Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Jako laik i początkujący na forum, z góry proszę o wyrozumiałość.

Tak jak w temacie, problem polega na tym, że nie mogę odpalić samochodu. Po przekręceniu kluczyka, wszystkie kontrolki zapalają się, radio też chodzi bezproblemowo, a pod maską słychać delikatnie tykanie. Sytuacja podobna jak tutaj

, z tym że w moim przypadku słychać to o wiele wiele ciszej. Znajomy próbował kombinować z kostką zamieszczoną pod kierownicą (przepraszam za niefachowe określenie, ale jak na wstępie wspomniałem jestem zielony w tych sprawach), lecz nie przyniosło to żadnego skutku. Znawcą nie jestem, ale podejrzewam, że coś jest nie tak z rozrusznikiem, który w ogóle nie kręci. Może ktoś miał podobną sytuację, bądź mógłby mi pomóc/wytłumaczyć co w zaistniałej sytuacji może być przyczyną mego problemu i co powinienem zrobić. Będę wdzięczny, pozdrawiam
Opublikowano
Tak jak kolega wyżej napisał, może amumulator. Powiedz tylko jeszcze czy te tykanie występuje od razu po przekręceniu zapłonu, czy w chwili, kiedy próbujesz odpalic samochód??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podłącz pod prostownik i po pół godziny odpali, 100% akumulator, miałem tak samo.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Podłącz pod prostownik i po pół godziny odpali, 100% akumulator, miałem tak samo.
:cool2: Własnie to chcialem zaproponowac :cool2: Nawet jesli nie posiadasz takiego urzadzenia mozesz podłączyc go na "lejce"
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Opublikowano
Więc tak, w samochodzie został wymieniony rozrusznik, po czym około godzinę akumulator się ładował. Wszystko było ładnie pięknie, przejechałem 10km, nie więcej, znów ta sama sytuacja. Po odczekaniu 10 minut samochód odpalił, przejechał 5km i bezproblemowo odpalał za każdym razem. Pewny nie jestem, ale wydaje mi się, że jakby był popsuty akumulator to nie działałyby diody, radio itp. Zbliża się majówka, planuje wyjazd prawie 200km i mam pewne objawy związane z jazdą tym samochodem. Nie mam dostępu do prostownika. Podłączenie "na lejce", mowa tu o kablach? i jeszcze jedno małe pytanie, tylko z czystej ciekawości, mianowicie, silnik był pucowany przez poprzedniego właściciela przed samą sprzedażą, czy to mogła być przyczyna popsucia rozrusznika? Dzięki wielkie panowie za wszystkie rady i szybkie odpowiedzi, pozdrawiam.
Opublikowano

Nie odpowiedziałeś na pytanie, które Ci zadałem w poprzednim moim poście w tym temacie, ale ok. Niepotrzebnie od razu wymieniałeś rozrusznik, trzeba było najpierw naładować akumulator i zobaczyć czy dalej to samo się dzieje.

 

Pewny nie jestem, ale wydaje mi się, że jakby był popsuty akumulator to nie działałyby diody, radio itp.

 

:nienie: :nienie: :nienie: Masz diezla, który potrzebuje tak jak ja to nazywam pier....cia do tego żeby zapalił. Jak ja miałem słaby akumulator, to rozrusznik kręcił (słabo ale jednak), a auto i tak nie zapaliło, a jak już nie miał siły, aby zakręcić rozrusznikiem to właśnie pojawiało się "tykanie". A i podłączenie na "lejce" to na kable tak jak napisałeś.

 

i jeszcze jedno małe pytanie, tylko z czystej ciekawości, mianowicie, silnik był pucowany przez poprzedniego właściciela przed samą sprzedażą, czy to mogła być przyczyna popsucia rozrusznika?

 

 

Ktoś mógł na przykład wypucować silnik np. po to, aby pozbyć się widocznych śladów pocenia się, ewentualnie jakichś wycieków.

