom polecam sprawdzić ile jest twardego, chropowatego plastiku w A4 i A6.

 

F30 ma wnętrze wykonane z bardzo dobrych materiałów. A F10 jest o wiele lepsze od A6 i E klasy.

 

Ogólnie Passat prezentuje przyzwoity poziom dla swojej klasy, a F30 - bardzo dobry (w zasadzie wskażcie auto średniej klasy , które ma lepsze materiały we wnętrzu ?)

 

Poza tym "miękkość" materiałów nie świadczy od razu o ich bardzo wysokiej jakości...np w ostatniej Vectrze było miękko , ale tandetnie.

Opublikowano

 

Żeby z powodu domniemanej lepszej jakości plastików przepłacać za F30, to wskazuje ewidentnie na snobizm.( organoleptycznie zbadałem plastik w Passacie i jest naprawdę dobrej jakości )

 

Idąc takim tokiem rozumowania, zakup kilkuletniej 330i to też snobizm. Przecież można kupić młodszą Octavie albo Focusa ;).

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.