Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zapytałem o zawieszeńie a dowiedziałem się o stanie dróg w Łodzi i kto ma lepsze Łodź czy Warszawa :D na tym forum nigdy nie będzie normalnie :duh:

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

  • Odpowiedzi 751
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Powinieneś sam wywnioskować, ja mam akurat takie auto jakie chcesz kupić , też stoi na 18.

Czasem trafi się jakaś gorsza droga ale nie ma tragedi, ustawiam na komfort i jest ok.

Nie mówię tu o ekstremalnych dziurach.

Opublikowano
18", tryb Comfort i daje radę. Jest twardsza od F10 zdecydowanie i czuć nierówności ale taka jest F30'tka czy po prostu 3er.

"Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy" (Albert Einstein)

"Zawsze się starałem, żeby szkoła nie miała wpływu na moją edukację" (Mark Twain)

"Lubię walczyć z silniejszymi"

Opublikowano
Dzięki Panowie,czekałem 3 dni na was :cool2:

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano

U mnie ten sam setup - 18", zawiecha M-pakowa.

Przez nie wiele ponad rok od zakupu sieknąłem 60tyś. km po naszych cudownych drogach - felgi proste, opony całe, w zawieszeniu nic nie stuka ani nie trzeszczy(nic rownież nie było wymieniane), zderzaków M-pakowych również nigdzie nie drasnąłem a w salonie straszyli, że nie da się tym jeździć na co dzień... :lol:

Drugi raz wziął bym to samo albo nawet zaryzykował bym 19". Na dziurawych drogach bywa, że trochę trzęsie ale mimo wszystko wole tak niż bujajacy się i nie pewny tapczan jaki miałem choćby w C-klasie... :wink:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Cześć.

Dzisiaj odebralem moje f30 318dA SportLine.Przejechałem 87km i tak naprawde ciężko cokolwiek powiedzieć ale może zacznę od plusów jakie zauważyłem po tych kilkudziesięciu kilometrach :) Obawiałem się silnika 143km w zestawie z Automatem i czytając tutaj opinie o jezu nie jedzie ,muł,lepiej weź bene 316i, itp.to tak naprawde te 318d daje rade tzn.do jazdy po Krakowie i latania po obwodnicy jak dla mnie wystarczy , niskie spalanie tzn komp po dzisiejszej jeździe pokazuje 6.4l jazda głównie po mieście i 20km dojazdu do domu obwodnicą Krakowa ,caly dzień jazda w trybie comfort bez przekraczania 2.5tyś obr.celem dotarcia silnika,świetne sportowe fotele,

jak zawsze w Bmw genialny układ kierowniczy,dobre hamulce ,super światła biksenonowe.,grzana kierownica świetnie działa grzeje szybko i mocno :) ,zwykłe audio naprawde wystarcza jak ktoś nie jest audiofilem,nie harczy, gra czysto,z niskimi tonami szału nie ma ale zależy kto co lubi i jakiego powera ;) ja słucham głównie radia i to "tok fm" :mrgreen: Skrzynia automatyczna jak to zf najlepsza na świecie :D

Z minusów dla mnie troche za miękkie zawieszenie tzn dziwne jest to że na nierównościach poprzecznych jest głośne i twarde a np w koleinach bardzo miękkie,zdecydowanie za chuda kierownica sportowa(żałuje ze nie wziąłem m-pakietowej za ok.600zł mimo środka z e36 :wink: ) , słabe wyciszenie karoserii powyżej 130km/h delikatnie szumi,powyzej 160km/h szumi już dosyć mocno ale ja zdaje sobie sprawe że to jest trójka czyli auto miejskie chcąc mieć cicho trzeba było dorzucić 60tys do 5-tki albo bardzo cicho i dołożyć 120tyś.zł do 7-ki :wink: ,silnik klekocze na wolnych obrotach i delikatnie czuć drgania, no cóż może inżynierowie kiedyś dogonią kolegów z Ingolstadt i zrobią cichego diesla w 4 garach.

Póki co nie żałuje wyboru ,a wybierałem pomiędzy is300h ,a4 a f30,porównując do poprzedniej mojej Bmw e61 ,to w 5-tce przez 3 lata nie mogłem się odnaleźć ,tutaj od pierwszych chwil będąc za kołkiem czuje się cześcią tego samochodu i chyba o to chodziło.A teraz lecę zabezpieczyć tapicerke diamondbritem :wink:

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

  • 4 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Wczoraj pierwszy raz miałem okazję przez kilka godzin pojeździć F30 318d z końca 2014r 20tyś przebiegu i powiem szczerze,że jestem w szoku :shock:

Jakość wykonania tego auta i wykończenia jest fatalna wręcz wiele rzeczy mam wrażenie,że nie zostało dokończonych.

W E92 narzekałem na wiele rzeczy ale przy F30 tam była bajka i wykończenie rewelacyjne.

Plastiki w środku jakościowo na poziomie nowych aut za 40tyś jakaś fiesta, kia itd fatalnie to wygląda zarówno materiały jak i ich struktura.

