Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Jako laik i początkujący na forum, z góry proszę o wyrozumiałość.

Tak jak w temacie, problem polega na tym, że nie mogę odpalić samochodu. Po przekręceniu kluczyka, wszystkie kontrolki zapalają się, radio też chodzi bezproblemowo, a pod maską słychać delikatnie tykanie. Sytuacja podobna jak tutaj

, z tym że w moim przypadku słychać to o wiele wiele ciszej. Znajomy próbował kombinować z kostką zamieszczoną pod kierownicą (przepraszam za niefachowe określenie, ale jak na wstępie wspomniałem jestem zielony w tych sprawach), lecz nie przyniosło to żadnego skutku. Znawcą nie jestem, ale podejrzewam, że coś jest nie tak z rozrusznikiem, który w ogóle nie kręci. Może ktoś miał podobną sytuację, bądź mógłby mi pomóc/wytłumaczyć co w zaistniałej sytuacji może być przyczyną mego problemu i co powinienem zrobić. Będę wdzięczny, pozdrawiam
Opublikowano
Tak jak kolega wyżej napisał, może amumulator. Powiedz tylko jeszcze czy te tykanie występuje od razu po przekręceniu zapłonu, czy w chwili, kiedy próbujesz odpalic samochód??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podłącz pod prostownik i po pół godziny odpali, 100% akumulator, miałem tak samo.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Podłącz pod prostownik i po pół godziny odpali, 100% akumulator, miałem tak samo.
:cool2: Własnie to chcialem zaproponowac :cool2: Nawet jesli nie posiadasz takiego urzadzenia mozesz podłączyc go na "lejce"
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Opublikowano