Skocz do zawartości

Re: Kontrolka silnika e92 320i


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

 

Posiadam bmw e92 320i , dzisiaj zapaliła mi się zółta kontrolka silnika. Jaka może być przyczyna?

Edytowane przez Anonymous
Opublikowano

Na 99% silnik do wyrzucenia. Rozglądaj się za nowym.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Na 99% silnik do wyrzucenia. Rozglądaj się za nowym.

 

Pzdr

 

A tak na poważnie jakie mogą być najczęstsze przyczyny? Cewka? Żadnej różnicy w pracy silnika nie odczułem

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Nie musi,cwejdz przez bc w check i przytrzymaj przycisk od bc powinien wyswietlic sie blad cc- costam , podaj tutaj zobaczymy co to

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

Hmm Panowie zostawiłem na jakieś 30 min samochód na podwórku, wróciłem, odpaliłem i zółtej kontrolki nie było. Pojechałem na orlen, dolałem 20 litrów vervy, pojeździłem z 20 min i nic się nie zapaliło :| Może paliwo ma też wpływ, wcześniej zalałem na BP. Po tej jeździe silnik był bardzo ciepły aż wentylator się włączył ale kontrolki silnika nie było. Jutro pojadę podłączyć auto pod kompa, ciekawe co wykaże.

Przewertowałem google i znalazłem najczęstsze przyczyny:

1. awaria przepływomierza (w układzie dolotowym),

2. awaria cewek zapłonowych lub świec zapłonowych (gubione niektóre cykle zapłonu co nie zawsze czuć),

3. awaria jednej z sond lambda

4. złej jakości paliwo

Opublikowano
bo na BP jest po prostu Be-Paliwo.. też miałem problem z kontrolka ale w Audi A4 07 po zatankowaniu tego paliwa. Od tego czasu tankuję zwykłą ropę na Statoilu i problem do dziś nie wystąpił.
Opublikowano (edytowane)

Witam ponownie

Wróciłem od mechanika, po podłączeniu do komputera wyszły następujące błędy:

2AF4 Czujnik tlenków azotu

2AF2 Czujnik tlenków azotu

2AF6 Czujnik tlenków azotu

2CF7 Sonda lambda (rząd 1, czujnik 2) mieszanka za uboga

 

Dostali się do tego urządzonka, które podobno odpowiada za ekologię środowiska (może coś nie łączyć na stykach) zobaczyli, wyjęli, sprawdzili, założyli - ponieważ jedyna wymiana tego cholerstwa to ASO :/ Ale póki co po tej wizycie przejechałem z 40 - 50 km i odpukać nic się nie dzieje, kontrolka silnika nie zapaliła się. Dodam, że zalałem verve. BP już omijam szerokim łukiem.

Edytowane przez Anonymous
Opublikowano
Po przejechaniu 60 km moze ponownie wystapic ta kontrolka jesli nie to chyba powinno byc porzadku

 

Niestety wyświetliła się po przejechaniu 60-70 km :( Po majówce będzie mnie czekać wizyta w ASO :/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kupiłeś auto i juz wtopa? Ktoś pewnie doskonale wiedział co sprzedaje. Powodzenia w szukaniu usterki :cool2:
Opublikowano
Witam

 

Posiadam bmw e93 320i 2007r. , dzisiaj zapaliła mi się zółta kontrolka silnika. Książka serwisowa mówi o usterce silnika przy zwiększonym obciążeniu, co może spowodować uszkodzenie katalizatora. Co się dzieje? Jaka może być przyczyna

 

Z tym silnikiem to standardowa usterka. Mam ten silnik od nowości .Pomogła wymiana świec i cewek. W serwisie dwa razy wymieniali mi po 1 świecy z cewką i dopiero wymiana wszystkich z cewkami dała rezultat pozytywny ( jak na razie ). Wymiana po jednej to serwis bmw na gwarancji , wymiana wszystkich prywatnie.

Po raz pierwszy gdy wyskoczył u mnie ten komunikat ( 20 tys km) i zniknął pojechałem do serwisu . Kazali jeździć dalej , aż auto odmówiło posłuszeństwa . Za drugim razem byłem mądrzejszy i od razu wymienili mi świecę z cewka.

Opublikowano
Witam

 

Posiadam bmw e93 320i 2007r. , dzisiaj zapaliła mi się zółta kontrolka silnika. Książka serwisowa mówi o usterce silnika przy zwiększonym obciążeniu, co może spowodować uszkodzenie katalizatora. Co się dzieje? Jaka może być przyczyna

 

Z tym silnikiem to standardowa usterka. Mam ten silnik od nowości .Pomogła wymiana świec i cewek. W serwisie dwa razy wymieniali mi po 1 świecy z cewką i dopiero wymiana wszystkich z cewkami dała rezultat pozytywny ( jak na razie ). Wymiana po jednej to serwis bmw na gwarancji , wymiana wszystkich prywatnie.

Po raz pierwszy gdy wyskoczył u mnie ten komunikat ( 20 tys km) i zniknął pojechałem do serwisu . Kazali jeździć dalej , aż auto odmówiło posłuszeństwa . Za drugim razem byłem mądrzejszy i od razu wymienili mi świecę z cewka.

 

 

Mechanik potwierdził, że do wymiany jest urządzenie związane z ekologią środowiska, a wymiana tego możliwa tylko w ASO.

  • 9 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.