Niby są miękkie ale wyglądają po prostu tanio i w dotyku są fatalne.

Dźwięk przy zamykaniu drzwi jak w fiacie panda :?

Zawieszenie bez włączonego trybu sport na eco + z włączonym DSC jest tragicznie miękkie auto buja się jak łódka i mam wrażenie,że wszystkie elementy pływające tylnego zawieszenia są zużyte zero kontroli nad autem. Sport + i DSC OFF trochę pomaga ale nawet w takim ustawieniu auto jest bardzo miękkie i prowadzi się słabo na pewno nie tak jak powinno prowadzić się BMW zwłaszcza seria 3.

Pozycja za kierownicą dziwna siedzimy skierowani w lewą stronę a kierownica jest bardziej w prawo.

Obie tylne zewnętrzne lampy parują a auto ma 2 miesiące.

Po otwarciu maski widać wiele wsporników, kątowników itd wrażenie jak by brakowało połowy elementów maskujących.

I już sama maska wyciosana w kwadrat wygląda fatalnie.

Wyciszenie słabe przejeżdżające obok większe auto sprawia wrażenie niedomkniętych szyb choć przy prędkościach nie ma szumu ale ogólnie wydaje się głośno.

Słychać też odgłosy z drogi kamienie itd jak w japońskich autach z lat 90t-ych słabe wyciszenie nadkoli.

Z plusów to chyba tylko fakt,że nic póki co nie trzeszczy no i skrzynia 8 biegów działa fajnie.

O mocy nie ma co pisać bo silnik był słaby więc nie można od niego wymagać wiele.

Szczerze nie dał bym za to auto ani grosza więcej niż 50-60tyś zł głupi passat zabija to auto jakością nie mówiąc o C klassie którą jeździłem kilka dni wcześniej pod względem prowadzenia i wykonania C klassa bije na głowę F30.

Jestem w strasznym szoku dokąd zmierza BMW auto typowo nastawione na zysk cenowo całkowicie oderwane od realnej wartości.

Edytowane przez --==maly==--
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Naprawdę aż tak źle? Czy jest możliwe, że 318d ma gorsze materiały niż np. 330d? Ciekawe czy po lifcie się poprawią?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To zdjęcie mówi wszystko :duh:

http://image.srv03-bmwapp.pixelconcept.de/default.aspx?url=51/555493-2014.12.23.20.39.32-03001_F935782_7.jpg&w=668&h=500&overlay=1547,1526,1069,960,647,136

  • Moderatorzy
Opublikowano (edytowane)

To ja jeździłem ostatnio lepszym paździerzem :8)

 

http://i.imgur.com/NWyqHwn.jpg

 

jakość wykonania była 2 razy gorsza niż w mojej jedynce, nie wiem jak to możliwe, ale potwierdziło to również kilku znajomych :shock:

wersja kolorystyczna cudo :D oczywiście pierwsze pytanie moje było czy to po strzale poduszek tak poskładali, ale nie, tak wychodziło z vinu, auto zastępcze u dealera. 320d, w full biedzie, totalnie zniechęca do zakupu F30. Chociaż wiem że jeśli było by to takie samo auto, ale białe w mpaku, automacie, z lepszym zawieszeniem to było by całkiem inaczej - jeździłem np 428i GC w Mpaku skonfigurowanym za 280k - wrażenia calkowicie odwrotne - jeździłby :D

Edytowane przez Randall
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Masakryczne wersje :mad2:

 

Ja dostalem od ASO wersje sport 316i, pomimo że w srodku szmata, to fotele sportowe i zewnętrzny wygląd (białe) robiły swoje. Sam bym takie kupił do jazdy "do pracy" na codzien w dobrej cenie. Jakość materiałów podobna do E90 moim zdaniem, ale specjalnie sie nie przyglądałem :mrgreen: dojechałem z ASO do pracy, wróciłem wieczorem do ASO po odbiór swojego rupiecia, auto zrobiło robote i całkiem fajnie się nim jeździło, a wyglądało nienajgorzej :cool2:

Opublikowano

Randall, wow!!!

Czy ludzie są ślepi, czy mają coś nie tak "z wrażliwością estetyczną"?

