Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z moim autem. Dzisiaj zakupiłem okzyjnie BMW 525 tds 92r i sprawa wygląda tak, samochod jedzie normalnie na 1 i drugim biegu. Wkręca się normalnie do 5tys obr-6tys. a gdy przychodzi czas na 3 4 5 bieg... Przy 3.5 tys obr dostaje muła, przerywa coś i nie idzie. Dopiero gdy wrzuce na luz przegazuje go to odblokowuje się na chwile do 4.5 tys. Zaczynam żałować że wpakowałem się w to auto. Choć od zawsze chorowałem na taką Be Em Ke. Mało tego, zaczynam się bać że to słynna POMPA z tego modelu. Proszę o w miare szybkie odpowiedzi. Co to wg was może być.

 

Uzupełnij temat wg. viewtopic.php?f=71&t=117569

Opublikowano
...wkręcasz go do 5000/6000 tyś ?, albo masz zegary od benzyniaka albo nie bardzo wiesz jak obchodzić się z dieslem lub po prostu jesteś ....
iZzI
Opublikowano

Max obroty 4800 a ty krecisz do 6000? hehe a jak to robisz?

Nie robiles jazdy probnej przed kupnem? Nie sprawdzales auta?

No chyba ze to TDS z cyklu " auto do 5 tys"

Opublikowano
wiedziałem że zaraz będą podobne odpowiedzi. Nie chodzi o To że katuje auto. Bo nie chodzi wcale o TO, tylko o to że przy 3.5 tys dostaje blokady. i nie jedzie dalej. A przy wyprzedzaniu nie oszukujmy się że do 4 tys. To nie jest katowanie. Dla porównania poprostu powiedziałem że nie ma żadnych oporów na 1 i 2 biegu. na wyższych przestaje się wkręcać... Poprostu czuje że coś jest nie tak przerywa,jakby paliwo nie dochodziło.Nie wiem czy to pompa, turbina czy może tylko jakiś czujnik ? A to że katuje Auto to daruj sobie. Gdyby wszystko chodziło normalnie to nie pisałbym że coś jest nie tak. Proszę o odpowiedzi normalnych ludzi,Ktorzy mogą wiedzieć co jest przyczyną. a napinaczom dziękuje.
Opublikowano

Na dzień dobry wymień filtr paliwa i filtr powietrza, sprawdź również czy mie masz nieszczelności w układzie wtryskowym (wężyki przelewowe, uszczelnienia nastawnika i głowiczki pompy wtryskowej). Stawiam na 99%, że winę ponoszą zapchane filtry ;)

 

Pozdrawiam

Opublikowano
oo dzięki stary, warto też zaznaczyć że Bmw nie odpaala z dotyku, Trzeba ją z 3-4s pokręcić.Najgorzej się obawiam że to pompa.
Opublikowano
zwróć uwagę na przewód idący pod kolektor dolotu , czasami spada lub parcieje i daje tego typu objawy.
Opublikowano
Dziś byłem u mechanika, co dojrzeliśmy? 2 świece są przylane Olejem Napędowym. Mechanik stwierdził że to wtryski padły. I żeby wymienić wszystkie bo jak wymieni sie tylko2 to padną nastepne. Możliwe że to własnie dlatego tak się zachowuje to auto ? Trudności z odpalaniem,jakby nie miał ciśnienia. Diesel to powinen na dotyk palić. A jego muszę "giełgotać" okolo 5s. Przy tym na 3,4 5. biegu gdy wcisne pedał w podloge a nawet nie w podloge, to dostaje blokady przy 3tys obr 3.5... Jeżeli to tylko wtryski tak jak mówi mechanik to jestem pocieszony bo nie jest to tak tragiczny koszt. na Allegro znalazłem wtryski od 40zl komplet. Z góry dzięki za odpowiedzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.