Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
BMW_3

poproś kogoś żeby Cię przewiózł naprawdę szybkim motocyklem.. :lol:

 

Jeździłem. Różnica jest taka, jak pomiędzy silnikiem od młynka do kawy a silnikiem wiertarki.

Poproś kogoś, by ktoś Cię przewiózł motocyklem o jakim ja piszę, to zrozumiesz, dlaczego potrzebna jest mu z tyło opona 240.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

jaki jest powód tego, że nie kupiłeś auta które spala 20L? Rozsądek? Skoro tak, to co żenującego jest w tym temacie?

Pozd

 

Rozsądek, ale związany z utratą wartości. Trudniej jest sprzedać auto, które pali średnio Pb 18l/100km.

Dlatego wybrałem 320d. Teraz trochę żałuję, bo nie ma tego, co ma Challenger.

17201351_1531754336834932_3241894237246117208_n.jpg?oh=52637f578bbb6c04fb758f53a709581c&oe=5928CFCF
  • Odpowiedzi 751
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

to ja już mało rozumiem z powyższego.

Najpierw piszesz że starczy ci motor bo ma 3.5 do setki /notabene na prostej i na suchym oraz gładkim asfalcie/ , potem dopisujesz że żałujesz że tylko 320d masz bo za wolne. Argument z e spalaniem rozumiem bo dlatego sam pytam o najniższe spalanie 328i gdyż na pb "troche" kasy wydałem.

Wieć po co krytykowałeś za 328i które notabene nie pali 18 tylko z połowe tego.

 

Potem piszesz o dodge / który jest "nieco" gorszy wzgledem np. takiej Z6 na łukach notabene/.

 

Tymczasem to jest forum o bmw , troche tu ludzi co dużo jeżdżą i to szybko, nie tylko po prostej,

i nie fiatami palio do tesco. Warto o tym pamiętać.

Opublikowano

Panowie,

 

zauroczony F30 po długich testowych jazdach 328i postanowiłem uszczęśliwić siebie tym autem. Mam jednak ograniczony budżet na dodatki w związku z tym chciałem podpytać o kilka istotnych dla mnie rzeczy.

1) Jakie są wasze doświadczenia ze skrzynią Steptronic? Mówię tu o dłuższej eksploatacji. Zazwyczaj użytkuję auto ok. 5 lat i robię 20-25kkm rocznie. O ile dobrze zrozumiałem to jest ta paczka biegów z plastikową miską i filtrem w misce o kosmicznej cenie. Jak często BMW przewiduje wymianę oleju w skrzyni i czy ta miska jest w podstawowym pakiecie serwisowym?

2) Czy ktoś z Was ma zestaw HI-FI? nie spytalem jaki byl zestaw w testowanym, więc chętnie wysłucham Waszych opinii w kwestii jakości dźwięku. Czy daje radę, czy dopiero HK jest fajne?

3) Czym różni się podstawowy zestaw HF od pełnej integracji z telefonem? Czy to różnica, że w jednym jest synchronizacja multimediów, a w drugim nie czy też inna?

4) Czy ktoś z Was ma auto bez xenonów i wie jak sprawują się zwykłe światła?

5) Gdzie ubezpieczaliście swoje Beemki i jak prezentują się pakiety procentowo od wartości.

 

To tak na szybko.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Wez ksenon i automat bo potem bedziesz zalowal. Reszte da sie przezyc.
Opublikowano
Popieram poprzedników. Automat musi być, ksenony, sportowe fotele... Reszta to tak jak koledzy piszą - da się bez tego obejść. Navi mieć - spoko, lepsze audio - spoko. Asystentów bym sobie darował.
Opublikowano

Dla nie must to zestaw głośnomówiący, automat jest świetny. Mam ten średni zestaw audio i dla mnie w pełni wystarcza.

Poza tym grzanie pupci, szczególnie jeśli samochód będzie miał stać w nieogrzewanych miejscach.

 

Xenony to sprawa estetyki, także Twój wybór.

 

Jeśli chodzi o ubezpieczzenie to mam to co oferuje BMW - w Allianz, dali dobrą cenę i jak samochód musiałem postawić do serwisu - rysa na drzwiach, to w jego ramach dostałem od razu zastępczy samochód.