Opublikowano
Nie odpowiedziałeś na pytanie, które Ci zadałem w poprzednim moim poście w tym temacie, ale ok. Niepotrzebnie od razu wymieniałeś rozrusznik, trzeba było najpierw naładować akumulator i zobaczyć czy dalej to samo się dzieje.

 

Wybacz, przeoczyłem, tykanie występuje dopiero podczas włączania samochodu. Co do mycia, pytam tylko z ciekawości, ponieważ pamiętam, że przy oględzinach auta nic pod maską myte nie było.

Odnośnie akumulatora. Problemu nie było podczas powrotu do domu (150km, dwie przerwy i odpalał normalnie). Maksymalnie 10minut postał wyłączony po powrocie i jak wcześniej wspomniałem ani drgnął, tak więc nawet do głowy nie przyszło mi, że może to być wina akumulatora. Co więc powinienem teraz zrobić? Naładować akumulator na max i sprawdzać czy odpala bezproblemowo, a w razie ponowienia się problemu wymienić go ? pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie się moim problemem.

Opublikowano
Tak naladuj akumulotar.. A jesli bedziesz go ładował na samochodzie sprobuj go odpalic jak prostownik bedzie podłaczony.
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Opublikowano
A najlepiej, pozycz od kogos akumulator o podobnych parametrach, włoz go do Beemy i obserwuj jak sie ma sytuacja.
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Opublikowano
nie chce się mądrzyć ale jak akumulator byłby rozładowany to czy aby kontrolki by nie gasły? Ja miałem podobny problem jak skręciłem sobie silnik po małym remoncie, zapomniałem przykręcić przewody (+) i (-) te pod maską koło webasta (na lewej kopule amortyzatora). Sprawdź czy masz wy dokręcane takie rzeczy.

Darmowa diagnostyka, programowanie - Nowy Sącz i okolice, kontakt PW


Moja galeria: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=173808


BMW E46 320Cd CR EU4 Coupe

Scania 124l 420KM

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podjedź tam gdzie sprzedają akumulatory i sprawdzą Ci jak trzyma i po sprawie, będzie złom to wymienisz na nowy :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
a między czasie podłącz się pod kompa i sprawdź błędy. może masz jakieś problemy z immobilizerem? sprawdź błędy :)
Opublikowano

akumulator zapali światło, radio, kontrolki, ba czasem nawet światła potrafia mrugać a mimo to nie będzie mieć siły zakręcić.

 

no i nie wiem czy dobry pomysł ktoś tutaj rzucił odpalania na prostowniku :D coś można upalić :mrgreen:

 

tak w ogóle to miernik za 10zł kup i wszystko będziesz wiedziec, ile aku ma, do ilu spada podczas rozruchu, ile ładuje.

szukam
Opublikowano

Póki co samochód odpala bezproblemowo ale zastanawiają mnie pewne rzeczy. Samochód strasznie długo się zbiera. Muli, dopiero 2500 obrotów i czuć turbinę, do tego czasu muł niesamowity. Czy to normalne w tej wersji czy po prostu w moim coś szwankuje? Prócz tego strasznie ciężko chodzi kierownica, początkowo myślałem, że to tylko mój wymysł, ale przejechałem się kilkoma innymi autami (nie tylko bmw) i różnica jest kolosalna.

 

ps. Dzięki wszystkim wpisującym się w moim temacie za rady i pomoc.

Opublikowano
akumulator zapali światło, radio, kontrolki, ba czasem nawet światła potrafia mrugać a mimo to nie będzie mieć siły zakręcić.

 

no i nie wiem czy dobry pomysł ktoś tutaj rzucił odpalania na prostowniku :D coś można upalić :mrgreen:

 

tak w ogóle to miernik za 10zł kup i wszystko będziesz wiedziec, ile aku ma, do ilu spada podczas rozruchu, ile ładuje.

Co mozna upalic? I jaka jest roznica odpalania na prostowniku z odpalaniem auta na kablach? Upalic mozna gume jak silnik juz zagada :D

http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.