Skocz do zawartości

[E34] Awaria awaryjnego otwierania - jak się dostać?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To nie jest przeciętne pytanie o otwieranie awaryjne drzwi.

 

Autko stoi bez silnika, pod maską jest akumulator, przewody poizolowane, odłączony jest zamek centralny. Do tej pory bez problemu otwierało się drzwi metodą z podniesieniem klamki od pasażera i przekręceniem kluczyka zgodnie z ruchem wsk. zegara. Kiedy właśnie auto miało dostać nowe serce pod machę, zaczął się problem. Gdy przekręca się kluczyk z podniesioną klamką, pręcik (plastik) od drzwi wewnątrz lekko porusza się do góry - widać przez szybę, ale drzwi nie otwierają się. Nie mogę więc dostać się do środka. Bagażnik nie otwiera mi się z klucza, jedynie drzwi pasażera to robiły.

Jeśli ktoś zna radę na taki przypadek, chętnie poczytam, byłbym wdzięczny za pomoc.

 

Mój pomysł na rozwiązanie to podłączenie zamka centralnego pod maską, co wiąże się z grzebaniem śrubokrętem/haczykiem w zamku maski - trzeba zdejmować grill? Chyba można pociągnąć bolec od zamka haczykiem?

Jeśli już się tam dostanę, który przewód to ten od centralnego? Otworzyłbym wtedy z pilota. Na realoem są słabe schematy elektryki drzwi.

Opublikowano
Kolego ni wiem jaką masz wersje centralnego zamka, ale ja miałem podobnie i musiałem walić szybe< a co póżniej się okazało to włączył się anty napad.
Opublikowano
Raczej nie ma potrzeby walić szyby, skoro można zrobić dostęp do elektryki pod machą, hm? Tylko muszę wiedzieć jak co podłączyć. Ten "anty napad", o którym mówisz to ryglowanie drzwi? Nie znam takiej funkcji.
Opublikowano
Jak nie masz silnika to wejdź pod maskę i spróbuj otworzyć zamek. Ale szczerze to nie wiem czy coś tam zdzialasz, centralny jest podpięty pod moduły pod kanapą.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
No dobra, jest metoda na otwieranie maski z zewnątrz, ale sądzisz że nic elektryką pod maską nie zdziałam? Chodzi mi o to jak podłączyć centralkę pod prąd, bo ona dobrze chodziła i za jej pomocą bym otworzył.
Opublikowano
Od siłowników centralnego kable idą pod kanape. Chyba nic pod maske nie leci.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

Kolego jeżeli możesz z kluczyka otworzyć bagażnik to wtedy wyjmij 1 lampkę z podświetlenia bagażnika wyjmij żaróweczkę i podepnij aku do lampki, możesz to zrobić przewodami rozruchowymi i auto otworzysz ,już to przerabiałem w taki sposób więc spokojnie.

 

A jeżeli bagażnika nie możesz otworzyć ,to zrób to samo tylko np z lampką od podświetlenia tablicy rejestracyjnej ;)

 

Powodzenia ;)

http://forum-lines.ru/rez/ab214080.gif

раскрутка сайта киев




E34 520i M50 B20

E34 550i S70 B56

Suzuki DR 800 Big

Opublikowano
a może po prostu akumulator ci się wyczerpał do zera i z tąd te problemy naładuj go , masz dojście do plusa pod maską i zobaczysz co się będzie działo
BÓG MIŁOŚĆ WYGODA
Opublikowano

Pamiętam, że jak był pełny to centralny nie działał, dlatego ją z klucza zamykałem aż do teraz. Może jednak to jakiś dziwny przypadek. Spróbuję podać napięcie pod maską, może cud się zdarzy.

 

Co do metody na oświetlenie tablicy: czy to faktycznie prawda, że bez zamkniętego przełącznika świateł da radę podać tak prąd w obieg?

Opublikowano
Jakby ci się maski nie udało otworzyć to samochód bez silnika na zwykłych amorkach powinien stać na tyle wysoko że można się pod niego wgramolić żeby podać napięcie na kable od alternator lub rozrusznika chyba że wiązkę też wyjąłeś
Opublikowano

Tak, oczywiście stoi wysoko, więc gdyby się nie udało otworzyć maski przez grill haczykiem lub podać prądu przez lampkę no to się tam wczołgam.

 

Teraz tak pomyślałem, że nawet nie sprawdziłem baterii w pilocie (mam oddzielny). Może akurat w tym czasie bateryjka skończyła żywot, to by było banalne i ulgowe rozwiązanie. Oby. Dokończę temat rezultatem.

Opublikowano
...generalnie jak masz cierpliwość to próbuj otworzyć ten zamek od pasażera jak robiłeś wcześnie,ja u siebie też miałem taki przypadek (zblokował się zamek ,czy też włączył się antynapad) widać było że porusza się rygiel ale drzwi się nie otwierały ...po 40 minutach udało sie drzwi otworzyć (nie daje gwarancji że u ciebie też się uda)
iZzI
Opublikowano

iZzI, właśnie w nocy się wkurzyłem, poszedłem szarpać tym zamkiem i z całej siły przekręciłem kilkakrotnie, w końcu cyknęło, otworzyły się. Na zapas zostawiłem sobie wejście awaryjne ... i dobrze, bo dzisiaj już znów nie chce się otworzyć z klucza, ale auto już od wczoraj otwarte więc coś już można robić.

 

Nie znam przyczyny takiego zachowania zamka, jednak jeśli ktoś spotka taki problem, radzę faktycznie potraktować ten zamek po chamsku. Trochę się naszarpie człowiek, ale w końcu się uda. Nie stosować na co dzień, bo na oko jest to szkodliwe dla mechanizmu.

 

Dziękuję wszystkim za pomoc, pozdrawiam.

 

EDIT: zbadałem, że książkowe otwieranie awaryjne nie działa u mnie poniżej 7V napięcia akumulatora, około 6,5V działa raz na 100 prób przekręcenia. To dziwne, bo powinna to być nieinwazyjna metoda otwierania auta bez prądu, jednak u mnie nie jest. Powodzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.