Tak ulepionego samochodu dawno nie widziałem. Przecież tam nic się kupy nie trzyma. I fakt, full bieda w takiej bejcy sprawia, że człowiek może się zniechęcić do samochodu. Najgorsze, że oni ludzi zniechęcają takimi sprzętami zamiast zachęcać do zakupu. Później szwagier mi mówi, że widział "taką bejce jak moja" w salonie i dupy nie urywa a raczej biedak nie wart złamanego grosza u niego w micrze jest lepiej ;)

Opublikowano
Panowie bez przesady. Nie każdy oczekuje od auta komfortu i nie wiadomo jakiego wykończenia. Każdy wybiera co chce. Bmw nie reklamuje się jakością lecz radością z jazdy. Fakt, że standardowe zawieszenie stało się bardziej komfortowe, ale za niewielka dopłata można mieć M

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Zgodzę się, że wersja full bieda :mrgreen: w przypadku BMW jak i pozostałych marek premium to dla mnie pewien problem. Rozumiem, że 2$ tu i tam to w skali produkcji spory koszt, ale płacąc tyle pieniędzy oczekujemy już pewnego standardu a tu - podstawowy fotel - koszmar, podstawowa szmaciana tapicerka - dramat, podstawowa kierownica - brzydka i z cienkim wieńcem jak w 125p, do tego lampy na h7 i felga '16 = radość z jazdy :mad2: Wystarczy jednak dopłacić do tych elementów i już mamy inne auto. Czy pewne, oczywiste dla wielu elementy powinny być w standardzie? Powinny, ale taka jest polityka marek premium. Mnie ostatnio, jako, że jesteśmy w rodzinie "na kupnie" nowej klasy C, sprzedawca argumentował, że brak składanej tylnej kanapy w wyposażeniu standardowym to oczywista kwestia "bo to jest Panie limuzyna!" :duh:

 

>>maly

Jak byś pojeździł podstawową wersja klasy C ze szmacianymi stołkami i stalowymi felgami to byś już tak nie psioczył na Bawarię.

 

>>Randall

No to miałeś perełkę! Widziałem już różnie skonfigurowane wnętrza ale to jest w ścisłej czołówce szkaradztwa :shock:

Opublikowano

Panowie ja rozumiem, że są różne wersje wyposażenia ale wybieranie tylko tych słabych jako reprezentatywnych dla F30 to troszkę przegięcie.

Bez sensu jest kupowanie plastikowego wnętrza. Ale jeśli komuś pasuje to dlaczego odbierać ludziom tą przyjemność? :lol:

Ja przed zakupem gdy zobaczyłem "plastiki na szmatach" to się wystraszyłem. Stąd wybór taki jak poniżej.

 

http://i43.tinypic.com/2dtysfc.jpg

http://i44.tinypic.com/2i9s6fd.jpg

 

 

I dajcie już żyć tej biednej F30 :mrgreen:

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

  • Moderatorzy
Opublikowano

No i sport-line wygląda tak jak u mnie w 1er, tylko nie mam skóry :cool2:

Masz kierownicę mpakietową grubszą, czy to zwykła sport ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Niektórzy nie rozumieją, że w cywilizowanym świecie, w przeciwieństwie do Polski, samochody postrzega się głównie jako narzędzie pracy i życia. Dla większości ludzi nie liczy się aż tak wygląd, jakość plastików, to co powiedzą znajomi i sąsiedzi, to czy mamy ksenon, skórę albo nigdy nieużywaną nawigację. Samochód ma wozić z punktu A do punktu B, szybko i bezpiecznie. BMW F30 to nie F10 albo F01. To generalnie nie tak drogi samochód średniej klasy i tyle. Dla większości wystarcza podstawowa wersja, bo we flotach i biznesowych zastosowaniach liczy się cena. Wielu prywatnych użytkowników też ma w d... czy plastiki są klasy premium czy nie albo czy ma ksenon i fotele sportowe. Jak ktoś chce kozacką wersję to za nią płaci i wtedy jest to auto o niebo lepsze.

 

Podstawowa wersja Passata TDI 150KM kosztuje 30500 EUR, odpowiadająca mu F30 318d 143KM kosztuje 33750 EUR. To jest taka przepaść??? Byle Peugeot 508 HDI 150KM kosztuje ponad 31 tys EUR. F30 ma ciągnąć sprzedaż m.in. atrakcyjną, jak na BMW, ceną. BMW ma w d... polskich malkontentów, którzy leczą kompleksy samochodami, bo nie oni napędzają ten rynek. F30 mimo jej wad jest i tak o niebo lepszym autem od większości konkurencji w swojej kategorii, a ma przy okazji nie być konkurencją dla F10, dlatego jest jakie jest i tyle.

Opublikowano
Bmw serii jeden też jest cenowo porównywalne z golfem. Golf pewnie będzie lepiej wyposażony, ale ja wiem za co dopłacam te niewielka różnice w cenie. Nie czarujmy się rwd jest droższe w produkcji.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zwróćcie uwagę, iż dla bmw w ogóle europejski rynek staje się co raz mniej ważny, teraz auta projektuje się pod klienta z azji i przede wszystkich z chin. Tam jest nawet wersja przedłużana 3er. A tamtejsi klienci są plastikami wręcz zachwyceni :lol:
Opublikowano
No i sport-line wygląda tak jak u mnie w 1er, tylko nie mam skóry :cool2:

Masz kierownicę mpakietową grubszą, czy to zwykła sport ?

Moja to Sport, post wyżej jest M-pakiet (która mi się baaaaaardzo podoba).

SPRZEDAM


Komplet zderzaków BMW F30 Sport Line


Komplet zderzaków BMW Z4 E89

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.