Skocz do zawartości

320d M47TU2 vs N47


jarek_135

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...
  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 miesiące temu...

witam wszystkich,

 

własnie jestem po wymianie silnika n47 177 KM, strzelił rozrząd po 140 tys. km

samochod był serwisowany oczywiście a ASO, ale generelnie ASO po sprzedaniu auta olewa klientów,

wycena wymiany silnika na silnik używany w ASO po rabacie to bagatela 45 tys. zł - nie skorzystałem z okazji

 

wymiana kosztowała trochę mniej na szczęście, od razu goście wymienili cały rozrząd w tym używanym motorze i mam nadzieję że auto jeszcze trochę pojeździ, bo inaczej to bym musiał zezłomować 5 letnie auto. A przed zdarzeniem nie było oznak, że coś jest nie tak, hałasów itp, żadne kontrolki się nie zapaliły, po prostu zgasł na środku skrzyżowania na szczęście na ruchu okrężnym więc przy malej prędkości, Generalnie dziwna sprawa. Jak zgasł to zblokowało kierownicę więc ledwo dało się skręcić ale zderzenia udało się uniknąć.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś to jeszcze w kilku wątkach napisać, a dla Twojej informacji 45 tyś kosztuje wymian na silnik nowy, a ASO zasadniczo nie ma prawa stosować podzespołów używanych.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś to jeszcze w kilku wątkach napisać, a dla Twojej informacji 45 tyś kosztuje wymian na silnik nowy, a ASO zasadniczo nie ma prawa stosować podzespołów używanych.

 

Ty też powinieneś napisać w kilku wątkach, dla informacji wszystkich, że i tak większość osprzętu zostanie przemontowana ze starego silnika w tym wtryskiwacze, turbina, pompa wysokiego ciśnienia, kolektor itd itd. Wymieniany jest tak zwany "słupek", razem z korbowodem, tłokami i głowicą wraz z wałkami i zaworami.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
W moim BMW 520d 2007r N47 mam w tej chwili 340000km, a posiadam ja od przebiegu 220000km i do tej pory po za wycietym filtrem cząstek stałych kompletnie nic nie robiłem. Dopiero w tej chwili postanowiłem wymienić rozrzad bo już dość chalasowal no i przy okazji zestaw sprzęgła skoro już jest wyciągane cały motor. W tej chwili czekam na odbiór auta i dam wam znać ile to wszystko kosztowało i co powiedział na to wszystko mechanik.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Wiem że odgrzeję kotleta - i może się to komuś nie spodobać - za co przepraszam.

Ostatnio mieliśmy przypadek E60 177koni N47 - auto z przebiegiem 100 tys. od drugiego właściciela - samochód kupiony w Polsce. Sprzedający zgłosił się do ASO na Prymasa Tysiąclecia w Warszawie z pytaniem o rozrząd zaproponowano mu całkowicie bezpłatną akcję serwisową na wymianę napinacza a jeżeli okaże się że łańcuch jest wyciągnięty to również tego elementu - wycena ASO 10 tys. PLN.

Samochód odstawiony na tydzień do BMW - wymieniony napinacz i łańcuch :) nowy kupujący może zatem spać spokojnie i jeździć autem bez obaw.

Dzwońcie - pytajcie może i Wam przysługuje taka wymiana jeżeli w aucie nie grzebał kowal z młotkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.