Opublikowano
Weź ksenony, bo często widuje w swojej okolicy czarne f30 na zwykłych światłach i imho wygląda tragicznie.(nie wspominając o kwestiach bezpieczeństwa)
Opublikowano

Jeśli tylko słuchasz wiadomości w radiu to bierz standartowe audio. Jak jesteś typem melomana to nie pakuj się w standartowe bo będziesz żałował. Standart bardzo słabo gra :/

 

Co do reszty to dla mnie absolutne minimum to: automat, xenony, podgrzewane fotele. Bez reszty można się jakoś obejść :p

Opublikowano

Koledzy mają rację, automat koniecznie + xenon + fotele sportowe ( najlepiej z grzaniem bo działa błyskawicznie i dość przyjemnie smaży w dupkę :D )

Audio moim zdanie to lepsze ( bynajmniej ja takie mam ) bo gra to już całkiem przyzwoicie, nie koniecznie HK :)

Navi + skóra zbędne ( przynajmiej dla mnie ).

Opublikowano

z tego co mi wmawiał sprzedawca : aktualne lepsze hi-fi za dopłatą to poprzedni h-k.

 

co do automatu to ryzyko w długoletniej eksploatacji jest takie że może być fakap mechatroniki , ale to mały detal bo diagnoza jest prosta. Choć koszt spory.

Druga rzecz to ryzyko że automat może przestać płynnie przekazywać napęd. Chodzi mi o ten cały torque converter i jego łożyskowania etc. Ktoś już pisał o szarpnięciach.

 

Ale to w tych nowych skrzyniach jest raczej nieuniknione. Przynajmniej nie ma w nich klasycznej dwumasy. Choć sprężyny i tłumik to jest. Na YT jest filmik z działania tego automatu. I tak jak padnie dwumas w klasycznej skrzyni to komplecik w nowszych wozach około 5kpln plus robota 2kpln. Więc automat lepiej brać. Obecnie jest za free w promocji.

Natomiast zwróć uwage na brak tempomatu w serii.

No i ksenon koniecznie.

Opublikowano

niestety tak jest, i trzeba uważać bo wiele wozów stockowych w gąszczu opisów w stylu : poduszka powietrzna kierowcy, aluminiowe felgi czy inna oczywistość - kryje braki w wyposażeniu.

Generalnie brak tempomatu, surowy plastki w kilku miejscach który zasłonić może tylko bmw indywidual za grube $$$ oraz to wkurzające ręczne regulowanie foteli sportowych w serii jest...rozczarowujące. Albo ja mam nietypowe wymagania od wozu. Oczywiście sprzedawca za każdym razem jak sobie coś tam konfiguruję dostaje małpiego zachwytu.

 

Warto tak na dziś poczekać z pół roku bo spadek sprzedaży raczej będzie narastał i sprawdzić co daje broker bo jest tak z 30 tyś taniej, wozy przez nich oferowane mają jakieś inne pakiety startowo za mniejsze pieniądze. Np za te 2300 masz u brokera tempomat z adaptacją.

Opublikowano

Jak kupowałem auto to F30 tez bralem pod uwage, mialem 318d w dobrej cenie za 107k brutto ale kompletny golas corporate sales. Nawet podgrzewanie i halogeny przeciwmgłowe wymontowali ;-) Jak doposazylem do tego czego szukalem - skóra, navi, automat i lepszy silnik to wyszło 10k mniej niz za F10 :shock: wybór był prosty.

 

Nie zgodze sie z wami ze sportowymi fotelami. Ja mam 190cm i 93kg wagi (przezucam troche zelastwo ;-)) i w sportowych fotelach w F30 nie dotykalem srodkiem pleców do oparcia tylko barkami :roll: czylem sie jak w fiacie panda :lol:

 

Rewelacja w F30 to kiera M-pakietowa, ja mam sporotowa w F10 i nie jest taka fajna :cry:

Hmmmm
Opublikowano

Wow! dzięki za tak żywiołową reakcję i masę opinii. Mniej więcej klaruje mi się co chciałbym mieć w posiadanym budżecie i widzę, że mam preferencje do waszych reco. Powtorze moze jeszcze trzy tematy, bo nie znalazlem na nie bezposredniej odpowiedzi w Waszych radach:

 

1) Czy steptronic to jest ta paczka biegów z plastikową miską i filtrem w misce o kosmicznej cenie? Jak często BMW przewiduje wymianę oleju w skrzyni i czy ta miska jest w podstawowym pakiecie serwisowym?

 

3) Czym różni się podstawowy zestaw HF od pełnej integracji z telefonem? Czy to różnica, że w jednym jest synchronizacja multimediów, a w drugim nie czy też inna? Generalnie telefon sluzy mi za centrum dowodzenia swiatem (zajmuje sie na codzien mobilnymi multimediami) i zastanawiam sie czy jest sens brac tą droższą integrację?

 

5) Gdzie ubezpieczaliście swoje Beemki i jak prezentują się pakiety procentowo od wartości. Widziałem reco dla Allianz w ramach umowy z marką? Ile % żąda Allianz za pakiet?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.